Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Land Cruiser 90/95 3.0td - 1KZ (125к.с.) или 1KD D4D (163к.с.)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Имам един вапрос за PRADO RS

    Присаден може да е само кулера, аз също съм го запланувал това присаждане на охладител от 1KD на 1KZ.
    Едната от тръбите на компресора за климатика ми седи леко изкривена и това ме навежда мисълта за интервенции.
    Според мен най-вероятно е присаден само кулер...
    До това колко конски сили е
    Стандартно 1KZ-T(E)125 (При записване в КАТ, Общини и т.н. 125 - 92 KW)
    Някъде съм срещал и 143 кс, но това не съм сигурен дали не е с чип на 1KZ-TE

    Коментар


    • #32
      Re: От: Имам един вапрос за PRADO RS

      Без да знам и да разбирам много ето какво докопах из нета:

      Това:

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:picture%5C235255016314.jpg
Прегледи:1
Размер:94.5 КБ
ID:5208968

      Трябва да е същия мотор без пакет за студен климат (някъде по арабските страни). Тук информацията е: A machine 1KZ-TE Intercooler 145 PS/3600

      И тук
      :

      Displacement, cc 2982 Engine model 1KZ-TE
      Max.power 140 ps (102.97 kw / 137.97 Hp) / 3600 rpm
      Max.torque 34.0 kg*m (333.43 N*m) / 2000 rpm
      Engine type Water cooling serial 4 cylinder OHC IC turbo
      Fuel system Electronic control distribution type jet pump EFI (electronic fuel injection)
      CT12B Turbocharger Turbo with intercooler
      Compression ratio 21.2, Bore 96mm, Stroke 103mm

      За ето това:

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:139740589_full.jpg
Прегледи:1
Размер:61.1 КБ
ID:5208969Натиснете снимката за да я уголемите

Име:139740679_full.jpg
Прегледи:1
Размер:63.4 КБ
ID:5208970

      и последното което намерих е това:
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:1
Размер:42.3 КБ
ID:5208973

      С определение 140конски сили 1KZ-TE. Явно е фабрично с Intercooler и 140 магарета. Комплектите до колкото забелязах извеждат кулера отпред, защото им е по-лесно от колкото да правят промени по капака, както и тези въздухузаборници, които се виждат на последната снимка при фабричният "охладен" 1KZ-TE

      Пак да кажа, че нямам идея за какво говоря - само информация от нета и пак от нета излиза, че този мотор (тази модификация) е еднорога/свещенният граал на "малките" дизели на фирмата
      Последно редактирано от djivotno; 15-09-10, 21:26.
      Една мравка може да носи 10 пъти теглото си.
      Един велосипед също.

      Коментар


      • #33
        От: Имам един въпрос за PRADO RS

        Изглежда страхотен вариант за хора, дето не искат да си имат взимане-даване с kommon rail-а на D-4D. Пък и къса 90-ка, като въпросната, ще върви никак не лошо с него. Не знам дали има някакъв вариант за допълнително чипосване. Честно казано не съм и търсил де...
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #34
          От: Имам един въпрос за PRADO RS

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Изглежда страхотен вариант за хора, дето не искат да си имат взимане-даване с kommon rail-а на D-4D. Пък и къса 90-ка, като въпросната, ще върви никак не лошо с него. Не знам дали има някакъв вариант за допълнително чипосване. Честно казано не съм и търсил де...
          Ако ще се чипосва 1KZ-T пък след като и с интеркулер, какъв е смисъла от цялата операция след като има същата кола с 1KD... 163к.с. Какво като е комън рейл? Страда от дюзи, този пък от глави...

          Относно вървенето и в други теми съм писал. Карал съм старата 95-ца на Събин с 1KZ-T и интеркулер, но по-добър , радиатора е отпред. С 32-ки на магистралата върви като лека кола, 150 поддържа с лекота. Да кажа ли как върви моята след като е по-лека от 9-та серия, макар и с 33ки?

          Коментар


          • #35
            От: Имам един въпрос за PRADO RS

            Малко встрани от темата, но по темата за междинния охладител

            За 1KZ-TE Настроики на ГНП и Турбо
            Прикачени файлове

            Коментар


            • #36
              малко информация за Land Cruiser 90 3.0 SWB ръчни скорости

              Здравейте, нов съм към форума затова ако има някакви грешки ме извинете.

              Искам малко информация за Ланд Круйзер 3.0 дизел ручни скорости. Намислил сам да копувам такъв от Англия но незнам как е с разхода, ходова част, как се държи на пътя и като цяло имате ли добро мнение за този автомобил.

              След време искам да го модифицирам малко за офф роуд.


              Мерси предварително.

              Коментар


              • #37
                От: малко информация за Land Cruiser 90 3.0 SWB ръчни скорости

                1. Това, само че дълга база (95), ще е следващата ми джипка, като му дойде времето.
                2. Ако го взимаш само за в гората, надали е най-удачното решение. Виж например за семейно возило, годно за заигравки извън пътя (колко сериозни - зависи от подготовката както на машината, така и на задкормилното), за което ще го ползвам аз, е повече от добро, по скромното ми мнение.

                Минусите - цената на частите най-вече. Очаквай евентуални грижи с кормилна кутия (до колкото знам проблема се решава със смяната и с такава от 80-ка), и се оглеждай и ослушвай като го купуваш за евентуални грижи с главата, ако е 1KZ мотор. Обръщането на волан граничи с мисия невъзможна, пак поради стойността на частите, тъй че очаквай да си го караш както си е, което лично за мен е проблем, особено с ръчни скорости. Обърни внимание на състоянието на окачването. То е здраво, но скъпо. Ако има неща за смяна, приготви се за сериозна инвестиция.

                За други тънкости - да разказват собствениците.

                ...пак, при все това, е моя фаворит за следващо возило. Ама с D-4D двигателя.

                ПП: Разтършувай се из форума. Има писано доста. Включително преди няколко години и аз за една бройка да стана собственик на такова, но с нормален волан. В темата беше писано доста, и то точно общи неща при покупка, което предполагам ти трябва засега.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #38
                  От: малко информация за Land Cruiser 90 3.0 SWB ръчни скорости

                  Имам такава, произведена средата на 98-ма година.
                  Като всеки употребяван автомобил, много важно е как е стопанисван преди теб.
                  Сменил съм досега обтяжна ролка и ангренаж, което си е в реда на нещата, заедно с филтрите и маслата.
                  Подмених и четирите амортисьора, с Кони, но това много хора щяха да си го спестят.
                  Разхода е, като цяло 10/100, което си е нормално.
                  Ако има нещо, което да наречем "недостатък" е твърдото возене, каквито и да са амовете, но това при сам човек и разбит паваж, като настилка.
                  Моята е с мотор KZ, т.е. стария -125 коня.
                  Внос е от Италия, което, до голяма степен е определящо, доколко е корозирал автомобила.
                  Последното е от важно/според мен/ значение за бъдещето, на второ място е техническата изправност.
                  Като цяло, много добър и надежден автомобил, като всяка Тойота, годен да покрие и офроуд изискванията на поне 80% от собствениците.
                  Успех в избора!
                  Life is too short to drive dull cars!

                  Fight global warming !
                  ... turn on your A/С !

                  Коментар


                  • #39
                    От: малко информация за Land Cruiser 90 3.0 SWB ръчни скорости

                    Добре дошъл!
                    Ето още една тема, която може да прегледаш за начало:

                    1КZ-Т 3.0TD. Мнения!

                    Не съм съгласен с някои неща казани от Спарки по-горе.
                    При 80-тката е класическа кутия с червяк, при 90-тка е с рейка, не разбрах кое с кое се заменя?...
                    Цените на частите не са чак толкова страшни. Какви страшни инвестиции, какви чудеса? Кое например е толкова скъпо? Недейте да плашите новите потребители с подобни приказки, още повече по автомобили, върху които нямате преки наблюдения!
                    Обръщането на волана Е възможно и точно толкова трудно и скъпо както при почти всички останали (с малки изключения) - става най-добре с ляв донор.

                    Две неща на мен не ми допадат в 90-тката. Споменатите проблеми с кутията, честите проблеми с разни тампончета по предницата и ... скърцащото табло.. Но това е пренебрежимо на фона на като цяло много добрия автомобил.
                    Успех в избора!

                    Последно редактирано от Yaro; 16-11-11, 21:22.

                    Коментар


                    • apostoba
                      apostoba коментира
                      Редактиране на коментар
                      Здравейте, удобно ли е телефон за жръзка за консултация. Моят е 0887989113
                      Поздрави,

                  • #40
                    От: малко информация за Land Cruiser 90 3.0 SWB ръчни скорости

                    Стара тема,но полезна за чудещите се!Интересно, сравнено процентно,какъ е процента на спукалите глава 1KZ към прецаканите дюзи на KD?Единствения минус на KD-то са дюзите,като всичко друго му е много по-добро!90-ките с KD са на бая по-високи цени от другите,тъй като са и по-нови!Та общо взето дайте аргументация от първа ръка за всеки от двата мотора!
                    0899 шест5313нула
                    За всекиго по нещо

                    Коментар


                    • #41
                      От: Land Cruiser 90/95 3.0td - 1KZ (125к.с.) или 1KD D4D (163к.с.)

                      Проблемите с главата при 1KZ са докъм 2000г.
                      Имам няколко познати и приятели с 90/95 от последните с 1kz и нямат никакви проблеми.
                      Ако ще е 1KD, категорично бих слушкал и папкал още малко за 120ка.

                      Коментар


                      • #42
                        От: Land Cruiser 90/95 3.0td - 1KZ (125к.с.) или 1KD D4D (163к.с.)

                        Дайте да сравняваме ябълки с ябълки.

                        На 90ка 1KD се слагат дюзи
                        23670 39015
                        23670 39026

                        На 120ка 1KD се слагат дюзи
                        23670 39135 от 08.2004-07.2006г.
                        23670 39185 от 08.2006-09.2007г.
                        23670 39316 от 10.2007-04.2009г. (аз бих слушкал и папкал точно за тази...)

                        Обикновено като се прецакат дюзите, особено на нов внос перфектни уникати, търговеца наскубва някакви от някакво 1KD, хвърля ги с лопатата в мотора и после новия собственик се чеши що тая красота не върви.
                        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                        Коментар


                        • #43
                          От: Land Cruiser 90/95 3.0td - 1KZ (125к.с.) или 1KD D4D (163к.с.)

                          Офф...значи общо взето се оказва доста трудна задача в днешно време да се намери читава машина!Оказва се,че даже и цената не е фактор за това,че колата е читава!Вчера пообиколих няколко автокъщи и меко казано съм втрещен!Търговците логично мъкнат тук все по-големи болуци,купени за малко пари,от които се надяват да изкарат обаче повече пари!А аргументите в полза на колите им са все по-тъпи и комични и най-добре биха направили ако просто си мълчат!Най-новия хит е "чисто нов уникат"...хибрид между "чисто нов" и "уникат"!А наглостта е голяма!90-ка d4d обявена за 17000 с напукани ,изгорели гуми с два милиметра грайфер се представят за "чисто нови"!След като му казвам на индианеца,че са за изхвърляне,бивам контриран с репликата "е...то зимата свърши"!Ужас!Таа...и двете моторетки биват явно..трудното е намирането на читав екземпляр...времето ще покаже..!
                          0899 шест5313нула
                          За всекиго по нещо

                          Коментар


                          • #44
                            От: Land Cruiser 90/95 3.0td - 1KZ (125к.с.) или 1KD D4D (163к.с.)

                            Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                            Проблемите с главата при 1KZ са докъм 2000г.
                            Имам няколко познати и приятели с 90/95 от последните с 1kz и нямат никакви проблеми.
                            Ако ще е 1KD, категорично бих слушкал и папкал още малко за 120ка.
                            Намират се читави екземпляри от последните 1kz,но автомат.Нямам притеснения относно автомата при която и да е Тойота,даже напротив,но ми се струва,че ще 'глътне' доста кончета и в този аспект по-бива автомат на 1KD!Ако някой е имал възможността да сравни 1KZ с ръчка и автомат-да сподели!
                            0899 шест5313нула
                            За всекиго по нещо

                            Коментар


                            • #45
                              От: Land Cruiser 90/95 3.0td - 1KZ (125к.с.) или 1KD D4D (163к.с.)

                              Колега вчера пуснах за продажба моята ТЛК 95, 1KD мотор, ръчка 2002г. Колата е много запазена и поддържана. Ако имаш интерес ми пиши ЛС.
                              Последно редактирано от thunder; 28-03-13, 16:07.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              Тук са 2 потребители онлайн. 1 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X