Обява

Свий
Няма добавени обяви.

съвет за 2,8 без турбина

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • съвет за 2,8 без турбина

    Здравейте всички ,играя на търг в момента за тази машина искам да питам колегите дали като модел си струва или да не се напъвам толкова
    http://cgi.ebay.co.uk/TOYOTA-HILUX-D...mercial_Trucks

    има и проблем в съйдинитела та да питам по препатилите и опитни колеги колко ще ми струва ремонта горе долу и трудно ли е с частите за този модел и като двигател 2.8 без турбо добър ли е .
    Мерси предварително

  • #2
    От: съвет за 2,8 без турбина

    Това е двигател 3L, 91 к.с. и 188 н.м въртящ момент. Малко по-слаб е от 2L-TII. Колата, особено с тези 35-ци..... няма да е "бегачка".

    Коментар


    • #3
      От: съвет за 2,8 без турбина

      Колеги! Темата не е за теория на Д В Г ! А по въпроса за смяната на валовете от 3L на 2L-T а не обратното, моля модераторите да я отделят!

      Коментар


      • #4
        От: съвет за 2,8 без турбина

        Здравейте отново, преглеждам редовно отоговорите по темата но за сега няма никакъв конкретен относно колата все пак искам съвет от вас по опитни и по препатили да не си слагам таралеж в гащите ,става ли това возило или не като модел и мотор
        Мерси предварително

        Коментар


        • #5
          От: съвет за 2,8 без турбина

          Първоначално публикуван от emo2939 Преглед на мнение
          Здравейте отново, преглеждам редовно отоговорите по темата но за сега няма никакъв конкретен относно колата все пак искам съвет от вас по опитни и по препатили да не си слагам таралеж в гащите ,става ли това возило или не като модел и мотор
          Мерси предварително
          Най-важното е дали возилото е в добро състояние(двигател,скор.кутия,разд.кутия,окачване,дифове,и т.н. и т.н.),което от снимки само изобщо не може да се каже.
          И вземи да кажеш за какво ще я ползваш основно?
          Ремонт на съединителя ще ти е м/у 500-800лв.,ама Митко-Фулдата,например може да каже по-точно.
          Аз лично не бих се притеснявал,че мотора е слабоват-това да и е кусура!Хубав си е двигателя-класически дизел на Тойота без разните му там електроники-мелектроники и прочие "шукарийки"!
          Много е вероятно на добичето да му е взета душицата,затова трябва хубаво да се огледа,да се покара на всякакви режими и то от човек,който вдява поне на средно ниво-тогава ще има по-голяма яснота.
          много автомати-слаби резултати!

          Коментар


          • #6
            От: съвет за 2,8 без турбина

            месри колега за отговора проблема е че ,няма как да я видя(освен на снимки) и покарам ще рискувам така

            Коментар


            • #7
              От: съвет за 2,8 без турбина

              Първоначално публикуван от emo2939 Преглед на мнение
              месри колега за отговора проблема е че ,няма как да я видя(освен на снимки) и покарам ще рискувам така
              Лично аз не бих поел този риск,особенно ако иде реч за "жипка",а не за лек автомобил,но ти решаваш!
              Бих предпочел по-скъпия,но по-сигурен вариант.
              Успех и пиши какви си ги свършил,ок?
              много автомати-слаби резултати!

              Коментар


              • #8
                От: съвет за 2,8 без турбина

                Първоначално публикуван от emo2939 Преглед на мнение
                ...

                има и проблем в съйдинитела...
                Не е чудно, с тия тегличи и гуми.
                Ако го вземеш, не е лошо да се помисли за "усилен съединител".

                Коментар


                • #9
                  От: съвет за 2,8 без турбина

                  Благодаря, замислям се вече дали да го вземам дал съм 2400 лири максимален бид но , не мисля да скачам нагоре . разхода му на гориво колко е горе долу. като е без турбина

                  Коментар


                  • #10
                    От: съвет за 2,8 без турбина

                    Под 12-13 не чакай...

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от Митко/fulda/ Преглед на мнение
                      Колеги! Темата не е за теория на Д В Г ! А по въпроса за смяната на валовете от 3L на 2L-T а не обратното, моля модераторите да я отделят!
                      Дискусията за евентуални ефекти/ ползи от подмяна на разпределителния вал е преместена ТУК.

                      Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
                      ...Ремонт на съединителя ще ти е м/у 500-800лв.,ама Митко-Фулдата,например може да каже по-точно...
                      800лв. ми се вижда много, дори с труда. Това не е 80-та серия все пак. Съединител комплект по магазините би трябвало да е около/ под 400лв.

                      Коментар


                      • #12
                        От: съвет за 2,8 без турбина

                        Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                        Дискусията за евентуални ефекти/ ползи от подмяна на разпределителния вал е преместена ТУК.

                        800лв. ми се вижда много, дори с труда. Това не е 80-та серия все пак. Съединител комплект по магазините би трябвало да е около/ под 400лв.
                        Толкова горе долу....аз съм с 2L-T и си взех Корейско VALEO за 300 лева ,а за труд 170!!
                        0899 шест5313нула
                        За всекиго по нещо

                        Коментар


                        • #13
                          От: съвет за 2,8 без турбина

                          Здравйте на всички ,моля модератора да приключи темата
                          Благодаря на всички отзовали се ,

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X