Здравейте колеги, Изгубих 4Х4 след като ми изпадна полуоската от пасажерската страна поради счупено външно каре. Смених карето и я поставих на мястото й обаче се загуби 4Х4! Проверих компресорчето, въздуховода и мембраната и всичко беше ОК, но нямаше 4Х4! Вчера смъкнахме диференциала и установихме, че има нещо, което от време на време не дава възможност на мембраната да изтласка докрай, при завъртане на шлиците наляво и надясно изтласква докрай, но не всеки път! Опитахме се да разглобим по-нататък като освободихме мембраната и лагерите, но се спряхме поради липса на възможнжст да извадим лагерите! Върнахме всичко обратно и затегнахме до първоначалното, маркирано състояние на капачните на лагерите.Тъй като близо две седмици търсих диференциал с 39 зъба и не намерих - решихме и заварихме диференциала.Сглобихме и направихме проба - работи без да трака и да потроши зъбите . Трябваше да се прибера до града - 30 км. Тръгнах без 4Х4 и като се спусках по един наклон с около 30км/ч започна едно виене, което го усещах чак с волана. Включих 4Х4 и виенето изчезна. Така се прибрах като пробвах на няколко пъти и пак си виеше, а като включа 4 -изчезва. Дори по едно време карах със 90км/ч на 4Х4 и нищо смущаващо не се чуваше. Та след тази увертюра идва и въпроса ми - дали сме презатегнали или недозатегнали лагерите или това идва като екстра от заваряването?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Преден диференциал ГВ 2.0
Свий
X
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар