Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гранд витара дърпа надясно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Гранд витара дърпа надясно

    Колеги имам гранд витара 2000г 2.5 V6
    Проблема е следния. Карам я от 5 години. От една една година насам започва едно дърпане на дясно. Особено като сменя и сложа гумите за кал с фланци допълнително. Няколко пъти съм правил реглаж на предница. Почти всичко е сменяно по неяя... носачи биели. А нямам спомен да съм я удрял някъде. Витарата е повдигната. Дали нещо няма някакво закривяване или усукване по предницата и как мога да го разбера.. До Доста майстори се допитах. Какво ли на пробвах. Няма управия. С летните гуми без фланци дърпа по малко. Като сложа калните с фланци пускаш волана и директно излизаш от пътя. Завъртал съм гумите лява дясна. Друго което забелязах че износва предна лява гума само от вътрешната страна а дърпа надясно. Ако някой е имал сходен проблем моля да сподели.

  • #2
    А като натиснеш спирачките, дърпа ли на ляво?
    Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

    Коментар


    • Iliatemelkov
      Iliatemelkov коментира
      Редактиране на коментар
      Не. На дясно си дърпа без значение дали подавам газ или натискам спирачка

  • #3
    който ти правил реглажа само ти е взел парите
    ________________________________________________
    Subaru OUTBACK 2,5
    Hyundai TUCSON 2.0

    Коментар


    • Iliatemelkov
      Iliatemelkov коментира
      Редактиране на коментар
      Колега пред мен го правеха. Действително имаше някакво разминаване минимално. Но от това по хубаво нямаше как да се направи.. Та дали нещо от лифта не е потдало някъде.. Някакво усукване да се е получило.. То че майстори читави трудно се намират така е..

  • #4
    Реглажа с калните гуми и фланците ли е правен? Ако реглажа е правен с летните гуми без фланци е нормално с калните и фланци да има подобни проблеми - реглажа се прави с гумите с които ще се кара. Отделно, че трябва да го прави човек който знае какво прави, с фланците и по-големи гуми много неща се променят и "заводските" настройки не са правилните.
    Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
    Телефон - в профила!

    Коментар


    • Iliatemelkov
      Iliatemelkov коментира
      Редактиране на коментар
      Май пак ще се влиза за реглаж. Благодаря колега

  • #5
    Имах един пикап, той така дърпаше, ама той си беше удрян, та явно е имало нещо криво по него. Ако не си удрял джипа, прави пак реглаж с гумите дето ще караш и фланците както са писали колегите, ии стенда трябва да е настроен да мери градуси.... че преди 2 години бях попаднал на един стенд от реномирана марка гумаджии и стенда беше в милиметри... смятай какви реглажи се правят там.

    Коментар


    • IvanIvanovi
      IvanIvanovi коментира
      Редактиране на коментар
      При мен Субаруто дърпаше така пък от задния мост, затова му написах да отиде при човек, който знае какво прави.... не е написал от къде е, да му препоръчаме някого

    • kameno karp
      kameno karp коментира
      Редактиране на коментар
      И при мен беше така, от умрели тампони на щангите. Но пък при натискане на спирачката дърпаше в другата посока.

  • #6
    Сложиш ли нови гуми ( други ) и имаш подобен проблем , задължително нов реглаж . Ако се педант , трябва да се прави при всяко слагане на други гуми .
    Който търси , намира !
    Човекът е човек, когато е на път !

    Коментар


    • Иван Жоров
      Иван Жоров коментира
      Редактиране на коментар
      Ако са същия или близък размер гуми и офсет на джантите няма нужда, но при големи разлики се налага.

    • Кольо
      Кольо коментира
      Редактиране на коментар
      Хахах, при всяка смяна на гуми...
      Аз си регулирам предниците "на око", "на ръка", и нямам оплаквания.
      Не е правилно знам. Няма как на око и на ръка да намеря точните градуси.
      Но след като колата върви направо като пусна кормилото и не износва гумите-какво ми трябва повече?

    • cnc82
      cnc82 коментира
      Редактиране на коментар
      Коле , съгласен съм ! И аз се учудих , че при всяка смяна на гуми , трябвало да се минава реглаж . Но поразпитах на няколко места и така било по книга , колко е така....
      Според мен ако не носи нанякъде и не износва гумите , не се налага както казваш .

  • #7
    Благодаря ви за коментарите. Още тези дни ще пиша какъв е резултата от реглажа и дали ще има ефект. И снимки с резултата от реглажа ще кача.... Та ако някой има повече акъл в тази насока поне да каже дали така си ми взимат парите.... За реглажа.

    Коментар


    • #8
      Колега, имай предвид, че и от недобре седящ заден мост също може да се получи дърпане на някъде. Задния мост трябва да е строго перпендикулярен на джипа. Иначе става като съчленените трактори-К-700 и Т-150. Задния мост се мъчи да завие цялата конструкция.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • #9
        От гоце делчев съм

        Коментар


        • #10
          Лагерите на главините сменяни ли са , имат ли луфт.
          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X