Витара 1,6I 16V 97 коня 1992 год. Откакто съм я купил и при яко натоварване стрелката на температурата беше към края на първата четвъртина на циферблата. Сега при 60 км/ч държи в средата, а при натоварване стрелката минава по средата на третата четвъртина. Не влиза в червеното, но ме притеснява. Маслото е добре, антифриза-също. Остава запушен радиатор, или скапан термостат, може би. Според моите разбирания, но те не са големи. Моля за идеи на препатили колеги.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Витарата загрява
Свий
X
-
От: Витарата загрява
Правилно си се насочил. Започни от най-лесното-термостата.
Може да го извадиш, за проба. Ако е от него- ще си проличи веднага.
Затъкнат радиатор е другия основен заподозрян, но не отвън(то отвън е много хубаво за да е истина), а вътре.
Темата за Франко съм сложил снимки на моя раздиатор-преди и след интервенцията.
Заминало виско е третата причина която може да дава този ефект.
Може и други неща, но тези трите покриват 95% от проблемите със загряването.Има ли желание-има и начин!
-
От: Витарата загрява
Измери реалната температура на двигателя! Провери долното съединение дали е горещо , когато двигателя е загрял! И после се хвърляй в разходи ! Пиши и ще ти сложим едно рамо за да направиш това , което е необходимо и достатъчно!
Коментар
-
От: Витарата загрява
Докладвам: Долу е горещо, термостата работи, радиатора е измит отвън. Забелязах, че когато загрее повечко, предната /пластмасовата/ перка не върти изобщо. Това ли е перката с виското? Ако е това, търся виско на добра цена!
Коментар
-
От: Витарата загрява
Щом си с климатик перката, която гледаш е неговата. Виското е отзад, и е забодено на разпределителният вал.
Смени си антифриза и го направи на не повече от - 30градуса, но си сложи качествен и го замерете с читав уред. Нищо не губиш, сменя са на две години.
Стрелката на витарата, попринцип сочи заводско 11часа, ако таблото ти е с хоризонтален показател, при зверско загряване отива на 12часа. Толеранса между прегряла и много загряла е малък и ако имаш загуба илидруга причина за прегряване на двигателят разко отива в критична. Като взлезе в 12 часа се наблюдава постоянно
Коментар
-
От: Витарата загрява
Мерси! С полукръгъл показател е, досега беше на 10 ч. Сега-на 11,30 ч., но при много малко натоварване отива на 12-12,15 ч., а преди не мърдаше от 10, независимо от натоварването. Антифризът е на два месеца, течове на масло и охлаждаща течност не се наблюдават.
Коментар
-
От: Витарата загрява
Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение... Виското е отзад, и е забодено на разпределителният вал.
..."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
От: Витарата загрява
Понеже колегата Шиклев не оказва гледната точка, възприех че е застанал пред колата, тъй като ми е ясно, че не знае коя перка за какво е. Иначе сте гледната точка е от страната на седналият на шофьорското място, което предполага, че виското е най-близката нему перка, а на климатика след нея. Грешката е чисто ориентировъчна, имах предвид че е забодено на коляновият вал, извинявам се.
Този проблем след смяната на антифриза ли се наблюдава, той какъв е на цвят?
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар