Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвети при покупка на Витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Съвети при покупка на Витара

    Трябва да купувам Витара на тъщата92-99г да мачка снега докато стигне от Сф до къщата си в Банкя,където не разчистват.Търсих из вашия подфорум и не е много подреден.Та за това питам:
    Двигател-иска ми се да е 2.0 V6,с идеята че е по-голям и по-ненатоварен и дългата експлоатация не му се е отразила много на остатъчния ресурс,но не знам нищо за него и тук с търсачката не излиза.Надежден ли е и как е в сравнение с 1.6 16v и с 8v?Специфични проблем?
    Ако може някой препатил да обобщи предимствата и недостатъците на 3те мотора ще е най-добре.
    Скоростна кутия-иска ми се да е автоматик.Има ли известни проблеми с него?
    Раздатката-някакви специфични проблеми?
    По мостовете и окачването ми е долу горе ясно.
    Как се различават испанките от японките?

    За какво друго да се оглеждам при огледа-специфични шумове и проверки,които трябва да слушам и да направя за да установя наличието на типичен проблем при модела?

    Читав Майстор/разбирач на тея машини в София,който да се ползва за помощ при избора и после за поддръжка??
    Аз съм далееече,далече,а тъщата ще разчита на тая кола през зимата.А понякога и децата ще са при нея,иначее...
    2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

  • #2
    От: Съвети при покупка на Витара

    Здравей, надявам се да дам някои насоки:
    1. Производството на витара със старото табло от 1988г до 1996г, по-точно края на 95г, автоматиците са 3-степенни, късата база е с двигатели 1,6кубика, съответно 8вентила, който е или с карбуратор Микуни 80к.с. или моноинжекция на сузуки до 1993г. със стандартна бубина и след 1993г митцубиши запалване и електронна бубина, по-добрата за мен, биват 82к.с. и последната 16вентила на един вал с пълна инжекция с два различни дебитомера в годините и 97к.с Всичките се газифицират лесно и евтино.
    2. Производство на витара след 1996 до 1998г с новото табло, по-заоблено с въздушни възглавници или без на пасажера, на шофьора винаги има. Те са с 4-степенен автомат, оборудван и с други екстри, например, малък допълнителен бутон на ск. лост и отделен бутон с нормал и паур режим. Аз карам такава, за сега съм доволен.
    3. Всички изброени двигатели са както за дълга, така и за къса база. Само на къса база се слага 2.0кубика 4-цилиндров 134 к.с двигател след 1996г. Няма го на дълга база.
    4. Всички V6 двигатели се поставят само на дълга база фабрично, биват 2.0 кубика 136к.с. или 2.5 кубука 144к.с., като последният се слага само на гранд витара.
    5. Има и още един екзотичен двигател 1.8 кубика, който се слага само на дълга база сайдкик спорт, той е 128к.с.

    Успех, и човекът за София е Иван Попов.

    Коментар


    • #3
      От: Съвети при покупка на Витара

      Моите 5 ст. относно 2.0 V6: почти нищо от този модел не е съвместимо с класическата Витара, не случайно я наричат "копелето на Сузуки." Двигател, ламарини, окачване-нищо. Предните шарнири са комплект с носача на цена около 500 кинтероса парчето. Двигателят...е приятен за каране-има тяга и е даже икономичен-извънградско 10, градско 13-14 л. газ. Има четири ангренажни вериги, не си спомням колко точно ролки, и поне 4 или 5 успокоители. Зъбните колела на разпределителните валове са изляти с валовете и се сменят комплект, износват се и имат нужда от смяна заедно с веригите. Ангренажният комплект на В6 издържа може би 20-30 000 км. повече от ремъка на класиката, но цената му е около 1300 лв., за оригинален говоря, с всички карантии-така нар. пълен ангренажен комплект. Ако се насочиш към този модел, задължително търси сервизен документ кога и какво е сменяно. А най-добре свали капаците на веригите и огледай, защото всички в продажба са "напълно обслужени". И моята беше такава според обявата, само дето двигателят стана на петмез след около 55 хил. км. Апропо, ако видиш обява за Витара в Петрич и региона, игнорирай я.
      Животът е харизан кон според мен...

      Теди

      Коментар


      • #4
        От: Съвети при покупка на Витара

        Лекичко съм изненадан от ресурса на ангренажа.1.6 нали също са с верига?Там как е с живота му?
        2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

        Коментар


        • #5
          От: Съвети при покупка на Витара

          1.6 и 1.8 са с ремък.
          2.0, 2.5 и 2.7 при ХЛ-7 са с вериги.

          На тъщата Ве двигател не и трябва. Оглеждай се за 1,6 и 2.0 дълга гранд витара. Основен проблем на сузуки е ръждата - там трябва да се обърне най-голямо внимание. Другото не е чак толкова проблемно и се прави сравнително лесно и евтино.
          Ако се видим на Цонево ще говорим - за осем години със сузукита съм понатрупал малко опит.

          За София човекът е Иван Попов!
          о 88 з 417 оо 4 - Стоян

          Коментар


          • #6
            От: Съвети при покупка на Витара

            Аз карах в6 около 3-4 години,купих я много запазена,за това време не съм правил нищо по нея, освен лифт и ги.Карана е ежедневно и нормален офф,за мен лично е много здрава,вярно че нищо не и е като на обикновенните витари,но е и по здрава.В мобилето има една зелена и автоматик,на снимките изглежда доста добре,нов внос е.
            SUZUKI VITARA V6
            HONDA CBR 919RR
            MERCEDES ML
            MAN TGA D2O COMANREIL 18-430

            Коментар


            • #7
              От: Съвети при покупка на Витара

              1,6 8кл е с тристепенен автоматик, 1,6 16кл и по-големите двигатели са с 4-степенния с овърдрайв.
              Всички бензинови двигатели на Витара, освен 1,6 са с верига. Ремъка на 1,6 се сменя за половин час, заедно с кафето и има една ролка.
              Според мен за спокойно каране, без големи гуми и т.н., 1,6 16кл е идеална. Разходът на гориво е най-нисък от всички, а ако няма проблеми с охладителната система, няма да има и проблеми с двигателя.
              Пак според мен, за тъщата е по-добре да е нещо фултайм, едва ли жената ще иска да включва хъбове, да ползва втори лост, че и да се сеща да го изключва като стъпи на сухо. Вземи и някое субару, комплект зимни гуми и няма да има спиране.

              Коментар


              • #8
                От: Съвети при покупка на Витара

                Стоянчо,надявам се да се видим в Петък още и там ще ми разкажеш по-подробно.
                Иване,разбрах.Ще и включвам хъбовете на есен и ще ги изключвам на пролет.С ръчката ще се оправи,още повече,че бавни не и трябват.Субарутата ми са нисички,дори Форестъра,а и той много голям и малко ме плаши като по-сложна техника.
                Тишо,точно това ми е идеята.И точно тази съм си харесал,ама човека в чужденеция в момента.Освен това,тази е Германка-като Диското,зелена -като Диското и автомат-като Диското,та мисля да ги сватосам
                2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                Коментар


                • #9
                  От: Съвети при покупка на Витара

                  Първоначално публикуван от Младен Стоянов Преглед на мнение
                  Стоянчо,надявам се да се видим в Петък още и там ще ми разкажеш по-подробно.
                  Иване,разбрах.Ще и включвам хъбовете на есен и ще ги изключвам на пролет.С ръчката ще се оправи,още повече,че бавни не и трябват.Субарутата ми са нисички,дори Форестъра,а и той много голям и малко ме плаши като по-сложна техника.
                  Тишо,точно това ми е идеята.И точно тази съм си харесал,ама човека в чужденеция в момента.Освен това,тази е Германка-като Диското,зелена -като Диското и автомат-като Диското,та мисля да ги сватосам
                  И аз я харесах и мислех да я взема за жената ама много ще ми станат колите.
                  SUZUKI VITARA V6
                  HONDA CBR 919RR
                  MERCEDES ML
                  MAN TGA D2O COMANREIL 18-430

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X