Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как "любимата" Витара ми разказа играта...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Как "любимата" Витара ми разказа играта...

    Що се занимаваш с глупости; ти вече си узрял за цял УАЗ. http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=119156
    На нас клиренс ни трябва , не скорост

    Коментар


    • #32
      От: Как "любимата" Витара ми разказа играта...

      Или Патролче?
      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

      Коментар


      • #33
        От: Как "любимата" Витара ми разказа играта...

        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
        А, те са си златни, няма спор. Само дето не съм те разбрал...

        Я кажете някой от форума който да е в час с пружинните окачвания на цял преден мост. Искам да го поразпитам и да разбера принципите по които се гради едно такова окачване. То основните принципи са ми ясни де, ама неща като съотношение на панхард към кормилна щанга, дължина на "пушките", и още други подробности са важни, а не искам да карам на "проба грешка"...

        Искам да сложа мост от УАЗ отпред, на пружини естествено, но не искам с А-рамо както задницата на витарата. С "пушки" е по-добрия вариант.
        "Пушките" не са най оптималния вариант,но за преден мост без кой знае какви преработки си остава май единственото.Ако ще го правиш така слагай навсякъде унибали вместо тампони и точките на захващане към моста да са една под друга ВЕРТИКАЛНО разположени ,а не хоризонтално спрямо терена - така ще постигнеш доста добри ходове...оттам вече и по дълги пружини и амове(що не и колойвъри) ,удъжаване на кардана ,по големи гуми ,по мощен мотор да ги върти тия гуми,изобщо голям филм си е...няма се пуашиш - ще помагам с каквото мога...
        VEREYA MOTORSPORT TEAM

        Коментар


        • #34
          От: Как "любимата" Витара ми разказа играта...

          Днес ми беше нещо писнало и реших да се захвана с Витарника. Както вече писах, гадината оня ден аха да ме остави на път.
          Оказа се, че все пак Кайо излезе прав - не беше тразнистора, който набедих. При предишния ремонт на компа (обичайното, заради гръмнал кондензатор ), просто не са възстановили едната писта като хората и от там компа си откача с всички последствия. По-интересното е, че ЧЕК-а не ми светна, а май при тая ситуция, би трябвало? Макар, че не съм сигурен де, така и не се заочплих да видя къде точно отива пистата. Просто почистих мястото и я възстанових като хората, сега пее.

          Пътьом смених и регулатора на налягането с такъв от пълна инжекция (такъв имах), пасва със съвсем леко преправяне на крепежните отвори. Работи. Оригиналния нещо се белосва, на вид изглежда почти същия, но държи доста по-високо налягане от правилното. Дълго време набеждах помпата (не е оригиналната), но ...
          както и да е, сега всичко работи отлично.

          Заиграх се и с ауспуха. Така преправен, с едно микроскопично (на диаметър) междинно гърне - не закача никъде, имаше само малко тревички по скобите. Понеже съм го вдигнал почти 3 сантиметра по-високо от оригиналното, сега се крие добре от гредите и в общи линии държи. Разбрах и от какво ми е гърнето - за моя голяма изненада, се оказа, че е от ВАЗ 2110.
          Не знам руснака от каква тенекия го е правил, но дисковете на ъглошлайфа ги яде за закуска!
          Понеже беше твърде шумно, го срязах и го преработих малко, до половината си остана в оригиналния вид, тоест, като за междинно гърне, а другата половина я преправих като за изходящо.
          Да ме пита човек що се занимавам с глупости, ама като все се сещам в събота следобед и всичко е затворено...
          Стана доста по-тихо. Все още е по-шумно, отколкото ми се иска, но съвсем поносимо. А и предвид минималния габарит и съответно минималния шанс да се закачи някъде - може да се каже, че съм доволен и повече няма да го бърникам. Единствено може някой ден да му сменя последната кривка, че ми се вижда тънкава, но нямах подходящо парче под ръка.

          Освен това пуснах за всеки случай едно магнитче в резервоара - да обира каквото може. Оригиналния е доста добре поцинкован от вътре. Ползувал съм част от него и част от друг резервоар, но при заварките неизбежно част от цинка си отива, а не посмях да го боядисам отвътре, та сигурно ще има някаква ръжда. Не знам доколко магнита ще я обере, но поне няма да пречи
          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

          Коментар


          • #35
            От: Как "любимата" Витара ми разказа играта...

            Евала баце.....много се смях...но си голем талант да знеш..не всеки може да го опише по този начин
            888946938

            Коментар


            • #36
              От: Как "любимата" Витара ми разказа играта...

              Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
              Днес ми беше нещо писнало и реших да се захвана с Витарника. Както вече писах, гадината оня ден аха да ме остави на път.
              Оказа се, че все пак Кайо излезе прав - не беше тразнистора, който набедих. При предишния ремонт на компа (обичайното, заради гръмнал кондензатор ), просто не са възстановили едната писта като хората и от там компа си откача с всички последствия. По-интересното е, че ЧЕК-а не ми светна, а май при тая ситуция, би трябвало? Макар, че не съм сигурен де, така и не се заочплих да видя къде точно отива пистата. Просто почистих мястото и я възстанових като хората, сега пее.

              Пътьом смених и регулатора на налягането с такъв от пълна инжекция (такъв имах), пасва със съвсем леко преправяне на крепежните отвори. Работи. Оригиналния нещо се белосва, на вид изглежда почти същия, но държи доста по-високо налягане от правилното. Дълго време набеждах помпата (не е оригиналната), но ...
              както и да е, сега всичко работи отлично.

              Заиграх се и с ауспуха. Така преправен, с едно микроскопично (на диаметър) междинно гърне - не закача никъде, имаше само малко тревички по скобите. Понеже съм го вдигнал почти 3 сантиметра по-високо от оригиналното, сега се крие добре от гредите и в общи линии държи. Разбрах и от какво ми е гърнето - за моя голяма изненада, се оказа, че е от ВАЗ 2110.
              Не знам руснака от каква тенекия го е правил, но дисковете на ъглошлайфа ги яде за закуска!
              Понеже беше твърде шумно, го срязах и го преработих малко, до половината си остана в оригиналния вид, тоест, като за междинно гърне, а другата половина я преправих като за изходящо.
              Да ме пита човек що се занимавам с глупости, ама като все се сещам в събота следобед и всичко е затворено...
              Стана доста по-тихо. Все още е по-шумно, отколкото ми се иска, но съвсем поносимо. А и предвид минималния габарит и съответно минималния шанс да се закачи някъде - може да се каже, че съм доволен и повече няма да го бърникам. Единствено може някой ден да му сменя последната кривка, че ми се вижда тънкава, но нямах подходящо парче под ръка.

              Освен това пуснах за всеки случай едно магнитче в резервоара - да обира каквото може. Оригиналния е доста добре поцинкован от вътре. Ползувал съм част от него и част от друг резервоар, но при заварките неизбежно част от цинка си отива, а не посмях да го боядисам отвътре, та сигурно ще има някаква ръжда. Не знам доколко магнита ще я обере, но поне няма да пречи
              Слушай брат,време е да я сменяш тая пущина,има опасност да станеш механик,както се случи с нас всъщност....
              LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
              Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

              Коментар


              • #37
                От: Как "любимата" Витара ми разказа играта...

                Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                Днес ми беше нещо писнало и реших да се захвана с Витарника. Както вече писах, гадината оня ден аха да ме остави на път.
                Оказа се, че все пак Кайо излезе прав - не беше тразнистора, който набедих. При предишния ремонт на компа (обичайното, заради гръмнал кондензатор ), просто не са възстановили едната писта като хората и от там компа си откача с всички последствия. По-интересното е, че ЧЕК-а не ми светна, а май при тая ситуция, би трябвало? Макар, че не съм сигурен де, така и не се заочплих да видя къде точно отива пистата. Просто почистих мястото и я възстанових като хората, сега пее.

                Пътьом смених и регулатора на налягането с такъв от пълна инжекция (такъв имах), пасва със съвсем леко преправяне на крепежните отвори. Работи. Оригиналния нещо се белосва, на вид изглежда почти същия, но държи доста по-високо налягане от правилното. Дълго време набеждах помпата (не е оригиналната), но ...
                както и да е, сега всичко работи отлично.

                Заиграх се и с ауспуха. Така преправен, с едно микроскопично (на диаметър) междинно гърне - не закача никъде, имаше само малко тревички по скобите. Понеже съм го вдигнал почти 3 сантиметра по-високо от оригиналното, сега се крие добре от гредите и в общи линии държи. Разбрах и от какво ми е гърнето - за моя голяма изненада, се оказа, че е от ВАЗ 2110.
                Не знам руснака от каква тенекия го е правил, но дисковете на ъглошлайфа ги яде за закуска!
                Понеже беше твърде шумно, го срязах и го преработих малко, до половината си остана в оригиналния вид, тоест, като за междинно гърне, а другата половина я преправих като за изходящо.
                Да ме пита човек що се занимавам с глупости, ама като все се сещам в събота следобед и всичко е затворено...
                Стана доста по-тихо. Все още е по-шумно, отколкото ми се иска, но съвсем поносимо. А и предвид минималния габарит и съответно минималния шанс да се закачи някъде - може да се каже, че съм доволен и повече няма да го бърникам. Единствено може някой ден да му сменя последната кривка, че ми се вижда тънкава, но нямах подходящо парче под ръка.

                Освен това пуснах за всеки случай едно магнитче в резервоара - да обира каквото може. Оригиналния е доста добре поцинкован от вътре. Ползувал съм част от него и част от друг резервоар, но при заварките неизбежно част от цинка си отива, а не посмях да го боядисам отвътре, та сигурно ще има някаква ръжда. Не знам доколко магнита ще я обере, но поне няма да пречи
                Слушай брат,вземи я сменяй тая пущина,преди да си станал завършен механик по неволя кат нас .
                Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                А, те са си златни, няма спор. Само дето не съм те разбрал...

                Я кажете някой от форума който да е в час с пружинните окачвания на цял преден мост. Искам да го поразпитам и да разбера принципите по които се гради едно такова окачване. То основните принципи са ми ясни де, ама неща като съотношение на панхард към кормилна щанга, дължина на "пушките", и още други подробности са важни, а не искам да карам на "проба грешка"...

                Искам да сложа мост от УАЗ отпред, на пружини естествено, но не искам с А-рамо както задницата на витарата. С "пушки" е по-добрия вариант.
                Коле тя топлата вода е измислена вече,няма нужда да се напъваш много,ама Уазковия мост само за Траял става,при тва не е от надеждните,по добре си намери два по харни с бавни дифове,аз ще те светна за унибалите и 4 линковото окачване....
                LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                Коментар


                • #38
                  От: Как "любимата" Витара ми разказа играта...

                  Колеги ,изкарахте тази тема от архива бре. Вчера се навърши точно една година както не е писал по нея никой. А Стефчо отдавна си махна витарата
                  Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X