Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо няма колеги с Тунинговани Гранд Витари в този раздел?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Защо няма колеги с Тунинговани Гранд Витари в този раздел?

    Колеги почти съм се навил да си взема джипче Сузуки, но още се двоумя между Витара или Гранд Витара къса база.
    Джипа няма да се ползва за сериозен офроад - по скоро ми трябва проходимост като на Лада Нива Сток.
    Четейки раздела Сузуки не намирам тунинговани Гранд Витари!
    Значи ли това че Гранд Витарата не подлежи на тунинг или е прекалено скъп?
    Благодаря предварително.
    Land Rover Discovery II, V8 4.0
    VW Golf VI variant
    Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

  • #2
    От: Защо няма колеги с Тунинговани Гранд Витари в този раздел?

    Има,ето ти една като за начало.

    http://www.offroad-bulgaria.com/show...E5%F2%ED%E8%EA

    Коментар


    • #3
      От: Защо няма колеги с Тунинговани Гранд Витари в този раздел?

      Извинявай Колега за писането ми.
      Но първо научи базите на Витарата и тогава пиши.
      Проходимоста зависи от подготовката на жипката и най вече от задкормилното устройство.
      [SIGPIC][/SIGPIC]
      SJ 413

      Коментар


      • #4
        От: Защо няма колеги с Тунинговани Гранд Витари в този раздел?

        Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
        по скоро ми трябва проходимост като на Лада Нива Сток.
        Щом ти трябва такава проходимост-значи ти трябва сериозен джип. Колкото и да недолюбват нивите тук-Това жипче е дно от най-проходимите по нашите ширини. Не го подценявай!
        А проходимостта силно зависи от това дали джипът е прежален... Виждал съм жипки с що-годе добра проходимост да се излагат на сравнително леки места само защото собственикът им не иска да ги чупи, или да одере боята например. Аз лично ако си взема гранд витара няма да посмея да я юркам из горите. За разлика от сегашната ми витара-за няма и година и вече силно омачкана.
        Ако търсиш ефектна кола, малко по-проходима от обикновен лек автомобил-гранд витара. Ако търсиш проходимост-обикновена стара витара.
        Относно въпроса дали тунинга е скъп или евтин, и дали става лесно(щото всеки автомобил подлежи на тунинг)-не се наемам да отговоря. В линка даден по-горе в темата има отговори на въпроса ти. Но аз лично не бих си взел гранд витара. По-скоро някакъв друг джип...
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • #5
          От: Защо няма колеги с Тунинговани Гранд Витари в този раздел?

          Първоначално публикуван от Sam40 Преглед на мнение
          Извинявай Колега за писането ми.
          Но първо научи базите на Витарата и тогава пиши.
          Проходимоста зависи от подготовката на жипката и най вече от задкормилното устройство.
          Няма защо колега, само не разбрах какво не знам за базите на Витарата. Гранд Витарата има къса база както и Витарата също!
          Land Rover Discovery II, V8 4.0
          VW Golf VI variant
          Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

          Коментар


          • #6
            От: Защо няма колеги с Тунинговани Гранд Витари в този раздел?

            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
            Щом ти трябва такава проходимост-значи ти трябва сериозен джип. Колкото и да недолюбват нивите тук-Това жипче е дно от най-проходимите по нашите ширини. Не го подценявай!
            А проходимостта силно зависи от това дали джипът е прежален... Виждал съм жипки с що-годе добра проходимост да се излагат на сравнително леки места само защото собственикът им не иска да ги чупи, или да одере боята например. Аз лично ако си взема гранд витара няма да посмея да я юркам из горите. За разлика от сегашната ми витара-за няма и година и вече силно омачкана.
            Ако търсиш ефектна кола, малко по-проходима от обикновен лек автомобил-гранд витара. Ако търсиш проходимост-обикновена стара витара.
            Относно въпроса дали тунинга е скъп или евтин, и дали става лесно(щото всеки автомобил подлежи на тунинг)-не се наемам да отговоря. В линка даден по-горе в темата има отговори на въпроса ти. Но аз лично не бих си взел гранд витара. По-скоро някакъв друг джип...
            Нека да си формулирам изискването по друг начин да стане ясно.
            Търся си джип със сравнително малки размери, 160+ см широк, 350 см дълъг.
            Аз съм 100кг / 180 човек и друго би ми било тясно.
            Джипа ще се кара съботно неделно на лек офроуд както и понякога през седмицата из града - Варна център: поради тази причина мисля че не трябва да е дълга база.
            Джипа ще се кара рядко на по големи разстояния от 100км извън града, но все пак е желателно да има поне минимален комфорт на магистрала.
            Не искам кой знае какви екстри: за предпочитане климатик и серво на волана.
            Първоначалната ми идея бе за Лада Нива - основно предимство е фултайм 4 по 4 и клиранс 24 см. Прочетох доста теми в раздел ВАЗ и се оказа че Ладата е ненадеждна и времеотнемаща инвестиция - а времето ми е ценно а и не съм някой любител ТНТМ-ист!
            Следващата кола към която се насочих бе Сузуки Витара Къса База.
            За съжаление обаче се оказа че късата Витара има само 1.6 мотори а според мнението на колегите от форума мощността не е достатъчна за по големи гуми от 31.
            Естественото продължение за мен бе да се насоча към Гранд Витарата къса база.
            Предлага се и с 2.0/16 мотор 128 коня.
            Засега се заглеждам по такива в мобилето на цена 7000+
            Предвидил съм още 2-3000лв за един лифт и гуми 31+ с отрицателно ЕТ
            Джипа ще се газифицира с газов инжекцион задължително.
            Не съм любител на скъпите горива. Пропан бутан а защо не и метан дори!
            Имам лек автомобил който за 2 години и за 50000км си е изплатил 3 пъти цената на газовия инжекцион.
            Основната причина да се насоча към Сузуки е не само размера на джипчетата а и защото се предлагат с малки бензинови мотори.
            Джипа няма да е семeeн автомобил така че товарно пространство не се търси в случая.
            Най много да натовари 2-ма възрастни отпред + две деца отзад и чантите за пикника.
            Моля за вашето мнение по въпроса
            Land Rover Discovery II, V8 4.0
            VW Golf VI variant
            Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

            Коментар


            • #7
              От: Защо няма колеги с Тунинговани Гранд Витари в този раздел?

              Стария модел витара не блести с кой знае какъв комфорт, но пък е малка(идеална за в града) и лека. Това спо,ага за добрата проходимост. Моят е с гуми 235/75/15, и почти няма място откъдето съм искал да мина, и да съм се отказал. Повдигането става доста лесно и доста евтино. Но щом си готов да даваш пари за фабрично окачване-става още по-лесно, и не толкова евтино. Но май не е и прекалено скъпо. Това за старите витари. За Гранд витарите не знам почти нищо, затова няма и да коментирам.
              Но все се чудя-защо търсиш комфорт от джип предназначен предимно за офф. Макар и лек. Както сам каза-няма да се кара на дълги разстояния, и няма да е семеен автомобил. При тези условия-не виждам нужда от по-комфортен и по-скъп естествено джип.
              Сетих се за още един плюс в полза на старите витари.
              Отначало всички казват,че няма да карат сериозен офф, ама като се настървят...
              В такъв случай трябва да не ти е жал за машината. Аз лично ако съм дал над 10 000 лв за джип-няма да изляза от пътя. Ама всеки знае себе си де.

              Накрая да ти кажа: Вземай какъвто джип ти е на сърце. За лек офф стават всички джипове, даже и паркетниците. А ако разбереш, че не е това твоят джип-винаги можеш да го продадеш(на загуба естествено), и да си вземеш по-истински.
              Успех с покупката, и да се похвалиш като го вземеш.
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • #8
                От: Защо няма колеги с Тунинговани Гранд Витари в този раздел?

                Kaзваш, че предпочиташ Сузуки заради малките мотори, а всъщност търсиш Гранд заради големия мотор.
                Доколкото разбирам, нямаш чак такъв проблем с парите. Сега клиентът е цар. Предлагат се доста добри машини от друга марка. Един от плюсовете на Витарата е, че е евтина и се вписва и в половината от бюджета ти (почти). А и горят малко.
                За прежалването е много вярно. Връщал съм се от разходка, че нещо изчатка леко. Леко резил! После се оказа каре за 8 лв., ама като ми писна от сервизи (говоря за профилактиката).
                Като ти обадят едни цифромански цени за блокажи, лифтове и т.н. може да се замислиш. И аз си мислих отначало, че ще си купя Калмини, ама после ми дойде друг акъл. Ся излязоха едни китайски, мисля да пробвам.
                Питай Белата, беше си наточил Витарата за пример. После скочи на друга марка заради влошаването на хард болестта.
                Не че казвам лошо за Сузуки, карам такова. Но за хард извращения трябва винаги да имаш едно наум. Извън пътя рано или късно стигаш до там. До вр. Мургаш дето го имат за лек маршрут се подписах на 2-3 места с някоя друга драскотина от камъни. А като ръгнат всички от групата по дебелите маршрути - какво, ще се връщаш ли? Виж темите - повечето се връщат окаляни до тавана след идеята за лек следобеден офроудец.
                Ако ще е Витара - помисли за части на старо. Кормилна кутия е 4 000 лева в Миркат. 800 лв. радиатор. 1300 лв. дебитомер.
                За Гранд не съм търсил части на старо, но е с една идея по-трудно. За стария модел може и цял двигател да намериш за 600 лева. Масова кола е и се намират чаркове за нормални цени.
                Последно редактирано от Rabin; 23-07-10, 23:22.

                Коментар


                • #9
                  От: Защо няма колеги с Тунинговани Гранд Витари в този раздел?

                  Колеги благодаря за хубавите мнения.
                  Накарахте ме да се замисля сериозно за избора ми на Гранд!
                  Трудна е мойта дилема ех.......
                  Проблема ми е че искам да си джиткам джипчето и в града.
                  Сега карам голямо комби и ми е тегаво с паркирането в центъра.
                  То иначе като ви слушам да скачам на самурай - ама не става за града.
                  И така да обобщя кои са най важните фактори за избора ми на джип:
                  1. Безнинов мотор с идея за газификация
                  2. Да не е тясно защото съм 100кг/180см
                  3. Да може да се кара и паркира в града
                  4. Да поеме по големи гуми и малко лифт - за да стане поне 24см клиранс
                  Толкова се сещам засега
                  Иначе другата седмица съм във Варна и почвам да си търся джипче
                  Поздрави
                  Land Rover Discovery II, V8 4.0
                  VW Golf VI variant
                  Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                  Коментар


                  • #10
                    От: Защо няма колеги с Тунинговани Гранд Витари в този раздел?

                    Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
                    Нека да си формулирам изискването по друг начин да стане ясно.
                    Търся си джип със сравнително малки размери, 160+ см широк, 350 см дълъг.
                    Аз съм 100кг / 180 човек и друго би ми било тясно.
                    Джипа ще се кара съботно неделно на лек офроуд както и понякога през седмицата из града - Варна център: поради тази причина мисля че не трябва да е дълга база.
                    Джипа ще се кара рядко на по големи разстояния от 100км извън града, но все пак е желателно да има поне минимален комфорт на магистрала.
                    Не искам кой знае какви екстри: за предпочитане климатик и серво на волана.
                    Първоначалната ми идея бе за Лада Нива - основно предимство е фултайм 4 по 4 и клиранс 24 см. Прочетох доста теми в раздел ВАЗ и се оказа че Ладата е ненадеждна и времеотнемаща инвестиция - а времето ми е ценно а и не съм някой любител ТНТМ-ист!
                    Следващата кола към която се насочих бе Сузуки Витара Къса База.
                    За съжаление обаче се оказа че късата Витара има само 1.6 мотори а според мнението на колегите от форума мощността не е достатъчна за по големи гуми от 31.
                    Естественото продължение за мен бе да се насоча към Гранд Витарата къса база.
                    Предлага се и с 2.0/16 мотор 128 коня.
                    Засега се заглеждам по такива в мобилето на цена 7000+
                    Предвидил съм още 2-3000лв за един лифт и гуми 31+ с отрицателно ЕТ
                    Джипа ще се газифицира с газов инжекцион задължително.
                    Не съм любител на скъпите горива. Пропан бутан а защо не и метан дори!
                    Имам лек автомобил който за 2 години и за 50000км си е изплатил 3 пъти цената на газовия инжекцион.
                    Основната причина да се насоча към Сузуки е не само размера на джипчетата а и защото се предлагат с малки бензинови мотори.
                    Джипа няма да е семeeн автомобил така че товарно пространство не се търси в случая.
                    Най много да натовари 2-ма възрастни отпред + две деца отзад и чантите за пикника.
                    Моля за вашето мнение по въпроса
                    Гранд Витара къса база с 31+ гуми трудна работа . Тя е направена повече за асвалт от предшественика и . По е динамична и возията и е по-добра / няма клатене / . Задния мост е захванат с пет щанги - няма го вече А-рамото .От там следва ,че лифта и разгъването не са същите . От пред е с рейка - старата е със секторна кутия . Предавателните числа на скорости ,раздатка и дифове са различни и с големи гуми дори и 2,0 в гората умира . Не на последно място за да вкараш поне 31" трябва да и махнеш пластмасовите лайсни и да и орежеш калниците . За 2-3000 лв. гими + джанти и най-много боди лифт . За оригинално окачване 3" още толкова пари ,а кога ще ти дойде и кой ще го монтира ..... и няма гаранция за него ! Късата Гранд Витара въпреки по-внушителните и външни габарити вътрешното и пространство е по-малко от на старата Витара . Витари има с 2,0 редови мотори та дори се срещат и 2,0 V6 - говорим за къси бази след 96 г. Поддръжката ,ламарините и всякакви части за къса Гранд са в пъти по-скъпи и става с поръчка - няма ги налични ! За асвалт и за лек пикник без да преправяш нищо става ,за гората и тежък офф с големи гуми не става . За това което искаш по-подходяща е старата Витара с метален покрив . Успех в търсенето .
                    0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                    Коментар


                    • #11
                      От: Защо няма колеги с Тунинговани Гранд Витари в този раздел?

                      Привет!
                      Аз съм с витара с двулитровия мотор да ти кажа честно съм много доволен...жалко, че май ще се наложи да я продавам..
                      За Модераторите това не е обява...Все още не съм взел решение...
                      Ако решиш звънкай и питай...тел. ми го има в моята тема...
                      За повече информация погледни тук... Витарата на hun_ter
                      Последно редактирано от hun_ter; 24-07-10, 22:08.
                      Историята на цивилизацията може да се опише с шест думи: колкото повече знаеш, толкова повече можеш.
                      .................................................................................................
                      Е. Абу

                      Коментар


                      • #12
                        От: Защо няма колеги с Тунинговани Гранд Витари в този раздел?

                        ...
                        Последно редактирано от Rabin; 24-07-10, 21:54.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Защо няма колеги с Тунинговани Гранд Витари в този раздел?

                          Първоначално публикуван от Rabin Преглед на мнение
                          Aко ще газифицираш се обади в Сузуки и питай кои мотори са подходящи. Аз вече няма да се обаждам за тая тема, погледни "Какво има в колата за начинаещи"
                          Привет!
                          Аз съм с газов инжекцион и вече 55х км нямам проблем...
                          Не виждам проблем да се газифицира една жипка...стига да се сложи правилната газова уредба и да го направи кадърен майстор...при мен беше така...
                          Историята на цивилизацията може да се опише с шест думи: колкото повече знаеш, толкова повече можеш.
                          .................................................................................................
                          Е. Абу

                          Коментар


                          • #14
                            От: Защо няма колеги с Тунинговани Гранд Витари в този раздел?

                            Това ми беше идеята - да се направи кадърно, че иначе лошо. Изтрих си мнението да не бъда разбран погрешно. hun_ter, машинката ти изглежда супер!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Защо няма колеги с Тунинговани Гранд Витари в този раздел?

                              Привет!
                              Благодаря да се връща всекиму... сега да знаеш каква е наточена...
                              Жалко, че имам здравословен проблем и може да се наложи да я продам, а как не ми се дава ако знаеш...иска ми се да си я оставя...
                              Историята на цивилизацията може да се опише с шест думи: колкото повече знаеш, толкова повече можеш.
                              .................................................................................................
                              Е. Абу

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X