Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витара-спомагателен хебел ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Витара-спомагателен хебел ?

    Здравейте.След профилактичен преглед на окачването на Витарата,установих,че втулката на спомагателния хебел има луфт.Втулки продават нови и са евтини.Четох ,че "лададжиите" слагат хебели с лагери и им олеквал волана доста (в тяхния форум има доста противоречиви мнения относно издръжливостта с лагери),един приятел монтьор пък ми даде акъл да си направя втулка от Полиацетал,щяло да се движи доста по-добре и без луфтове от оригиналната,която прилича на селенова втулка(метал-гума-метал).
    Някой правил ли е подобна операция?
    Поздрави!
    Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

  • #2
    От: Витара-спомагателен хебел ?

    Аз съм се отказал от оригиналната втулка и сега съм с чугунена.Само пропуснах да сложа гресьорка.
    0888 364 731

    Коментар


    • #3
      От: Витара-спомагателен хебел ?

      Аз минах през този филм сложих оригинална 10 лв ама втори път няма да сложа,или ще е от полиамид или нещо друго,този вариант с лагерите не е лош а и няма да е скъп под 10 лв.
      Бялото BUZUKI 1.6 8в
      0899368772 ;) 0897229322

      Коментар


      • #4
        От: Витара-спомагателен хебел ?

        Ще помоля колегите които са сменяли втулка на хебела да споделят впечатления.Мисля,че ще е полезно за всички по-натък,които имат намерение да модифицират втулката
        Поздрави
        Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

        Коментар


        • #5
          От: Витара-спомагателен хебел ?

          Карахме с такава от 25 лв за сузуки не издържа много време и купихме оригинална от миркат за 50 лв. и засега държи
          Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
          Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

          Коментар


          • #6
            От: Витара-спомагателен хебел ?

            Виждал съм да ги правят от фосфорен бронз или месинг.

            Ако решите да си купувате пак гумени - купувайте оригинални, понеже евтините неоригинални обикновено изкарват смешни километри.

            Тия, които ще пробвам на тераното са от SuperPro. Продават ги в Хеед91. Може да проверите има ли вариант за витара. Тези, дето аз купих от тях са от някаква твърда, прозрачна пластмаса. Още не съм ги сложил, обаче.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #7
              От: Витара-спомагателен хебел ?

              И аз си правих експерименти с тези фтулки.Първо реших да е от фосфорен бронз/не го препоръчвам/,стана добре,но като подкарах усетих голяма разлика от оригиналната фтулка.Много пренася ударите на гумата на кормилната уредба и рамата.Бързо се износи за мое голямо учудване.После реших да е от пластмаса/незнам и точното наименование/,бяла на цвят-при интерес мога да се конкретизирам.С нея се получи по-добре,още карам с тази фтулка,но не е като с оригиналната,гумата си е гума-много е по меко при управление.

              Коментар


              • #8
                От: Витара-спомагателен хебел ?

                Преди да си купиш нова избии старата тези фтулки са два размера сменял съм я поне два пъти за една година с не оригинална едната купих от Симион другата от Евро 07.
                Ако ще я правиш от пласмаса направи я да е стегната без луфт и с гресиорка иначе ще ти трака и ше се износи много бързо .

                Коментар


                • #9
                  От: Витара-спомагателен хебел ?

                  Първоначално публикуван от павле Преглед на мнение
                  Преди да си купиш нова избии старата тези фтулки са два размера сменял съм я поне два пъти за една година с не оригинална едната купих от Симион другата от Евро 07.
                  Ако ще я правиш от пласмаса направи я да е стегната без луфт и с гресиорка иначе ще ти трака и ше се износи много бързо .
                  Това е една от причините,да мисля за нещо различно от "оригинална" втулка.Не ми харесва при нея и че опира челно горе и долу желязо в желязо.Това помага за по-голямо съпротивление на волана.Искам и волана да ми стане една идея по-директен.Незнам дали ще се получи с пластмасова втулка или лагери-няма да има усукване на гумената втулка.Ако е от пластмаса съм се спрял на "Полиацетал".Ще сложа и гресьорка.Тъй като смятам,че не е спешно,ще изчакам още мнения и ще реша "оригинална",пластамаса или лагери.После разбира се ще споделя впечатления.
                  Поздрави!
                  Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

                  Коментар


                  • #10
                    От: Витара-спомагателен хебел ?

                    Първоначално публикуван от nikman Преглед на мнение
                    Това е една от причините,да мисля за нещо различно от "оригинална" втулка.Не ми харесва при нея и че опира челно горе и долу желязо в желязо.Това помага за по-голямо съпротивление на волана.Искам и волана да ми стане една идея по-директен.Незнам дали ще се получи с пластмасова втулка или лагери-няма да има усукване на гумената втулка.Ако е от пластмаса съм се спрял на "Полиацетал".Ще сложа и гресьорка.Тъй като смятам,че не е спешно,ще изчакам още мнения и ще реша "оригинална",пластамаса или лагери.После разбира се ще споделя впечатления.
                    Поздрави!
                    Лагери - не. Ще се разбият бързо. Ще видя и при мен каква ще е хавата с пластмаските, дето съм взел.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Витара-спомагателен хебел ?

                      Аз също мисля че с лагерите няма да е издържливо,но това щее единствения недостатък. И като гледам до сега нее пробвано май на витара,ако не ти е проблем,направи този експеримент,може пък да се получи търсения ефект.
                      Ако се захванеш,да снимаш ей!
                      http://vbox7.com/play:398e8b82

                      Коментар


                      • #12
                        От: Витара-спомагателен хебел ?

                        Втулките от 25 лв.изкарват 2 месеца.Просто няма смисъл от тях.Правилния вариант,според мен,е втулка -бронз,полиамид или едрозърнест чугун.Ако се слагат лагерчета те трябва да са капсуловани и между тях дистанционна втулка.
                        Моята втулка кара една година без никакви проблеми.Изработката и монтажа и отнема максимум един час.
                        п.п.Ако правите втулка,която не е от някаква пластмаса,разпробийте и сложете гресьорка.
                        0888 364 731

                        Коментар


                        • #13
                          От: Витара-спомагателен хебел ?

                          Първоначално публикуван от B58 Преглед на мнение
                          ..Ако се слагат лагерчета те трябва да са капсуловани и между тях дистанционна втулка.
                          Всъщност правилните са като на повечето предни главини. Два конусовидни, ролкови (аксиално-радиални). после пък трябва да им се измисли начин да се регулират, семеринги да се уплътнят............ И стана тя каквато стана. Пак.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Витара-спомагателен хебел ?

                            Аз също мисля,че би било добре да са конусовидни,но е по-трудно за изпълнение.Още малко време за размисъл...
                            Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

                            Коментар


                            • #15
                              От: Витара-спомагателен хебел ?

                              Ако все пак изкаш добре тестван съвет,купи си оригинална от Миркат,струва около 50 лв.Единствено оригиналната изкарва около 4-5 състезания а повярвай ми няма по добър тест от 1000-1400 състезателни км.Нищо друго не издържа толкова.
                              [url]www.4x4varna.com[/url]

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X