Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лагер за първичния на скоростната

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Лагер за първичния на скоростната

    Малко ненпредвидено започнах основен ремонтна двигателя на Витарника (G16A, моноинжекция), та така и така го разфасовам, ми се видя добра идея да сменя най-накрая лагера на първичния вал на скоростната, че от известно време при превключване на по-ниска предавка вие и ме дразни. В магазина, естествено, ме засилиха на цена над 60 кинта, което просто няма да стане, а и съм си патил вече от "оригинални" уж лагери.

    Въпроса ми е може ли да се сложи някакъв стандартен размер и какъв, ако някой си е правил подобни експерименти. Все още не съм отворил кутията, само че като я отворя, оставам без кола и обикалянето по магазините ще е трудно, затова искам да го взема предварително.

    Та така, има ли алтернативи и ако има - какви са?

    П.П. порових из форума, но не открих нищо конкретно. Ако има тема по въпроса, ще съм благодарен и на една препратка.
    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

  • #2
    От: Лагер за първичния на скоростната

    дай размери, ще видя какво може да излезе?

    Коментар


    • #3
      От: Лагер за първичния на скоростната

      Не ги знам, не съм смъкнал кутията още. Утре ще се опитам да я смъкна и ще кажа точно.
      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

      Коментар


      • #4
        От: Лагер за първичния на скоростната

        Съмняваме да замениш японски лагер с обикновен .
        [B]Mercedes Benz w123 [/B]
        [B]Ford Escort xr3 [/B]
        [B]Aro 10 [/B]
        Плачи! Там близо край град София
        стърчи, аз видях, черно бесило,
        и твой един син, Българийо,
        виси на него със страшна сила.
        0896042536

        Коментар


        • #5
          От: Лагер за първичния на скоростната

          Първоначално публикуван от Ivan_Botevgrad Преглед на мнение
          Съмняваме да замениш японски лагер с обикновен .
          Защо? На ферозата лагера на първичния вал го има производство на SNR, например. На терано 1 и 2 лагерите на главините са си съвсем стандартни... И все неща от сорта...

          Японските не ги правят на Марс.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #6
            От: Лагер за първичния на скоростната

            Повечето сериозни фирми произвеждащи лагери имат в каталозите си всички видове лагери слагани някога в каквати=о и да е машина. Автомобилите са само една част от тях. Друг е въпросът дали нашите търгаши( именно търгаши, а не търговци) поддържат наличност, И ако лагера го има-на каква цена е. Тази пролет ми потрябваха лагерите на пиньона на диференциала на полски фиат, но по магазините за стари соц.автомобили не намерих. В специализирания магазинн на SKF ми поискаха 98 лева... Майната им! С малко преправяне и лагери за жигули(слава Богу тях ги има) си реших проблема, ама вече имам едно наум за големите имена в бранша. Отделно факта, че един лагер(стандартен) може да се намери за 5 лв примерно, но в магазин за авточасти да струва 15... Отделно това, че като чуят за джип-цената става по две!
            НА всичко отгоре производителите на автомобили нрочно правят размерите нестандартни, за да могат да печелят и от продажбата на "специалните" лагери...
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • #7
              От: Лагер за първичния на скоростната

              Относно японските кагери - темата е малко мътна. Кольо до голяма степен е прав. За лагера на първичния на CRX-a ми искаха 75 кинта, семеринга още 20. Два магазина по-нататък, при една наистина грамотна мома, намерих същия лагер на СКФ за 10 лева и семеринг за 2. След ремонта рекса изкара още почти 100 хиляди, сигурно и още щеше да изкара, стига генийчетата, на които я продадох, да не се бяха опитали да карат с източен радиатор... Мога да цитирам още няколко случая, но няма смисъл май.
              За съжаление, вярно е и друго - понякога японците имат вредния навик по колите да слагат разни странни размери легери и семеринги, а все още не знам какъв е случая с Витарата - дали е стандартен размер или е някаква измишльотина. И дали няма канал за зегерка някъде. Но и така да е, цените пак са ... плуващи. Понякога комплект лагери идва от Щатите с все доставката на половината от цената, която искат тук за абсолютно същото нещо. Пример - Мицубиши Галант, не помня точно модификацията на скоростната, искана цеа в СЗ - 550лева, през познати от САЩ - около 280. Еми егати надценките.
              както и да е. 67 кинта за лагер, който струва максимум 10 и ще се скапе след една година няма да дам. Въпроса беше, ако някой вече си е чупил главаа да подскаже, че само като като погледна скоростната и ми се отщява да си играя да я свалям втори път.
              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

              Коментар


              • #8
                От: Лагер за първичния на скоростната

                Аз като сменях лагерите на ск.кутия направих следното.Отидох в магазина на FAG със старите лагери и се оказа че 4-те лагера ги има и не са някакъв странен размер, другите два пак бяха стандартни, само дето имаха канали за зегер (ако не се лъжа и един от по-малките имаше такъв канал, но го имаше в наличност).Естествено взех точния размер лагери и при един читав стругар направихме каналите със специален нож с точната ширина.Само не ме карайте да търся старите лагери за мостри че не помня къде ги скатах.
                DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                Skype: pach_bs

                Коментар


                • #9
                  От: Лагер за първичния на скоростната

                  Тук съм описал такава интервенция, може да е полезно:
                  http://www.offroad-bulgaria.com/show...=30437&page=14
                  OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                  Коментар


                  • #10
                    От: Лагер за първичния на скоростната

                    Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                    И дали няма канал за зегерка някъде.
                    Канала за зегерка също не е екзотика, а съвсем стандартно нещо. Отвори кой да е каталог на производител на лагери, и вътре ще ги намериш. Вярно, с канал за зегерка излизат по-малък набор размери, но както се каза по-горе в темата, канала се прави на струг, ако лагера не може да се намери, или е на космическа цена.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Лагер за първичния на скоростната

                      На лагера пише 28/63, каквото и да означава. Нищо чудно и да е размера, но тъй като свалих само капака на семеринга, няма с какво да премеря точно. Лагера е на NTN и е капсалован. Според картинката в мануала, има и канал за зегерка.
                      По-лошото е, че циркът със скоростната кутия остава за по-добри времена - оказа се, че блока ми хем е крив, хем е пукнат и явно е било див късмет, че не е станала някоя по-сериозна беля...
                      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                      Коментар


                      • #12
                        От: Лагер за първичния на скоростната

                        E, то по-голяма от тая беля - здраве му кажи.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Лагер за първичния на скоростната

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          E, то по-голяма от тая беля - здраве му кажи.
                          Предимно на късмет го отворих преди да е намешал всичко. Тъкмо е започнал да процежда вода където не и е работа, но само толкова. Лагерите, валовете и буталата и клапаните са в състояние, близко до идеалното. Както мислех да си направя една разходка около 700-800 километра, можеше да стане съвсем "интересно"...
                          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X