Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лифт на Sidekick Sport ( дълга Витара )

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Лифт на Sidekick Sport ( дълга Витара )

    Въпреки, че не знам, а и не съм минал през перипетиите на Ato и аз мисля същото.

    Не съм толкова богат, че да мога да си правя евтини експерименти, и поради тази причина и аз съм се ориентирал към заводски 2'' лифт. Само като за начало де

    Живот и здраве всичко да стане както е планирано и Вие ще сте първите, които ще го видите.
    ... to be continued

    Коментар


    • #32
      До: Лифт на Sidekick Sport ( дълга Витара )

      Здравейте колеги Витараджий,
      и Аз искрено съжалявам, че трябва да поохладя ентусиазма ви по темата, която в частност касае и мен лично:
      1. Иван Попов не е механик, не е монтьор и не притежава сервиз.
      2. Иван Попов има хоби и то е да притежава да се вози и да се състезава със Сузуки Витара и Гранд Витара.
      3. Иван Попов е фен на Витара.
      4. Иван Попов винаги се е отзовавал на колеги от форума, които са имали проблеми с Витари и многократно му е бил изписван тел. във форума при нужда, а той е: 0886706147.
      Имам няколко въпроса към колегата от форума Ato:
      1. Дал си около 3000 лв. за ремонти по твоята "жипка" - направи калкулация на тази сума и цитирай ремонтите, които са правени по нея от мен и моите "майстори"- приятели.
      2. Какво точно от цялостното преправяне на твойта "жипка" не беше направено добре? До колкото си спомням когато дойде с нея при мен беше "жигули" - 4х2 и се опитваше многократно да го продадеш без резултат - за справка "отдел продажби" във форума.
      3. Спомняш ли си колко части се смениха по твоята "жипка" плюс сиромашкия тунинг, който вкл. "предни втулки и пружини, втулки за амортесьорите, задни пружини, задни амортесьори (газови, нови), реглаж на предница и монтирането им за 400 лв."
      Аз ще ти изброя частите с риск да пропусна много от тях а ти ако желаеш кажи цената която плати за тях заедно с монтажа.
      -Скоростна кутия
      -Раздатъчна кутия
      -2 броя кардани (преден и заден)
      -Преден диф. (прасе)
      -Кожух (алуминиев) за преден диф.
      -3 броя предни полуоски комплект с карета
      -Предни главини комплект с лагери и шенкели (оказа се в последствие че твоите не са разпробити за полуоските)
      -Жило - километраж
      -Лапи на шасито за предния диф., които при теб липсваха.
      -И монтаж за всичките тези неща в оторизиран сервиз
      За всичките части и монтажа им вкл. и сиромашкият лифт ти дадох 6 месеца гаранция. Още в началото задните амове ти бяха твърди за твойто каране и ти ги смених с по-меки безплатно. За друго след това не си ми се обаждал и не си се оплаквал. Гумите ти ги избирахме заедно при Десо в Бистрица и ти се спря на тях. От трите снимки които си показал Аз лично нищо не виждам а и незнам кога и къде си ги правил. А защо не си ми се обадил на мен, а си предпочел сервиз 4Х4? Нямам нищо против сервизите - на тях това им е работата.
      Моля обясни подробно какви ремонти си правил при Голди и ако може и цени. Благодаря за вниманието и доскоро.
      0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

      Коментар


      • #33
        До: Лифт на Sidekick Sport ( дълга Витара )

        Здравеите и от мен.По вапроса за тунинга на Иван Попов мога да кажа,4е е перфектен.Витарата на Вожда е сас същия тунинг като на колегата Ато.Подлагана е на сериозен тормоз и винаги вси4ко по ока4ването е работело перфектно.

        Коментар


        • #34
          До: Лифт на Sidekick Sport ( дълга Витара )

          Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
          Здравейте колеги Витараджий,
          и Аз искрено съжалявам, че трябва да поохладя ентусиазма ви по темата, която в частност касае и мен лично:
          1. Иван Попов не е механик, не е монтьор и не притежава сервиз.
          2. Иван Попов има хоби и то е да притежава да се вози и да се състезава със Сузуки Витара и Гранд Витара.
          3. Иван Попов е фен на Витара.
          4. Иван Попов винаги се е отзовавал на колеги от форума, които са имали проблеми с Витари и многократно му е бил изписван тел. във форума при нужда, а той е: 0886706147.
          Имам няколко въпроса към колегата от форума Ato:
          1. Дал си около 3000 лв. за ремонти по твоята "жипка" - направи калкулация на тази сума и цитирай ремонтите, които са правени по нея от мен и моите "майстори"- приятели.
          2. Какво точно от цялостното преправяне на твойта "жипка" не беше направено добре? До колкото си спомням когато дойде с нея при мен беше "жигули" - 4х2 и се опитваше многократно да го продадеш без резултат - за справка "отдел продажби" във форума.
          3. Спомняш ли си колко части се смениха по твоята "жипка" плюс сиромашкия тунинг, който вкл. "предни втулки и пружини, втулки за амортесьорите, задни пружини, задни амортесьори (газови, нови), реглаж на предница и монтирането им за 400 лв."
          Аз ще ти изброя частите с риск да пропусна много от тях а ти ако желаеш кажи цената която плати за тях заедно с монтажа.
          -Скоростна кутия
          -Раздатъчна кутия
          -2 броя кардани (преден и заден)
          -Преден диф. (прасе)
          -Кожух (алуминиев) за преден диф.
          -3 броя предни полуоски комплект с карета
          -Предни главини комплект с лагери и шенкели (оказа се в последствие че твоите не са разпробити за полуоските)
          -Жило - километраж
          -Лапи на шасито за предния диф., които при теб липсваха.
          -И монтаж за всичките тези неща в оторизиран сервиз
          За всичките части и монтажа им вкл. и сиромашкият лифт ти дадох 6 месеца гаранция. Още в началото задните амове ти бяха твърди за твойто каране и ти ги смених с по-меки безплатно. За друго след това не си ми се обаждал и не си се оплаквал. Гумите ти ги избирахме заедно при Десо в Бистрица и ти се спря на тях. От трите снимки които си показал Аз лично нищо не виждам а и незнам кога и къде си ги правил. А защо не си ми се обадил на мен, а си предпочел сервиз 4Х4? Нямам нищо против сервизите - на тях това им е работата.
          Моля обясни подробно какви ремонти си правил при Голди и ако може и цени. Благодаря за вниманието и доскоро.
          Здравей Иване,
          Ще ти отговарям по точки:
          1.Дал съм около 3000лв СЛЕД ремонтите извършени от теб и майсторите ти.
          2.Дойдох при теб по твоя покана. След като ми се обади за да купиш Витарата, аз не се съгласих на цената и ти ми предложи да я направиш 4х4. На което се съгласих.
          3.Спомням си колко части се смениха за да стане 4Х4, а може и някои да съм забравил. Не съм специалист. Спомням си и колко време отне. Но за всичко това съм заплатил - някак си от твоя постинг този ремонт ми звучи като услуга.
          4.Относно шестмесечната гаранция - идвах при теб няколко пъти. Дребните неща като скъсан маншон и още нещо имаше, което не си спомням ги оправи. Но основния проблем беше, че скоростната кутия виеше. Може да не е голяма работа, но мен ме дразнеше. За ремонта ме изпрати на твой познат майстор в Миркат, на който трябваше да платя. Освен това си купих лагер (който се предполагаше, че е разбит) за мисля, че беше 70кинта. Тогава реших, че няма смисъл да те безспокоя за такива дреболии и затова не съм се обаждал повече.
          5.Ремонтите при Голди са доста, а точните суми не съм ги записвал. Но губа сметка съм правил .Ще дам два примера. Раздатката (или скоростната кутия) стоят над една напречна греда на рамата. Та въпросната раздатка (или скоростна кутия) беше захваната за напречната греда с арматурно желязо!? за да е "по-здраво при офроуд" - твои думи. При Голди се оказа, че въпросния модул трябва да е захванат с гумен тампон за рамата, а не с твърда връзка. Но понеже ухото за тампона е било изкъртено (вероятно при тежък офроуд), се е наложила заварката. От което следваше: Сваляне на въпросния модул, източване на маслото, изваждане на всички стоманени вътрешности, закарване на кожуха на пароструйка и занасянето му за наваряване на ухо при специалист по заварка на цветни метали. След това пробиване на отвор за болта, държащ тампона. Познай времето и парите изразходвани само по тази процедура! Нямам нерви за втория пример...
          Та обидения май не трябва да си ти.
          6.За гумите изобщо не те виня. Тогава нищо не съм разбирал от гуми - не че сега съм спец. Хареса ми шарката и големината, ти каза че стават и ги взех.
          7.Снимките не са от моята Витара. Взел съм ги от този форум - Сузуки като илюстрация.
          И за да не спамим повече темата на колегата ще повторя още веднъж, че при мен лифта не се оказа удачен. На външен вид колата беше жестока, но... По-горе писах защо. Както виждам има доволни колеги. Може моята бивша Витара да е била произведена от по-кофти стомана. Знам ли?
          Последно редактирано от Ato; 09-11-07, 22:56.
          Да се ядосваш, значи да наказваш себе си за грешките на другите.

          Коментар


          • #35
            До: Лифт на Sidekick Sport ( дълга Витара )

            Не съм знаел, че съм толкова богат.
            LZ1VMH

            Коментар


            • #36
              До: Лифт на Sidekick Sport ( дълга Витара )

              Само за пояснение на колегите, снимките показани от Ато, са мое дело! Да, наистина има някои работи които трябва да се доизкусурят по лифта на Иван, но са дреболии! Карам вече от доста време с този лифт и съм много доволен! Всички изменения на ъглите са в границата на допустимото!
              Поздрави!
              Vitara 1.6 8V; +/-80hps; Kobra NT-235/75 R15; FJ 48"

              Коментар


              • #37
                До: Лифт на Sidekick Sport ( дълга Витара )

                Колега Ато като ти четох поста верно Иван трябва да ти се обижда.
                В интерес на истината не познавам, кой друг има повече опит от Иван Попов за витарата и нейното каране в гората.
                Вече конкретните донастройки са въпрос на разбиране и виждане.
                Ти вместо да пишеш тук г...., защо не отиде при Иван да го питаш за тампона, тогава можеше да ти го направят за без пари и бързо.
                Понякога един разговор върши много повече работа. Ми представи си, че при скъсването на този тампон се троши скоростната кутия при каране извън пътя???
                Със здраве, но не подскачй толкова срещу един човек дето споделя своя опит с вас за тунинг и майстори. Защото е много трудно да си намериш читави майстори и да не ги чакат 10 коли за правене непрекъснато.

                Коментар


                • #38
                  До: Лифт на Sidekick Sport ( дълга Витара )

                  Ми да, той е написал "Витарата и гората... интимно"!
                  Vitara 1.6 8V; +/-80hps; Kobra NT-235/75 R15; FJ 48"

                  Коментар


                  • #39
                    До: Лифт на Sidekick Sport ( дълга Витара )

                    Първо здравейте!
                    Прегледах темата и искам да попитам как се решава проблема при захващането на предните амортесьори след като се сложат фланците?

                    Коментар


                    • #40
                      До: Лифт на Sidekick Sport ( дълга Витара )

                      Първоначално публикуван от policaia
                      s bolta
                      Браво. Много изчерпателен отговор и то на някакъв чужд език. Доволен съм от краткия и ясен отговор "s bolta". Напълно достатъчно за всеки некомпетентен човек. Евалата, колега.

                      П.С. Промени си мнението, че след малко ще го изтрия.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Лифт на Sidekick Sport ( дълга Витара )

                        Първоначално публикуван от maptod Преглед на мнение
                        Първо здравейте!
                        Прегледах темата и искам да попитам как се решава проблема при захващането на предните амортесьори след като се сложат фланците?
                        Колега, няма проблем за решаване, когато се сложат фланците. Фланците не оказват влияние на амортесьорите, просто изнасят гумите в страни. Или имаш нещо друго предвид?!!!

                        Коментар


                        • #42
                          До: Лифт на Sidekick Sport ( дълга Витара )

                          Първоначално публикуван от maptod Преглед на мнение
                          Първо здравейте!
                          Прегледах темата и искам да попитам как се решава проблема при захващането на предните амортесьори след като се сложат фланците?
                          Ако имаш в предвид тези фланци или казано подложки за лифта:



                          се слагат като се заменят старите шпилки с нови по-дълги болтове.
                          LZ1RED

                          Коментар


                          • #43
                            До: Лифт на Sidekick Sport ( дълга Витара )

                            Да точно за тези шпилки питах. А също така ако мога да попитам какви пружини последно стават за Витарата за отзад? В смисъл такъв, от каква кола. Гледах тук нещо от рода на Audi 80 B4, Лада и Волга? Благодаря много за поясненията!

                            Коментар


                            • #44
                              До: Лифт на Sidekick Sport ( дълга Витара )

                              Аз лично ползвам оригиналните с подложки, но за да има ефект от зад ползвам по-дълги амове. Потърси във форума има писано по темата.
                              LZ1RED

                              Коментар


                              • #45
                                До: Лифт на Sidekick Sport ( дълга Витара )

                                Благодаря отново. Може да постна снимки след манипулацията

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X