Обява

Свий
Няма добавени обяви.

BMW ще тупти под капака на САМУРАЙ....

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • BMW ще тупти под капака на САМУРАЙ....

    Започваме проект за съживяване сърцето на Самурая
    След доработка на пружиното окачване идва време и за допълнителна тяга да се надяваме че няма да има огромни изненади

  • #2
    До: BMW ще тупти под капака на САМУРАЙ....

    А снимки
    Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
    Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

    Коментар


    • #3
      До: BMW ще тупти под капака на САМУРАЙ....

      Оргиналните мостове дали биха понесли гуми 31ци

      Коментар


      • #4
        До: BMW ще тупти под капака на САМУРАЙ....

        с кои мостове си ?
        31-ци ще малеят
        Лудак

        Коментар


        • #5
          До: BMW ще тупти под капака на САМУРАЙ....

          Кире давай смело ще помагаме .А и колегите чакат снимки.Започни с оригиналния вид и последователно преработките , окачване от пред , окачване от зад и накрая "сърцето" от БМВ
          [I]Георги Дим. Попов :Самоков тел.0882567867[/I]

          Коментар


          • #6
            До: BMW ще тупти под капака на САМУРАЙ....

            Първоначално публикуван от kivv1973 Преглед на мнение
            Оргиналните мостове дали биха понесли гуми 31ци
            Повярвай ми носят много повече от 31
            Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
            Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

            Коментар


            • #7
              До: BMW ще тупти под капака на САМУРАЙ....

              Първоначално публикуван от MiTaKa_ Преглед на мнение
              Кире давай смело ще помагаме .А и колегите чакат снимки.Започни с оригиналния вид и последователно преработките , окачване от пред , окачване от зад и накрая "сърцето" от БМВ
              Оргиналния вид вече не съществува а и вече ресорно окачване не може се върне всичко одрязах"всеки грам от излишното се маха " ще има снимки на полу готов и готов вид сега се замислям с колко да дръпна напред предния мост при смяната на мотора мисля че това би ми дал по голям плюс

              Коментар


              • #8
                До: BMW ще тупти под капака на САМУРАЙ....

                Браво за ентусиазма,пусни някоя снимчица на пружинките.Кой мотор на BMW ще слагаш?

                Поздрави
                [B]Шофирането е мисловен процес,който протича в мозъка.Останалото е движение по-инерция.[/B]

                Коментар


                • #9
                  До: BMW ще тупти под капака на САМУРАЙ....

                  bmw 318is
                  Окомплектован само чака да влезе в употреба

                  Последно редактирано от Чавдар (V93); 06-05-10, 10:52. Причина: Няма право на обяви за продажба

                  Коментар


                  • #10
                    До: BMW ще тупти под капака на САМУРАЙ....

                    Първоначално публикуван от kivv1973 Преглед на мнение
                    Оргиналния вид вече не съществува а и вече ресорно окачване не може се върне всичко одрязах"всеки грам от излишното се маха " ще има снимки на полу готов и готов вид сега се замислям с колко да дръпна напред предния мост при смяната на мотора мисля че това би ми дал по голям плюс
                    Моят Самурай е с двг. от БМВ от бая време. Даже този в момента му е втори и е точно IS. Сега да ти кажа аз с какви проблеми съм се сблъсквал. Коша на Самурая си е тесен за този двигател и много прецизно трябва да го пъхнеш вътре. Дърпай го възможно колкото можеш назад. Ако картера ти е заден, както предполагам, може да дърпаш моста напред. Проблем ще ти е кормилната щанга- идва много близо до картера ,така че гледай колко ще пуснеш двигателя надолу. Гледай го това на пълен десен. Мисля че ще трябва да смениш и секторната кутия отвън- няма място от хидравликата но ти може и да не я слагаш последната. Две неща ще трябва да подмениш. Карданите. Старият двигател, 115 коня ги правеше на макарон та за ис-ката нали се сещаш. Сменяй ги с уазкови и проблема се решава. Издържат тествано. И раздатката издържа а го карам с 34-ки и 35-ци. Мостовете обаче ще си заминат за норматив, сигурен съм, хеле пък с по-големи гуми. А и да те питам- двг-то с неговата си скоростна ли ще го слагаш?
                    Последно редактирано от derhunter; 06-05-10, 10:18.
                    Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                    Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                    В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                    Коментар


                    • #11
                      До: BMW ще тупти под капака на САМУРАЙ....

                      Мда картера му е заден и си мисля че тези 3-4 сантиметра ще ми позволят да го пусна по назад и надолу а и на хидравликата държа не ми се разделя с нея относно кормилната щанга не бих ли могал да преправя картера да и направя място?Ти на твоя не си ли я слагал?Аи с неговата скоростна кутия си е колко скъси късото карданче?А и с външна бензинова помпа ли си ?Засега мисля да го оставя с неговите си мостове дано поне остискат да изтъркат малките гуми ,пък после може да скочим на такива от roky
                      Akо не те затруднява даи ми нещо телефон щом си с същия мотор консултация да мога да права

                      Коментар


                      • #12
                        До: BMW ще тупти под капака на САМУРАЙ....

                        Първоначално публикуван от kivv1973 Преглед на мнение
                        Мда картера му е заден и си мисля че тези 3-4 сантиметра ще ми позволят да го пусна по назад и надолу а и на хидравликата държа не ми се разделя с нея относно кормилната щанга не бих ли могал да преправя картера да и направя място?Ти на твоя не си ли я слагал?Аи с неговата скоростна кутия си е колко скъси късото карданче?А и с външна бензинова помпа ли си ?Засега мисля да го оставя с неговите си мостове дано поне остискат да изтъркат малките гуми ,пък после може да скочим на такива от roky
                        Akо не те затруднява даи ми нещо телефон щом си с същия мотор консултация да мога да права
                        Всъщност наместването макс назад ти дава възможност да си остане с оригиналната кормилна щанга, и на оригиналното захващане на самурайският мост ще ти е по-малък проблем. Аз съм с редукторни мостове и хебела на моста ми е много високо та затова и този проблем. Запазването на хидравликата е добре с оглед смяна в бъдеще на мостовете.гадното при мен е че ИС-ката е с някакви тунинг испускателни колектори и заемат повече място. За късото карданче-скъсих го след монтажа на двг. и ск.-колкото ми дойде на размер. Нямам спомен точно колко но е индивидуално , според монтажа на двг-то. При скъсяването му заварих в предният край оригиналната тройка от кардана на БМВ. добре е при скъсяването да вземеш в предвид и монтаж на гуменого каре за да избегнеш твърда връзка м/у ск. и карданчето. С външна помпа от БМВ съм. Картера не бързай да преправяш, виж как ще дойде след монтажа. За мостовете от Роки пак не съм сигурен дали ще устискат, това си е близо 150 кончета и не малък мъртящ момент.
                        0888901433- Иван.
                        Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                        Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                        В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                        Коментар


                        • #13
                          От: BMW ще тупти под капака на САМУРАЙ....

                          Да съживим малко темата мотора е на място запали от раз снимки ще пусна скоро .
                          Сега сме на датчици вода масло и т.н та някой с оригинална инсталация на самурай 1000 ако не му представлява трудност да види цветовете на жиците на датчици вода масло че от жици се оплетох яко

                          Коментар


                          • #14
                            От: BMW ще тупти под капака на САМУРАЙ....

                            Точно тук ще имаш проблем според мен. Проблемът е че сигналът от датчиците на ИС-ката не се връзва с уредите на самурая. Пробвай но аз нито температура нито налягане на масло успях да изкарам.
                            Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                            Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                            В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                            Коментар


                            • #15
                              От: BMW ще тупти под капака на САМУРАЙ....

                              Аз налягане на масло не търся интересува ме лампата на маслото, водния използвам самураиския монтиран на дебелия маркуч на радятора най-вече цветовете на жиците

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X