Здравейте колеги,
Отдавна чета форума, но не съм писал досега. Ето, че и този момент дойде за съжаление с лошо. Купих си Витарка G16B 94г. преди 2 години. От тогава само ядове с мотора. Явно е била прегрявана и само закрепена за да се продаде. Септември 2009 година я допрегрях и спуках радоатор чак. Отиде в сервиза. Майстора свали главата и каза, че е крива. Даде я на шлайф и после ми каза, че всичко по главата е 6 точки и нямало пукнато. Сменихме гумички паснаха клапани и я сложи. Тръгна Витарката обаче ми губеше антифриз. Закарах му я пак и ми каза че от прегряването било пукнато радиаторчето за парното. Сложил бил някаква добавка и всичко стана ОК. Течовете спряха. Цял сезон на лов никакви ядове. До сега! От месец насам пак започна да губи вода. Този път извадих маркучите за малкия кръг и ги вързах накъсо. С две думи изолирах парното. Обаче водата пак продължава да се губи. на 20км около 100 грама. По щеката има пяна. По капачката също. Маркуча за картерните газове направо е задръстен с въпросната пяна. Маслото ми изглежда полупресечено(мътно). Как да разбера глава ли е блок ли е? Ако е глава какво бихте ме посъветвали? Нова или втора ръка? Ако нова от къде? А ако е блок? Много бих се радвал хора които са препатили да дадат някой съвет. Много си я харесвам Витарката и много хубава работа ми върши обаче ми писна от ремонти вече. Искам веднъж завинаги да оправя големите проблеми и да си я карам. Че и да я понаточа малко, че за сега от тез ремонти само едни стъкла затъмнени съм и направил. Мерси предварително на всички които се отзоват!
Отдавна чета форума, но не съм писал досега. Ето, че и този момент дойде за съжаление с лошо. Купих си Витарка G16B 94г. преди 2 години. От тогава само ядове с мотора. Явно е била прегрявана и само закрепена за да се продаде. Септември 2009 година я допрегрях и спуках радоатор чак. Отиде в сервиза. Майстора свали главата и каза, че е крива. Даде я на шлайф и после ми каза, че всичко по главата е 6 точки и нямало пукнато. Сменихме гумички паснаха клапани и я сложи. Тръгна Витарката обаче ми губеше антифриз. Закарах му я пак и ми каза че от прегряването било пукнато радиаторчето за парното. Сложил бил някаква добавка и всичко стана ОК. Течовете спряха. Цял сезон на лов никакви ядове. До сега! От месец насам пак започна да губи вода. Този път извадих маркучите за малкия кръг и ги вързах накъсо. С две думи изолирах парното. Обаче водата пак продължава да се губи. на 20км около 100 грама. По щеката има пяна. По капачката също. Маркуча за картерните газове направо е задръстен с въпросната пяна. Маслото ми изглежда полупресечено(мътно). Как да разбера глава ли е блок ли е? Ако е глава какво бихте ме посъветвали? Нова или втора ръка? Ако нова от къде? А ако е блок? Много бих се радвал хора които са препатили да дадат някой съвет. Много си я харесвам Витарката и много хубава работа ми върши обаче ми писна от ремонти вече. Искам веднъж завинаги да оправя големите проблеми и да си я карам. Че и да я понаточа малко, че за сега от тез ремонти само едни стъкла затъмнени съм и направил. Мерси предварително на всички които се отзоват!

Коментар