Обява

Свий
Няма добавени обяви.

регулиране на топлинната хлабина в клапанния механизъм ВИТАРА 1,6 8кл.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • регулиране на топлинната хлабина в клапанния механизъм ВИТАРА 1,6 8кл.

    регулиране на топлинната хлабина в клапанния механизъм на ВИТАРА 1,6 8кл.Имам проблем на 3-ти компресията е 4 бара и ниските обороти ги няма трябва ми последователност при регулиране на клапаните и хлабини при студен двигател. Моля за съвет от хора които са правели тази процедура успешно .
    ДЕЦАТА СА НАЙ-ГОЛЯМОТО ЩАСТИЕ

  • #2
    До: регулиране на топлинната хлабина в клапанния механизъм ВИТАРА 1,6 8кл.

    Направи ги на топъл мотор , както го дават.
    Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
    New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

    Коментар


    • #3
      До: регулиране на топлинната хлабина в клапанния механизъм ВИТАРА 1,6 8кл.

      аз знам как и колко ги дават на топъл мотор но след кото си свалил главата за смяна на клапани с бензиновата горелка ли да згрея двигателя. При студен дв. хлабините ми са на всички клапани различни от 0.05 до0.2 при стандартно" замерване гърбиците на долу и мериш". Но логически метала като е студен намаля обема си а топъл увеличава по пътя на логиката хлабините ми са дълеко от изтината
      ДЕЦАТА СА НАЙ-ГОЛЯМОТО ЩАСТИЕ

      Коментар


      • #4
        До: регулиране на топлинната хлабина в клапанния механизъм ВИТАРА 1,6 8кл.

        Първоначално публикуван от Бумбар Преглед на мнение
        аз знам как и колко ги дават на топъл мотор но след кото си свалил главата за смяна на клапани с бензиновата горелка ли да згрея двигателя. При студен дв. хлабините ми са на всички клапани различни от 0.05 до0.2 при стандартно" замерване гърбиците на долу и мериш". Но логически метала като е студен намаля обема си а топъл увеличава по пътя на логиката хлабините ми са дълеко от изтината
        Аз ги нагласям на 0.25 , паля , загрява , гася , свалям капака и регулирам
        Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
        New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

        Коментар


        • #5
          До: регулиране на топлинната хлабина в клапанния механизъм ВИТАРА 1,6 8кл.

          Тази хлабина от 0,05 хич не ми харесва. Дано никога не с карл така!
          Правил си ремонт на клапаните и главата и сега си върнал кобилиците с настрйките, като са били преди ремонта ли?
          Клкото до въпроса с разширението на металите, там нещата са малко относителни. Алуиниевата глава има по-голям коефициент на разширяване от стоманата. От друга страна при работа изпускателния клапан е натоварен с доста по-високи температури и се удължава занчително.
          Прнципно когато регулирам клапани, внимавам изпускателните да са точно с предписаните луфтове. А смукателните ги оставям леко стегнати и дори по някога си позволявам и 0,05 по-малък луфт от предписания. Все пак като го правя това, се съобразявам с колата, и вида на газоразпределителния и' механизъм.

          Коментар


          • #6
            До: регулиране на топлинната хлабина в клапанния механизъм ВИТАРА 1,6 8кл.

            Овеличи малко луфта на студено от предписания на топло . По добре хлабави клапани отколкото пренатегнати .

            Коментар


            • #7
              До: регулиране на топлинната хлабина в клапанния механизъм ВИТАРА 1,6 8кл.

              студен мотор-0.15/0.17 поради това че такава пластина 0.17 няма изпускателните ги оставям на 0.15 да е хлабава
              http://vbox7.com/play:398e8b82

              Коментар


              • #8
                До: регулиране на топлинната хлабина в клапанния механизъм ВИТАРА 1,6 8кл.

                Данни от книгата на руски:
                Налягане - GA16A(8V - карб. и моно)
                номинално -14.0 кг/кв.см.
                минимално - 12.0 кг/кв.см.

                Хлабина:
                всмукателни 15-25 градуса Целзий - 0.13-0.17мм.
                60-68 градуса Целций - 0.23-0.27мм.
                изпускателни - 15-25 градуса Целзий - 0.16-0.20мм.
                60-68 градуса Целций - 0.26 - 0.30мм.
                Не знам колко са меродавни.Доколкото гледам въпроса е към тези колеги,които са правили тази операция лично и успешно.Вчера установих,че при мен положението е горе-долу същото,само,че втори цилиндър не работи.Нямаше с какво да измерим компресията и ще го направя през седмицата,но явно главата ще се сваля.
                Ще следя темата с интерес.

                Коментар


                • #9
                  До: регулиране на топлинната хлабина в клапанния механизъм ВИТАРА 1,6 8кл.

                  Преди месец сменях гарнитурата на капака на клапаните и успоредно с това направих реглаж. Оставих мотора в покой 2 часа след което се заех с разглабянето и реглажа на клапаните. Четох на няколко места за разстоянията, които специално за този мотор на витара, има вариант да се регулират и на топъл двигател. Понеже колегата се интересува специално за "студения" реглаж, аз го направих 0,14 - 0,15 всмукателни и 0,17 - 0,18 изпускатели. Карам колата предимно на газ! Едвам се долавя шум от чукане на някой от клапаните, но както казват колеги - по добре хлабав отколкото пренатегнат. Поздрави и дано съм бил полезен!
                  [COLOR=black]Suzuki Vitara 1,6 '94[/COLOR]
                  0899089976 Адриян

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X