Здравейте колеги,
Незнам дали е от голяма важност, но при гореспоменатата Витарка, забелязвам следното: При поне 1-2 седмици непален двигател (рядко се ползва джипката), датчика за температурата на таблото за температурата на водата "ако бъркам ме поправете", постига средна "по показания на таблото' температура при градско каране за отрицателно време. Независимо от това дали карам градско или извън, или по терени които предполагат по-голяма натовареност на двигателя, стрелката за температурата на водата е винаги в средно положение. Та въпроса ми е: Бързо ли постига двитателя работна температура, и защо след като я тормоза джипката температурата"според данните на таблото" не мърда - бързо загравя но не пегравя или ;-) P.S. От три месеца Витарката е в форума, заедно със собственика :-)
Незнам дали е от голяма важност, но при гореспоменатата Витарка, забелязвам следното: При поне 1-2 седмици непален двигател (рядко се ползва джипката), датчика за температурата на таблото за температурата на водата "ако бъркам ме поправете", постига средна "по показания на таблото' температура при градско каране за отрицателно време. Независимо от това дали карам градско или извън, или по терени които предполагат по-голяма натовареност на двигателя, стрелката за температурата на водата е винаги в средно положение. Та въпроса ми е: Бързо ли постига двитателя работна температура, и защо след като я тормоза джипката температурата"според данните на таблото" не мърда - бързо загравя но не пегравя или ;-) P.S. От три месеца Витарката е в форума, заедно със собственика :-)
Коментар