Обява

Свий
Няма добавени обяви.

има ли начин за проверка на LSD на витара?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • има ли начин за проверка на LSD на витара?

    Здравейте, как може да се разбере дали витарата е с LSD диф.
    Аз знам, че отзад под надписа JLX трябва пише "limited slip dif" ( ако не бъркам надписа), или на самия заден диф. трябва да има табелка с този надпис.
    Питам, защото днес гледахме една витара за един приятел. Такъв надпис нямаше на нито едно от двете места, огледах диф-а от всякъде от където беше възможно без да се качва на подемник, а собственика беше убеден че е с LSD.
    Има ли друг начин ако я нама табелката да се разбере какъв е диф-а?
    Благодаря.
    LZ1PER

  • #2
    Тест полигон Голди е сигурния метод
    LZ1VMH

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от GOLDY-Владиан Христов Преглед на мнение
      Тест полигон Голди е сигурния метод
      кажи сериозно.
      Как да накарам продавача да я карам примерно при теб в Г.Баня и ти да му я направш на прасе в лаинарето или да затънеш като Соти до вратите пред очите му и после да кажеш че няма ЛСД

      Искам да питам по друго дали може да се разбере
      LZ1PER

      Коментар


      • #4
        вдигаш двете задни колела във въздуха и като завъртиш едното другото трябва да се върти в същата посока, ако се върти в обратната няма .
        Bertone freeclimber 1.8 115hp

        Коментар


        • #5
          в повечето случай дори и да вдигнеш само едното колело
          на изключена скорост при опит да превъртиш колелото
          се усеща голямо усилие
          LR RR Classic VM2.5

          Коментар


          • #6
            Истината е във вдигането на двете задни колелета ! Завърташ и ако се завъртят в една посока -имаш ! Хващаш едното колело и ако успееш да преодолееш съпротивлението лесно на ръка - имаш , ама си е заминал
            PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
            КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
            0899187766

            Коментар


            • #7
              Не съм съвсем съгласен с вашата теория. Днес специално въртяхме гумите на УАЗ-а на Влади, и си се въртяха в различни посоки. Според мен това с въртенето важи само, когато блокажа е 100%.
              RB Patrol Team

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от Асен Василев Преглед на мнение
                Не съм съвсем съгласен с вашата теория. Днес специално въртяхме гумите на УАЗ-а на Влади, и си се въртяха в различни посоки. Според мен това с въртенето важи само, когато блокажа е 100%.
                Ааааааа!!!! Не четеш теорията
                LSD-то е предварително натегнато. Сиреч на ръка като въртиш винаги ще се въртят в една посока, друг е въпроса че при по-голямо натоварване почва да приплъзва и силата към натовареното колело е само някакви проценти. На Влади блокажите са съвсем други.
                http://www.jeep.avtograd.ru/lockers/index.htm
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от Асен Василев Преглед на мнение
                  Не съм съвсем съгласен с вашата теория. Днес специално въртяхме гумите на УАЗ-а на Влади, и си се въртяха в различни посоки. Според мен това с въртенето важи само, когато блокажа е 100%.
                  Че откога УАЗ-ките ги пускат с LSD?!?
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #10
                    А като се вдигнат задните гуми не е ли задължително скоростите и раздатката да са на свободна.

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                      А като се вдигнат задните гуми не е ли задължително скоростите и раздатката да са на свободна.
                      Ами то нали, като влезеш в сервиз, едната от стандартните приказки е: "Без ръчна, скоростите - изключени"
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #12
                        Бе аз да оставя раздатката включена пък да доиде някои да ги завърти.
                        С една дума за да се завъртят в една посока кардана трябва да е освободен. В случая при Витарата трябва да е на задно скоростите на свободна или N и без ръчна.

                        Коментар


                        • #13
                          E, с парттайм раздатка трябва да се върти (малко по-трудно)
                          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                          Коментар


                          • #14
                            А какви пари струва да си сложиш мост с LSD, ако нямаш? И каква точно роля играе... (Аз съм нов! )
                            Vitara 1.6 8V; +/-80hps; Kobra NT-235/75 R15; FJ 48"

                            Коментар


                            • #15
                              Първо кажи за каква кола става дума, втора се обоснови защо ти трлябва точно това и ще получиш отговор мисля.
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X