Здравейте колеги имам следния проблем-преди 1000км смених пълен комплект съединител(феродов,претискателен,лагер и жило)на витарата която е 1.6моно.Комплекта е Валео кутията в която дойде беше запечатана и пишеше NP PARTS(оцветена в черно и червено).От 5,6 дни имам следния проблем-като тръгвам на първа(нормално разбира се) се тресе цялата кола или прелашква,това е само първоначално докато зацепи съединителя,на втора вече размяната на педалите е по бърза и не се осеща.Аз си мисля и определям това като проблем при претискателния диск и за това искам да се консултирам с вас,за което благодаря предварително.Иначе тампоните на раздатката са напълно здрави,шлиците на кардана също,както и каретата,така че не виждам къде на друго място може да е проблема освен в съединителя който според мен какъвто и боклук да е няма как на 1000км да замине при положение че не е тормозен,карана е само в градски условия след смяната.Педала не е тежък на пръв поглед всичко е нормално но като тръгваш е нещо страшно.Моля дайте съвет.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем при съединителя на ВИТАРАТА?
Свий
X
-
До: Проблем при съединителя на ВИТАРАТА?
Току що обсъждахме подобен проблем при Нива.
Та за това си позволявам .... Витарата има ли гумено каре м/у скоростната кутия и раздатката . При Нива са такива симптомите АКО това гумено каре се скъса .
Не знам дали ти е от полза написаното ......
Успех !
-
До: Проблем при съединителя на ВИТАРАТА?
Звучи като омаслен/мокър диск - сменихте ли семеринга на опашката на коляновия вал? Да не е протекъл нещо...Honda XL600LM, 1987
Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003
Коментар
-
До: Проблем при съединителя на ВИТАРАТА?
колега и аз имам проблем със съединителя, но на Санта Фе и вече събрах доста инфо
та това което аз разбрах при подобни случай които се получават при теб са: може да има несъответствие на маховика с комплекта (феродов и притискател), трябва да са от една марка и един производител (въпреки че ти дава по ВИН този комплект); и друго, ако маховика ти е с демферни пружини, провери дали пружините са здрави, защото ако не са здрави (счупени или омекнали) има мн голяма верочтност и от това да става тресенето
това е което аз разбрах за мойта кола и за това ти го пиша, защото може да има нещо сходно при цялата тази работа
успех и дано съм бил полезенHyundai Santa Fe 2.0 CRDI 16v
Коментар
-
До: Проблем при съединителя на ВИТАРАТА?
щом не е тампон, най-добре го отворете и го прегледайте мн хубаво,защото аз за 30 000км сменям 2ри съединител, но е нямало кой да погледне маховика и кой да ми даде нужното инфо
а и друго ми казаха за СФто и не само за СФ, че ако маховика бил с демферни пружини е трябвало когато се сменя съединителя да се смени и маховикаHyundai Santa Fe 2.0 CRDI 16v
Коментар
-
До: Проблем при съединителя на ВИТАРАТА?
Демфер няма не е дизели гумено каре няма
Виж първо жилото ако не е оригинално им омекват броните и става проблем . Пробвай със старото ,ако няма разлика сваляйте пак и ще се види . Има вариант малкото лагерче на маховика да се е разпаднало и да ти е окопало феродото
.
0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara
Коментар
-
До: Проблем при съединителя на ВИТАРАТА?
Това е интересно Валео. Фирмените цветове на Валео са зелено и черно. Не знам, може да има и други...
За такива претрисания в съединителя занм че се причиняват от не добро сцепление на материалите. То от своя страна може да се дължи както е споменато на омасляване, но също така се получава и при отвръщане на дисковете, посиняване. Тъй като в случая става въпрос за нов съединител, това отпада. Остава да се мисли за калпав материал на притискателния, калпава пружина или нещо подобно. Варианта с жилото също е допустим, но странното е че преди смяната не е имало този проблем.
Коментар
-
До: Проблем при съединителя на ВИТАРАТА?
Айде и аз да се изкажа пробема е ясен и той е крива плоча на притискатела няма какво да го умувате сваляйте кутията.Аз имах подобен проблем на едно БМВ 320 сваляме съединителя който просто си боксуваше от износване сагаме сакс комплект палим и олеле сваляме мерим 5 десети кривина купувам друг равен слагаме палим добре беше 20км и пак се изкриви и така още два пъти и накрая се уцели но пак остана леко да вибрира при много плавно потегляне но на бмв-то съединителя е скъп и в магазина от който го купувахме имаха само тази марка а пари не връщат само стока сменят. По-интересното за мен е ,че съм сменил поне 500 съединителя на витара и до сега този проблем не съм го имал но винаги съм слагал корейското валео PHC-VALEO винаги комплект.Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited
Sofrace Offroad Team
Коментар
-
До: Проблем при съединителя на ВИТАРАТА?
Аз поне на витара съединител на нипартс не съм слагал но доста често купувам части на тази фирма защото имат доста неща за японските и лично съм на мнение ,че нещата са им хубави и качествени така,че или си купил някое менте или лош късмет си извадил.За съединитела купи си PHC-VALEO корейското е моя съвет.Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited
Sofrace Offroad Team
Коментар
-
До: Проблем при съединителя на ВИТАРАТА?
Подобен проблем имах на личната кола 4х2 след слагане на ментак феродов(смених само феродов).Оправи се след като и запалих съединителя на задна и баир(случаино)-сега е перфектенКалин Владов,09РСПБЗН
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар