Най-после си купих шарнири и тампони за предните носачи. Шарнирите си скърцат от две години(но нетропат грам), сега заразиха и тампоните, и стана нетърпимо.
Та - гледам едните тампони( или втулки- незнам как точно се наричат) са с една метална втулка посредата и отвън само гума - как се набива това чудо без да се прецака- питам за лявата?
Благодаря, нямам търпение, но чак в сряда ще има радост и ще коментирам.
Дано да са читава марка,ама на дали ,аз плаках вече веднъж ,накрая оригинал с поръчка при колегата мимо 104 лв. предните ,а задните от ресьор на мерцедес (товарните)
Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
Дано да са читава марка,ама на дали ,аз плаках вече веднъж ,накрая оригинал с поръчка при колегата мимо 104 лв. предните ,а задните от ресьор на мерцедес (товарните)
По-евтино и май, май по-надеждно излиза да си смениш направо носачите. По моргите не е трудно да се намерят носачи със здрави тампони.
И ако някой гении не направи обичайната простотия да ги стегне на крика, изкарват до погребението на колата.
Това последното го казвам по принцип, че е твърде често срещано недоразумение.
О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...
Срядата стана четвъртък(оказа се много ръжда) , но съм много доволен вече не скърцам , и не се обръщат да ме гледат..., а и върви доста по различно. Остана да сменя и амовете....
За да не отварям нова тема, въпросът ми е следния: различават ли се предните носачи на нормалните Витари и V6 моделите? Неприятно се изненадах от факта, че на моята-дълга база, V6, шарнирът е отлят с носача!? Като заминат шарнирите, се сменят барабар с носачите, очевидно. Има ли бюджетно и разумно решение тази дилема? Нови оригинални отиват над 1000 кинта, баси, не карам Тоарег, а Витара...
За да не отварям нова тема, въпросът ми е следния: различават ли се предните носачи на нормалните Витари и V6 моделите? Неприятно се изненадах от факта, че на моята-дълга база, V6, шарнирът е отлят с носача!? Като заминат шарнирите, се сменят барабар с носачите, очевидно. Има ли бюджетно и разумно решение тази дилема? Нови оригинални отиват над 1000 кинта, баси, не карам Тоарег, а Витара...
Различават се. Много. Виждал съм да сменят само шарнири, но не съм запознат с подробности.
О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...
За да не отварям нова тема, въпросът ми е следния: различават ли се предните носачи на нормалните Витари и V6 моделите? Неприятно се изненадах от факта, че на моята-дълга база, V6, шарнирът е отлят с носача!? Като заминат шарнирите, се сменят барабар с носачите, очевидно. Има ли бюджетно и разумно решение тази дилема? Нови оригинални отиват над 1000 кинта, баси, не карам Тоарег, а Витара...
Рециклираи си твоите.
SUZUKI VITARA V6
HONDA CBR 919RR
MERCEDES ML
MAN TGA D2O COMANREIL 18-430
Решението е Турция по точно в Одрин. Мои приятел скоро ходи до там заради една гранд витара и смяната на носачите с шарнирите му излезе 380лв . Вярно лирата малко се вдигна от тогава ама все пак за два нови носача с шарнирите и маисторлъка за 380лв си е според мен добре.
Здравейте. Да подновя темата:
Може ли някой да поясни, как точно се рециклират или модифицират носачи за Витара V6 така, че шарнирите да станат сменяеми.
От тази и от други теми във форума разбрах, че носачи от Витара 1,6 не стават на V6, а закупуване на нови не е желателно за мен в този момент.
С други думи, как да си направя сменяеми шарнирите?
Благодаря.
Коментар