Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Аз затова исках Митко да напише, ама е заседнал някъде на Фанта Хмел
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Ще го почакаме тогава.
Начина по които ги вкарвам аз да го трия ли или може да остане.
Всъщност аз ги вкарвам на двайсет тонна преса щото ме мързи да въртя менгемето.
Щом успяваш да го направиш без да изхвърчат и да ти извадят окото значи е правилен начин
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
при мен менгемета бол чyкове бол много мерак но все пак да се допитам как е най правилния начин..
така като ги гледам няма да е сложно като на една обикновена жигула ако тампоните са цели не от две половинки...
митко фулда много штте ми е от полза вашето мнение по вапроса..
само една гума дойде мамка им на тия 4 гуми ми липсват..
поздрави..........
айде почвай да ги набиваш, че откога те чакам... . варианти разни - менгемета, чукове, преси, пиропатрони, пиратки... абе да влезнат някакси без да ти извадят някое око... давай, набивай, не се моткай пред компа, той втулките не набива... надявам се това лято като се разходиме до барцелона да си готов най накрая и да ме повозиш
е още не е дошло окачването...
като дойде ще пробвам.
днес теглих колко тежи една 235 и една джанта
само с 5 гуми и джанти се увеличава с 50кг тежеста на джипката а повече не мога да мърдам
от това на горе...
май ще ходя на преглед с празен резервоар....
поздрави
е още не е дошло окачването...
като дойде ще пробвам.
днес теглих колко тежи една 235 и една джанта
само с 5 гуми и джанти се увеличава с 50кг тежеста на джипката а повече не мога да мърдам
от това на горе...
май ще ходя на преглед с празен резервоар....
поздрави
като минеш прегледа сподели как точно ти легализират тунинга, щото току виж след някоя друга година и нашите власти се сетят да легализират промените в колите....
е още не е дошло окачването...
като дойде ще пробвам.
днес теглих колко тежи една 235 и една джанта
само с 5 гуми и джанти се увеличава с 50кг тежеста на джипката а повече не мога да мърдам
от това на горе...
май ще ходя на преглед с празен резервоар....
поздрави
Разкарай задната седалка
Можеш да сложиш бутафорна, от стиропор и да я завиеш с калъф за седалка отгоре - няма да се сетят гаранция
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Е, тогава ще се заядат че не отговаря на изискванията за педални превозни средства...
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
ами има много варианти легализатора или по точно инжинера дето ще ми прави всичките документи вика че дори да надвиша тези 50кг имало някви 4% допустими с които се надявам да нямам проблеми..
но не ми се ше да махам демпфери предни кардани резервни гуми още от парвия пат ако ме варнат имам две седмици да отслабна тогава ще му мисля...
няма проблеми като дойде време за легализацията ще опиша подробно всичко но от сега казвам цялата тази процедурка е за парички нищо повече някой хора от това живеят и така...
поздрави.......
Коментар