Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проект - Джимни Екстрем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

    Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
    Колега, много хора, като мен, четат темата Ви с голям интерес. Аз не пиша в нея, защото съм доста бос технически, но ми е много приятно да следя развитието на Вашия джип. И считам, че е по-добре да си мълча, отколкото до Ви засипвам с разни безмислени коментари или похвали. Сигурно има още доста като мен, така че от мое и от тяхно име Ви моля да продължите да ни държите в течение. Благодаря.
    +1
    Mitsubishi L200 DobbleCab

    KTM XC 450 RW 2009
    KTM 350 SX 2011

    Коментар


    • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

      И аз мисля че би било голяма загуба за всички ако прекъснете темата си. Това което правите е интересно не само за собствениците на Сузуки, но и на всички които имат желание само да си правят нещо по колата.
      Не спирайте моля
      Поздрави
      Land Rover Defender 110SW 300tdi

      Коментар


      • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

        Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
        Колега, много хора, като мен, четат темата Ви с голям интерес. Аз не пиша в нея, защото съм доста бос технически, но ми е много приятно да следя развитието на Вашия джип. И считам, че е по-добре да си мълча, отколкото до Ви засипвам с разни безмислени коментари или похвали. Сигурно има още доста като мен, така че от мое и от тяхно име Ви моля да продължите да ни държите в течение. Благодаря.
        +1
        LZ1RED

        Коментар


        • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

          Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
          Колега, много хора, като мен, четат темата Ви с голям интерес. Аз не пиша в нея, защото съм доста бос технически, но ми е много приятно да следя развитието на Вашия джип. И считам, че е по-добре да си мълча, отколкото до Ви засипвам с разни безмислени коментари или похвали. Сигурно има още доста като мен, така че от мое и от тяхно име Ви моля да продължите да ни държите в течение. Благодаря.
          Напълно подкрепям, аз също чета темата редовно, но нито имам Джимни, нито правя нещо подобно на това, което ти правиш. Да пускам отвреме-навреме: "браво"; "а така"; "+++", или пък ухилени човечета! Това, което сам пишеш е достатъчно съдържателно.
          Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

          Коментар


          • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

            от това което виждам разбирам че има интерес и ще продължа темата.чета доста форуми и пиша в някой от тях има форуми дето са много напред с материала не че нашият не е но определено в други проекти се виджа сериозна подкрепа и доста мнения.на последните снимки се виждат едни сериозни гуми дето мойта машина едва ли ще понесе идеята е да се стигне до 32-33 наи много но преди това ще иска слагане на нови вежди и доста рязане.ше се пробва и ако трябва ше слажа и боди лифт.най важнотo сега предстои тунинга на раздатката има три вида зъбчатки които понижават два са ала бала 25% на каси и дълги единият е италианско производство а другият е испанско третият е на реномираниа японска туниг къща Апио който намаля 60%само на къси.аз разглобих една раздатка като мойта и се оказа се че вътре си няма нищо общо със моделите преди 2005.сега ше се упитам да ми направят но определено няма да е евтино нито лесно.ето малко снимки от разглобиаването.












            имаше проблеми с автоамтичните хъбове и сложих ръчни но нещата не бяха толковоа лесни раздатката се управлява от един оделен борд компютър който контролира превключването и се блокираше на постояно 4х4 без възможност да се изключи.след доста игра и запушване на тръбите за вакума стана всичко както трябва да бъде.
            впроса с карданитее е решен получисе много добре раздатката е повдигнах първоначално с едни
            подложки на тампоните после се указа че като е дигната удря много в купето от три вида тампони сложих тварди од ланд ровер и се наложи скъсяване на средния кардан койтов последствие и се балансира.днес окончателно привърши теста и остава с тези не упира само утре на асфалт искам да е пробвам но при скъсен карадн няма да има чукане на четвърта и пета което прди имаше и доста ми костваше докато го разгадая.за тези които не знаят повдигането е наложащо за да избегна опирането на предния кардан в гредата на скоросната кутия а и кита е проектиран за по дълги тампони които без боди лифт не мога да сложа тогава ъгала от към дифа се изправя сега е добре но може и по добре задните носачи са така направени че завъртат дифа леко и фланеца на дифа сочи към раздатката.

            Коментар


            • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

              Първоначално публикуван от zenit Преглед на мнение
              а ми тук в тази тема нещата не вървят и аз нямам намерение да си пиша сам
              има много идей много напредък и оше много много предстои до тук съм е докарал но сега тепърва започва истинския тунинг до тук беше ала бала...най лесно е когато натоварим джипа с една камара тунингови неща а трудното е когато сами трябва да си направим нешата които никой не прави но както казах по горе поради липсата на интерес нека темата бъде заключена така няма ада си пиша сам на вятъра.......
              благодаря на всички които ми даваха съвети и помагаха кой с каквото може
              поздрави
              Eeee, не мисля, че си прав! Тук не знам за някой, който да е правил тунинг на Джимни. Т.е. трудно можеш да очакваш някой вече да е "пробил пъртината" и да споделя опит. На тебе ти се е паднало да си първия от участниците във форума, който го прави.

              Както са ти казали и колегите, темата се чете. Само погледни че е отворена близо 8,000 пъти. Т.е. - тя е една от най-четените в този подфорум ...
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                и на следващите снимки в червено заградено са колелата които ше трябав да се тунинговат
                има малко място поне едно 20-30% минимум ми трябват на къси а ако може повече по добре.
                знам че б БГ има сериозни хора и мога да ги пратя зъбчарките там да се правят но първо искам да чуя тук какво ще ми предложат.
                няма до сега разработени за този модел и може ако станат добре и след тестване да има много други желаещи поне тук да последват примера ми...





                Коментар


                • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                  тампоните на раздатката много избор много тестове


                  в крайна сметак отиде един ден рязане и дупчене
                  оригиналните тампони са много меки вече веднъж шчупих една стойка с твърдите тампони но сега нямам избор.ще правя усилени стйки заедно с защита на раздатката едно цяло
                  не знам да ли ше успея но винаги мога да помоля някой като Иво и Андрей да ми помогнат.

                  Коментар


                  • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                    това са карданите току що излезнали имаше ношно монтиране и на следващия ден рано пак
                    работа докато всичко стане че предстоеше една разходка на която имах удоволствието да повозия ,,,зипмоторс-Бени,, тук от форума.








                    Коментар


                    • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                      с тия двойните карета как е.вибрации.
                      за модела ли ги взе или има и универсални.как са от към цена.

                      Коментар


                      • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                        Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
                        с тия двойните карета как е.вибрации.
                        за модела ли ги взе или има и универсални.как са от към цена.
                        ще се упитам да отговоря максимално точно.
                        първо относно двойното каре си идва готово прависе в Германия
                        просто каретатта са доста по сериозни от на едно сузуки според сервиза който се занимава само с това това е най доброто цената е страшна но не толкова ако се има предвид и колко струва един боклучав кардан в сузуки аз един път вече копувах и знам..от другата старна е със шлеци хода е оргромен оставихме го да бъде леко отворен така при ход на горе да има мегдан карето от другата старна е същото като другите.целия кардан ми излезна 600€ един нов в сузуки е 350€
                        но за една година си отива.това е пробвано Иво кара с такъв подобен само дето неговите кръстачки само едната е над 250€ но там има максимално натоварване.
                        вибраците за сега немога да коментирам днес оправих раздаткката да не се мандахерца с меките тампончета утре ше го тествам като ида на работа но едно със сигорнос е ясно кардана е много по тежък и на първа бавна според мен нещата леко се поуправиха за сметка на 5 бърза на баир губи много бързо скорост тежичак е за мойто моторче.
                        поздрави

                        Коментар


                        • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                          значи карето е поръчково и не може да се купи само то.или не е така. или ти си си поръчал целия кардан със карето.

                          Коментар


                          • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                            Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
                            Eeee, не мисля, че си прав! Тук не знам за някой, който да е правил тунинг на Джимни. Т.е. трудно можеш да очакваш някой вече да е "пробил пъртината" и да споделя опит. На тебе ти се е паднало да си първия от участниците във форума, който го прави.

                            Както са ти казали и колегите, темата се чете. Само погледни че е отворена близо 8,000 пъти. Т.е. - тя е една от най-четените в този подфорум ...
                            да правси темата се чете но не се знае поне от мен къде греша по горе има страшни аномали
                            дето тук от форйма сам 100% сигорен че са се смели много и там е момента в който никой не се обади.тук става въпрос за начинаеш аз не съм никой и няма да се обидя ако някой ме поправи...
                            относно щангите панхард ги изхварлих смених чисто нови гресирщи унибали да ми е мирна главата сега и задната ше управя ако щат да се трошат всяка година поне знам че няма да се трепа.
                            поздрави

                            Коментар


                            • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                              Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
                              значи карето е поръчково и не може да се купи само то.или не е така. или ти си си поръчал целия кардан със карето.
                              само гнездото така му викат тук на двойното каре което си идва готово
                              излиза кам 300€ това са цени благодарение на Иво иначе те друскат с ддс и не знам си кво без отстъпки е е златно..
                              при мен не отговаряха дупките и се наложи да им оставя един фланец от раздатката за да разпробият нови с максимална точност.
                              при мен ъгъла не е кой знае колко голям незанм сигорно ви е направило впечетление
                              но не се знае дали ше има оше повдигане а и при траялаи там има доста разчупване едно такова двойно каре е неизбежно ако искаме да имаме максимална надежност.
                              поздрави

                              Коментар


                              • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                                Само като погледна 1-вите постове и последните и виждам огромно развитие в много насоки, което за начинаещ е повече от добре, така че споляй и все така, без никакво спиране на темата
                                Последно редактирано от Насов; 21-01-08, 21:31.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X