От известно време се бях замислил дали да не се метна на едно такова джипче. Вчера дори направих топла проба на едно златист (бежов?) металик 99г с климатик и серво, ... 129000км купено от Миркат (искат му 7000лв)...
Какви ми бяха впечатленията...
Запазили са традицията от Самурая - предния капак се отваря от жабката
Вътре е по-тясно от очакваното... Аз съм 176см 78кг и вратата/прозореца ми се допират в рамото /за мен става, но малко по-едър (дИбел
) човек не може да седне нормално, поне при затворен прозорец... Мястото между двете седалки също е много малко...
Двигателят е сравнително тих, леко омаслен за японски (хюндаят ми е на почти 2х километри и моторът е по-"сух")... Направи ми впечатление акумулаторът, че е нестандартен размер (тясен и дълбок, почти като мотоциклетен по форма)...
Съединителят е с миниатюрен ход (може би износен?), зацепва от раз и ако си под 2000об/мин моторчето загасва без никаво предупреждение... В същото време, педалът за газта е с дълъг ход
Имал съм 5г фиат пунто 1.1 55кс /тежи 900кг/ и тръгваше с много по-малко газ... Сузукито ми загасна 4 пъти докато го извадя от паркомястото /имаше сняг-лед, но не много/... Наложи се да включвам 4Н иначе в момента, в който стъпеше на леда, не можеше да помръдне на 2Н... Хареса ми "малкия" лост - превключва отлично...
Изкарах го на изчистената улица, върнах на 2Н и настъпих повечко газта ... Не беше съвсем зле, но очаквах малко повече "ряз"... 1.3 85кс не са чак толкова малко за автомобил тегло 1150кг... След това, като си тръгнах с Х-я имах чувството, че съм се качил на ракета...
Возията ми хареса - естествено не може да се очаква комфорт, но не е и крайно зле...
Възможно е моторът да не е бил съвсем загрял и затова да е така немощен, но определено автомобилът иска свикване за да маневрираш с него без да ти загасне... Просто не ми се мисли как ще е на неравен терен при "пълзяща" скорост... Вероятно газта на 3000об и много внимателно боравене със левия педал...
Нищо чудно, че "лелята", за която е бил купен лятото му навъртяла 300км и се отказала да го кара и си търси кола с автоматик...
Надявам се, че няма някой да се обиди от впечатленията ми... Може и аз да не съм му свикнал, а и съм "разглезен" от каране на предимно дизелови коли...
Какви ми бяха впечатленията...
Запазили са традицията от Самурая - предния капак се отваря от жабката

Вътре е по-тясно от очакваното... Аз съм 176см 78кг и вратата/прозореца ми се допират в рамото /за мен става, но малко по-едър (дИбел

Двигателят е сравнително тих, леко омаслен за японски (хюндаят ми е на почти 2х километри и моторът е по-"сух")... Направи ми впечатление акумулаторът, че е нестандартен размер (тясен и дълбок, почти като мотоциклетен по форма)...
Съединителят е с миниатюрен ход (може би износен?), зацепва от раз и ако си под 2000об/мин моторчето загасва без никаво предупреждение... В същото време, педалът за газта е с дълъг ход

Имал съм 5г фиат пунто 1.1 55кс /тежи 900кг/ и тръгваше с много по-малко газ... Сузукито ми загасна 4 пъти докато го извадя от паркомястото /имаше сняг-лед, но не много/... Наложи се да включвам 4Н иначе в момента, в който стъпеше на леда, не можеше да помръдне на 2Н... Хареса ми "малкия" лост - превключва отлично...
Изкарах го на изчистената улица, върнах на 2Н и настъпих повечко газта ... Не беше съвсем зле, но очаквах малко повече "ряз"... 1.3 85кс не са чак толкова малко за автомобил тегло 1150кг... След това, като си тръгнах с Х-я имах чувството, че съм се качил на ракета...
Возията ми хареса - естествено не може да се очаква комфорт, но не е и крайно зле...
Възможно е моторът да не е бил съвсем загрял и затова да е така немощен, но определено автомобилът иска свикване за да маневрираш с него без да ти загасне... Просто не ми се мисли как ще е на неравен терен при "пълзяща" скорост... Вероятно газта на 3000об и много внимателно боравене със левия педал...
Нищо чудно, че "лелята", за която е бил купен лятото му навъртяла 300км и се отказала да го кара и си търси кола с автоматик...
Надявам се, че няма някой да се обиди от впечатленията ми... Може и аз да не съм му свикнал, а и съм "разглезен" от каране на предимно дизелови коли...
Коментар