Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сузуки Джимни (Suzuki Jimny)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Сузуки Джимни (Suzuki Jimny)

    От известно време се бях замислил дали да не се метна на едно такова джипче. Вчера дори направих топла проба на едно златист (бежов?) металик 99г с климатик и серво, ... 129000км купено от Миркат (искат му 7000лв)...
    Какви ми бяха впечатленията...
    Запазили са традицията от Самурая - предния капак се отваря от жабката
    Вътре е по-тясно от очакваното... Аз съм 176см 78кг и вратата/прозореца ми се допират в рамото /за мен става, но малко по-едър (дИбел ) човек не може да седне нормално, поне при затворен прозорец... Мястото между двете седалки също е много малко...
    Двигателят е сравнително тих, леко омаслен за японски (хюндаят ми е на почти 2х километри и моторът е по-"сух")... Направи ми впечатление акумулаторът, че е нестандартен размер (тясен и дълбок, почти като мотоциклетен по форма)...
    Съединителят е с миниатюрен ход (може би износен?), зацепва от раз и ако си под 2000об/мин моторчето загасва без никаво предупреждение... В същото време, педалът за газта е с дълъг ход
    Имал съм 5г фиат пунто 1.1 55кс /тежи 900кг/ и тръгваше с много по-малко газ... Сузукито ми загасна 4 пъти докато го извадя от паркомястото /имаше сняг-лед, но не много/... Наложи се да включвам 4Н иначе в момента, в който стъпеше на леда, не можеше да помръдне на 2Н... Хареса ми "малкия" лост - превключва отлично...
    Изкарах го на изчистената улица, върнах на 2Н и настъпих повечко газта ... Не беше съвсем зле, но очаквах малко повече "ряз"... 1.3 85кс не са чак толкова малко за автомобил тегло 1150кг... След това, като си тръгнах с Х-я имах чувството, че съм се качил на ракета...
    Возията ми хареса - естествено не може да се очаква комфорт, но не е и крайно зле...

    Възможно е моторът да не е бил съвсем загрял и затова да е така немощен, но определено автомобилът иска свикване за да маневрираш с него без да ти загасне... Просто не ми се мисли как ще е на неравен терен при "пълзяща" скорост... Вероятно газта на 3000об и много внимателно боравене със левия педал...
    Нищо чудно, че "лелята", за която е бил купен лятото му навъртяла 300км и се отказала да го кара и си търси кола с автоматик...

    Надявам се, че няма някой да се обиди от впечатленията ми... Може и аз да не съм му свикнал, а и съм "разглезен" от каране на предимно дизелови коли...
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

  • #2
    До: Сузуки Джимни (Suzuki Jimny)

    Ми нормално поведение за такъв двигател - за да докара тая мощност му трябват обороти. Той си е и високооборотен. 2000 не са нищо за него. Започва да прилича на нещо към 3000.

    Чувствам се по същия начин като сляза от тераното и се кача на фабията, в първите няколко тръгвания. Отделно като се качих на един 4Runner 3.0 бензин, докато що годе му свикна ми загасна 3 пъти.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #3
      До: Сузуки Джимни (Suzuki Jimny)

      аз не говоря кога "му идва силата", а че под 2000об/м просто угасва вместо да тръгне леко от място или поне да вземе да се тресе... Угасва все едно съм врътнал ключа...
      Не случайно го сравних с Пунтото, което е само 1.1 55кс, но за паркиране и маневри си му стигаха малко над 1000об/м... Да не говорим, че по малките улички вървеше на 3-та от 20-30кмч, а на дълъг път от 60 си му лепвах 5-та ск и няма да трака и т.н.
      Не че не съм му вдигал 80кмч на 2-ра

      Явно ако потегляш на 3000-4000об и включваш 2-ра над 30кмч ще се държи по-добре
      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

      Коментар


      • #4
        До: Сузуки Джимни (Suzuki Jimny)

        За такова поведение има няколко варианта
        - ти не можеш да караш
        - съединителят е довиждане
        - колата губи цилиндър при ниски обороти и подаване на газ
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #5
          До: Сузуки Джимни (Suzuki Jimny)

          Карам Джимни от лятото. Изминатите километри са около 2600 досега. Нямам оплаквания. Гледам да подържам около 2000 оборота, но не съм забелязала да ми гасне дори и под 1000. Съединителят и педалът на газта са си напълно нормални. Сравнявам ги с тези на "Ауди" 80 quattro В2 - 1985 г., което карах непосредствено преди Джимнито.
          Най-съществената разлика с кола е, че е по-нестабилно на завоите, защото е късо и с висок център на тежестта. Много е икономично, проходимо и напълно удобно
          Suzuki Jimny, 1.3, 2009

          Коментар


          • #6
            До: Сузуки Джимни (Suzuki Jimny)

            може и съединителят да е заминал - 129000км не са много малко...
            Центровката не ми се вярва да е лоша - работеше съвсем спокойно мотора и то студен - пипах го с ръка
            За характерните особености като "стабилност в завой и при висока скорост" е, ясно - това за мен не е недостатък, а нещо неизбежно от гледна точка на геометрията и физиката.

            Така или иначе, за мен отпадна като вариант, щото като ходя на риба, ще трябва или "да се прегръщаме" с колегите /единият е 100кг, а другият 130 / или да ги возя отзад в лодката...

            За икономичност като разход на гориво... не съм много убеден - доколкото разбрах, 9-10л/100 градско...
            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

            Коментар


            • #7
              До: Сузуки Джимни (Suzuki Jimny)

              Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
              За икономичност като разход на гориво... не съм много убеден - доколкото разбрах, 9-10л/100 градско...
              При мен разходът (бензин) е по-нисък от референтните стойности. Около 7-8/100 градско и 5.5-6/100 извънградско. Вярно е, че карам "като леля", каквато съм всъщност , не се бутам много в задръстванията, а и джипчето е съвсем ново.
              Suzuki Jimny, 1.3, 2009

              Коментар


              • #8
                До: Сузуки Джимни (Suzuki Jimny)

                Вашето сигурно е VVTi мотор
                помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                Коментар


                • #9
                  До: Сузуки Джимни (Suzuki Jimny)

                  Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                  Вашето сигурно е VVTi мотор
                  Нямам представа .
                  Suzuki Jimny, 1.3, 2009

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X