Беше крайно време да се пусне и такава тема, за всички, които сме си сменили дирекциите и за тези, които мислят да го правят в бъдеще Тук смятам да обсъждаме проблемите с нашите променени джипки и евентуалното им отстраняване, както и акъли от другите(тези дето не са си ги сменяли, тоест по-богатите) Може да и да се хвалим с тях, не е задължително само да имаме проблеми Успех
То излезе, че само ние с Славин сме си сменяли дирекциите, от което следва че май само ние ще си пишем и то предимно май аз. Всички колеги, които имат въпроси относно смяната на дирекция да ги задават тук, ако искат
То излезе, че само ние с Славин сме си сменяли дирекциите, от което следва че май само ние ще си пишем и то предимно май аз. Всички колеги, които имат въпроси относно смяната на дирекция да ги задават тук, ако искат
Не вярвам да сме само ние, засичал съм и още 2 по пътищата, но не ги познавам. За съжаление, когато обръщах моята не знаех, че има такъв форум и не правих снимки, но пък и да бях правил едва ли щях да опиша нещата толкова подробно, колкото ти. Похвална ти е идеята за такава тема. Аз също ще помагам на мераклии, които им предстои обръщане на управление на Витара.
Интересува ме,освен по антената има ли по какво друго да се ориентирам чее сменяна дирекцията на витара? Някъкви подобни дребни белези има ли? Целта е да се предпазим от нелоялни търговци които са попретупали обръщането с търговска цел и неса обърнали внимание на дребни детайли. За фаровете знам.
Интересува ме,освен по антената има ли по какво друго да се ориентирам чее сменяна дирекцията на витара? Някъкви подобни дребни белези има ли? Целта е да се предпазим от нелоялни търговци които са попретупали обръщането с търговска цел и неса обърнали внимание на дребни детайли. За фаровете знам.
Определено няма да е лесно да се запушат бившите отвори за курмилния прът и спирачната помпа без да личи, а и има допълнителна планка на това място, която трудно се маха. Дори и да си е играл някой с часовникарска прецизност да заличи тези отвори то после боята ще изглежда нова.
Скоро ще си сложа антената от "правилната" страна и скоро на моята няма да й личи изобщо-външно. Отделно задните стопове на англичанките са различни, много рядко има европейки със същите:
англичанка:
европейката:
отделно както каза Славин вътре в коша има незаличими следи от интервенция, отпред по рогата трябва да има допълнително отвори за хебела и секторната кутия, общо взето е хубаво да прочетеш моята тема за смяна на дирекциите, за да се ориентираш. Но англичанките имат доста предимства пред останалите внесени коли, затова и аз се насочих към тях Стига да е направена добре няма да съжаляваш, ако има колеги които искат да видят как изглежда обърната Витара може да пишат и ще се видим, стига да са от Варна
Благодаря за информацията,аз темата ти съм я изчел още като я започна,но ако ще карам преправяна витара,предпочитам процеса да е протекъл в мое пресъствие.
Коментар