Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витарски неща

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Витарски неща

    Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
    Отдушниците уплътнени ли са ви добре?
    Честно казано, като смъкнах предния диф, се оказа, че не е. То от там е и водичката. Щуцера беше оръждавял и маркуча - раздут.
    Но, поне при мен, мътилката не е от кал. Стои, все едно някой е натъпкал половин кило молибденов бисулфит, и е някак отделно от маслото, което си е бистро и червеникаво. Уф, знам, че го обяснявам тъпо, трябваше да го снимам...
    Все си мисля, че е имало я грес, я присадка по лагерите, а после юнаците вместо да сменят маслото, само са доляли.
    Абе аз съм си виновен. Задния диф го проверявам най-редовно, ама предния някак все го забравям
    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

    Коментар


    • От: Витарски неща

      Аз пък още не знам какво има в задния диференциал...
      Все се каня да му развия пробката и да видя какво ще изтече(то е ясно какво де...), ама све не стигам дотам.
      Кутия раздатка и преден диф са сменени с ново масло, макар и най-евтиното, но до отзад не съм стигал.
      Засега си върви...
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • От: Витарски неща

        Хм, Коле, вземи го погледни. То вярно, че задния диф си е много корав, но все пак и той душа носи и на вода с кал се сърди
        Дори и да са ти в ред отдушниците (ако са на оригиналното място - едва ли, като знам колко са ти окапали ламарините...), дори само от влагата във въздуха успява да посъбере водичка за по-дълго време. Да взема да щракна как ръждясва короната, че да се стреснеш ли?
        Или просто си представи каква галимация е смяната на лагерите...
        А какво значи "от най-евтиното масло"?
        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

        Коментар


        • От: Витарски неща

          Най-евтиното означава наливно българско. Мисля 6-7 лв литъра. Щото нали се предполага, че често ще се налага да го сменям...
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • От: Витарски неща

            Хм, абе поне за скоростната кутия като че ли е добра идея да сипваш каквото си пише по каталог, ама ти си знаеш...
            Мисля, че беше 75W90, някаква полусинтетика, ама не ми се рови в момента.

            Баси, от 2 дена си троша главата с резервоара. Въобще не съм очаквал да е такава галимация! Самия обем - лесно, обаче то помпата вече не става и трябва да се донапасва, то нивомера показва глупости, щото не е на нужната височина, то съм забравил да сложа тръбичка за въздуха на зареждалката, то маркучите вече не пасват... Добре, че в бутилката няма грам газ, иначе да съм го зае..л до сега
            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

            Коментар


            • От: Витарски неща

              Бе то е хубаво да имаш и бензинец, ама що се занимаваш с глупости? Като горивомер например?
              Къде му измисли мястото?
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • От: Витарски неща

                До бутилката. Моята е 590мм и остават към 150 още, та там. Утре ще го снимам, че днес вече не ми се поглежда. Иначе става скрито-покрито, даже съм му задал лек завой отдолу, колкото е и на бутилката. Чудя се дали да отмахам една яка ламарина отдолу за защита?

                Мисля да сложа и друга помпа, от Лансера, че е два пъти по-малка, а мястото в резервоарчето и без това е кът. май налягането и е малк опо-височко, ама да видим, байпаса би трябвало да поеме разликата. До преди малко си играх с нея, трябва да изкопая отнякъде едно парче тръба ф16 и е готова.

                Всъщност, някой да е мерил бензиновата помпа на 1.6 8V моно какво и е налягането без байпаса? За белата се оказа, че нямам кьорав манометър здрав за тоя диапазон...

                П.П. Коле, по твоята зареждалка съм направил подобренията, стана хала Тия дни, като ми писне от Витари или просто завали, ще и шибна и един цифров дисплей, поне да е гъзарийка отвсякъде и е готова. Надявам се скоро да си намеря и път към ваш'та махала
                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                Коментар


                • От: Витарски неща

                  Ей какви ги свършИх с газовата бутилка и резервоара. Отдавна се канех да го направя, че с тоя микроскопичен багажник, само бутилка ми липсва вътре и ей на, дойде му реда.

                  Крепежа на бутилката е от каквото имаше под ръка, тоест 12мм арматура. Сгънах 2 пръстена с нужния размер, после единия го срязах на две, да е разглобяем, за улесняване на монтажа:

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Vitara10.jpg
Прегледи:1
Размер:114.2 КБ
ID:5213343

                  Пръстените се крепят за тръбата, на която по начало се крепи резервоара и на най-задната тръба на шасито, която при мен доста се различава от оригиналната. В смисъл, оригиналната беше толкова ръждясала, че просто я отрязах и заварих друга, права и малко по-високо.

                  На снимката крепежите са в процес на правене. Видя ми се слабичко и му ковнах още по една скоба отгоре, но забравих да снимам. Самото стягане е с 2 10мм шпилки.

                  От там нататък стана интересно. Едно толкова безобидно нещо, като 12 литров резервоар за бензин ми отне плътно 2 дена и половина. Използувал съм част от оригиналния резервоар (който беше яко изгнил отгоре). останалото е изрязано от един стар резервоар на Мицубиши. Изненадващо, но по него нямаше никъде грам ръждица.

                  След известно чесане по главата, реших да използувам помпата от Мицубишито. Първо е много по-малогабаритна, а при тоя мизерен обем на резервоара, това е важно. Второ, не се налагаше да преправям крепежа и трето, капака на Витарската е изгнил свирепо.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Vitara9.jpg
Прегледи:1
Размер:60.8 КБ
ID:5213344

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Vitara8.jpg
Прегледи:1
Размер:124.0 КБ
ID:5213341

                  Само се наложи да удължа малко стойката на помпата. Стана лесно и здраво.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Vitara7.jpg
Прегледи:1
Размер:103.5 КБ
ID:5213340

                  Забравих да снимам нивомера, че и с него си хвърлих доста играчка. използувах оригиналния на Витарата, само че му завъртях поплавъка на 90*, за да може да минава покрай помпата и малко удължихрамото, все пак новия резервоар стама малко по-дълбок от оригиналния. Причината да не виси надолу е, че купето ми е вдигнато на 35мм. Нивомера показва пълно над 10.5литра и празно на около литър и половина, което за мен е приемливо.

                  Ето го резервоарчето в готов вид:

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Vitara5.jpg
Прегледи:1
Размер:101.0 КБ
ID:5213346

                  Крепежа е на 3 точки, по една за тръбите и една за дясната греда на шасито. Гърловината се монтира на болтове, иначе няма как да се вкара резервоара на мястото му. Всъщност, това е оригиналния отвор за нивомера Щуцера за въздуха го бях забравил, но миу намерих място отгоре, стана добре.

                  Ей така изглеждат нещата, монтирани на място:

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Vitara4.jpg
Прегледи:1
Размер:145.4 КБ
ID:5213339

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Vitara3.jpg
Прегледи:1
Размер:103.4 КБ
ID:5213345

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Vitara2.jpg
Прегледи:1
Размер:102.5 КБ
ID:5213347

                  A така със сложена задна броня:

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Vitara1.jpg
Прегледи:1
Размер:110.0 КБ
ID:5213342

                  На практика не се виждат, а и като се вземе предвид, че бронята е също с 3 санта по-високо от оригиналното положение, мисля, че стана горе-долу добре. Най-ниската точка е с почти 3 сантиметра по-високо от оригиналния резервоар и освен това е доста по-близо до дифа, така, че шанса да се удари някъде намалява драстично. Все още умувам, дали да не сложа една яка ламарина отдолу за всеки случай, но май няма да е сега. По-нататък, ако (добре де, когато) се заиграя с окачването и гумите, ще измисля нещо.

                  Остана да измисля, само къде да сложа щуцера за зареждане на газовата бутилка. Досега беше за задна лява колона на купето, но сега, когато бутилката е отдолу, вече е неудобно там. не ми се ще да го слагам на бронята - първо, много се каля и второ, не се знае до кога ще я има тая задна броня
                  О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                  Коментар


                  • От: Витарски неща

                    Бртаво Тефчо добре е станло. Кефиш ме да знаеш.
                    Гледай идването ти към нашия край да не е по-рано от 10-15 Октомври. Дотогава мерлото ще ври
                    На моята витара извода за зареждане е сложен отстрани на левия калник-до решетката за вентилацията. По-точно-пред нея. Ако искаш ще направя някоя снимка.
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • От: Витарски неща

                      Клега браво, добре си ги подредил! И аз на моята Витарка си мислих за подобни варианти, но накрая се отказах да си пилея времето с преправяния и си сложих 25 литрова бутилка в багажника! Но все пак най-важното от мен: това със зарядното устройство на бронята не е добра идея - при мен задната броня беше първото(от много) неща, които "отпаднаха конструктивно" от джипката. ))
                      Suzuki Vitara 1.6, 8v, 1998г.
                      0899 00 2221 Николай Динков
                      skype: kokonp

                      Коментар


                      • От: Витарски неща

                        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                        ...На моята витара извода за зареждане е сложен отстрани на левия калник-до решетката за вентилацията. По-точно-пред нея. Ако искаш ще направя някоя снимка.
                        Щракни, че си търся идеи. Но не ми се ще да е на купето.
                        Ще взема да го пробвам най-накрая това твоето мерло, само го хвалиш...
                        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                        Коментар


                        • От: Витарски неща

                          Ето:



                          Снимката е стара, не се шашкай, че съм върнал броните
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • От: Витарски неща

                            Е...ти, Кольо, това твоята витара ли, не е истина, ми тя била хубава...едно време

                            Коментар


                            • От: Витарски неща

                              Първоначално публикуван от koko_np Преглед на мнение
                              ... Но все пак най-важното от мен: това със зарядното устройство на бронята не е добра идея - при мен задната броня беше първото(от много) неща, които "отпаднаха конструктивно" от джипката. ))
                              Знам, затова още умувам къде да го ковна. Обаче нямам много голям избор сякаш. На купето ми е адски неудобно. Когато бутилката си беше вътре, ОК, но сега става едно точене на тръби, което никак не ме кефи.

                              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                              Ето...
                              Коле, то моята зареждалка е почти на същото място, но от другата страна. Търся и място, което да се крепи само за шасито.
                              Одеве слагах и махах бронята 20-30 пъти, че ми хрумна нещо, но се мръкна и утре ще го обмисля още малко. Ако ми хареса и го направя, ще се похваля

                              между другото, тръбата за зареждане на резервоара се оказа зверски изгнила - на какво се е крепила и аз не знам. Та след малко рязане и ЦО-чене, вече си имам чисто нова тръба, само дето на капачката пише Мицубиши, ама на кого му пука? За сметка на това е със сиджимка и няма как да се изгуби
                              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                              Коментар


                              • От: Витарски неща

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo-0007.jpg
Прегледи:1
Размер:43.1 КБ
ID:5213491Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo-0012.jpg
Прегледи:1
Размер:37.5 КБ
ID:5213490Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo-0011.jpg
Прегледи:1
Размер:47.8 КБ
ID:5213489Тефчо,имам няколко питанки,явно с теб по едно и също време сме се захванали с тея резервоари но ти си крачка напред.
                                1-во тая джаджа ламаринената в която влиза помпата сложи ли я или ти се стори излишна?
                                2-ропри мен има 2 тръбички за излишното гориво,едната незнайно защо е запушена с болт,предполагам е от значение,ти как си с 2 ли?
                                3-товърху оригиналния резервоар,има нещо оранжевко като клапанче и една бяла кутийка,тях съкратил ли си ги?
                                после ще питам и още .
                                ето как се оформя моя проект.
                                http://vbox7.com/play:398e8b82

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X