Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Няколко въпроса за Гео Тракер и смяна на консумативи .

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Няколко въпроса за Гео Тракер и смяна на консумативи .

    Здравейте отново, скоро си купих такава джипка, сменях масла, ремъци филтри, амортисьори . Въпроса ми е какво точно трябва да се подмени и кое е консуматив за да не забравя нещо и да прецакам хубавата джипка. Преди малко прочетох тук във форума че се сменяло и маслото на дифовете а аз май такова не съм сменял а и не съм гресирал нищо .

    Другото което ме притеснява е че при заключени главини ( "Lock" хъбове или там както се казва ) без включено 4х4 при скорост над 20-30 км/ч почва виене и стържене на метал и то доста силно и изобщо не може да се кара така а някои ми казват че си включвали главините и си карали така ..
    Най-добрия реглаж на преден и заден мост

  • #2
    здрасти как е кога ще отидем на офф роудче

    Коментар


    • #3
      РЕ:

      Най малко след 2-3 седмици, чакам си гумите а и почти не ми остава време за разходки в момента, правя ремонти, нанасям се в нов апартамент и едвам ми остава време за спане
      Най-добрия реглаж на преден и заден мост

      Коментар


      • #4
        Re: Няколко въпроса за Гео Тракер и смяна на консумативи .

        Първоначално публикуван от v0id
        Преди малко прочетох тук във форума че се сменяло и маслото на дифовете а аз май такова не съм сменял а и не съм гресирал нищо .

        Другото което ме притеснява е че при заключени главини ( "Lock" хъбове или там както се казва ) без включено 4х4 при скорост над 20-30 км/ч почва виене и стържене на метал и то доста силно и изобщо не може да се кара така а някои ми казват че си включвали главините и си карали така ..
        По принцип е добре да се сменят всякакви масла, в т.ч. и на дифовете.
        За гресиране да кажат колегите с Витари дали и къде.

        А на тебе защо ти е да караш с включени хъбове, като не си на 4х4?!?
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #5
          РЕ:

          Днес питах майстора в сервиза и той ми каза че ми е сменил всичките масла включително и в диф-а със тези които са писани в каталога - пълна синтетика . За гресиране каза че трябва пак да му закарам джипката да я огледа .
          Иначе исках да карам със заключени хъбове в гората и когато се появи локва да включвам дирекно 4х4 в движение ама май не става ... а ми казват че можело до 80-100 км/ч .

          Колеги с витарите, моля да се намесите по въпроса със стърженето - звучи ми доста притеснително . Само да кажа още че като включа 4х4 L или H няма никакви проблеми, шумове, стържене .
          Най-добрия реглаж на преден и заден мост

          Коментар


          • #6
            Привет колега,къде смени маслата и колко ти взеха?

            Коментар


            • #7
              РЕ:

              Привет djubi, аз съм от Бургас да обяснявам ли къде точно съм ги сменил ? Иначе ми излязоха около 500 лв маслата и ремъците . За двигателя маслото беше около 120 лв. за другото около 170 лв.
              Най-добрия реглаж на преден и заден мост

              Коментар


              • #8
                Мерси, аз съм от София.

                Коментар


                • #9
                  Re: РЕ:

                  Първоначално публикуван от v0id
                  Днес питах майстора в сервиза и той ми каза че ми е сменил всичките масла включително и в диф-а със тези които са писани в каталога - пълна синтетика . За гресиране каза че трябва пак да му закарам джипката да я огледа .
                  Иначе исках да карам със заключени хъбове в гората и когато се появи локва да включвам дирекно 4х4 в движение ама май не става ... а ми казват че можело до 80-100 км/ч .

                  Колеги с витарите, моля да се намесите по въпроса със стърженето - звучи ми доста притеснително . Само да кажа още че като включа 4х4 L или H няма никакви проблеми, шумове, стържене .
                  Кой казва 4е може да вклю4иш 4х4 в движение до 80-100 км/ч ??
                  Стандартно раздатката се експлоатира в 4х4 режим до максимум 65 км/ч !!!! по спецификация.

                  Много ми е интересно ако воубще успеш да включиш 4х4 при 100 км/ч в движение какво ще стане с веригата в раздатката (защото да ти си с верига там !!)

                  Недей си прави такива експерименти ще развалиш джипката нова нова.

                  М/у другото хората дават по една торба пари да могат да освобождават предното предаване ръчно.
                  God Got'a Glock

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X