Витарата слушкаше, папкаше и днес започна да расте!
Снимки ще има утре, че започнахме малко припряно, а и апарата се скапа. Днес вдигнахме задницата. Пружини от Вартбург, амортисьори - след много чудене - Тоkico, газови за Тойота Рав4. Сравних ги на око с оригиналните - в сгънато състояние са по-дълги с около 4 - 5 см, в разгънато - 10 - 12. Повдигането е бързо и сравнително лесно. Ще го опиша подробно за бъдещите ентусиасти. Канал не е нужен. Работихме с два крика - един на рамата и един на задния мост. Демонтира се гумата, повдига се малко задния мост, за да се намали напрежението на амортисьора. Отвива се отдолу, горе рязахме, че не се развиваха гайките. Амортисьора се маха, крика се освобождава, моста пада и старата пружина се вади. Новата е по-дълга и за да влезе трябват скоби. След поставяне на събраните пружини се закача амортисьора, скобите се махат и сме готови. Резултат - от 73 см до ръба на калника, след повдигането - 81 см. Първи впечатления от 20 км возене - не по твърдо, даже може би малко по-меко, леко люшкане в завойте. Повдигнатата задница "заби" фаровете в пътя. Утре предстои повдигане отпред с подложки 3 см.
Поздрави.
Снимки ще има утре, че започнахме малко припряно, а и апарата се скапа. Днес вдигнахме задницата. Пружини от Вартбург, амортисьори - след много чудене - Тоkico, газови за Тойота Рав4. Сравних ги на око с оригиналните - в сгънато състояние са по-дълги с около 4 - 5 см, в разгънато - 10 - 12. Повдигането е бързо и сравнително лесно. Ще го опиша подробно за бъдещите ентусиасти. Канал не е нужен. Работихме с два крика - един на рамата и един на задния мост. Демонтира се гумата, повдига се малко задния мост, за да се намали напрежението на амортисьора. Отвива се отдолу, горе рязахме, че не се развиваха гайките. Амортисьора се маха, крика се освобождава, моста пада и старата пружина се вади. Новата е по-дълга и за да влезе трябват скоби. След поставяне на събраните пружини се закача амортисьора, скобите се махат и сме готови. Резултат - от 73 см до ръба на калника, след повдигането - 81 см. Първи впечатления от 20 км возене - не по твърдо, даже може би малко по-меко, леко люшкане в завойте. Повдигнатата задница "заби" фаровете в пътя. Утре предстои повдигане отпред с подложки 3 см.
Поздрави.
Коментар