Здравейте, преди 10тина дни докато се прибирах от гората, се натъкнах на камък прикрит камък в една кална дълбока локва, последствията бяха спукано на 2 места гърне и пукнати изпускателни тръби на генерацията.
Гърнето е готово, остана ми следния проблем.
Фланеца, който се намира между изпускателни тръби и гърнетата е потдал от задната си страна и е леко закривен, в следствие на това изгорелите газови се измъкват от там и звуците са ужасни (на практика все едно нямам гърнета, понеже до там не стига нищо).
Първият опит за ремонт беше като изрязахме 3 гарнитури от едно 3мм парче клингерит. Да обаче след 3дни гърменето се върна и се оказа, че от 3те гарнитури клингерит няма и помен, беше останала само оригиналната гарнитура, тя обаче е недостатъчна за да уплътни луфта между фланеца.
Посъветвайте ме как мога да реша проблема си, като изключим внос от япония на генераций фланци и прочеи, понеже до колкото разбрах никаде не ги държат на склад, пък и джипката е 94година едва ли ще има при Микрат. За автоморга не съм мислил понеже окончанието на двигателя ми е "G16C" а не както про другите "G16B" и имам малко съмнения че може би няма да пасне правилно.
Обмислям вариянта да се свали задната част на фланеца и леко да за поизпили, евентуално да може да се прибере по-плътно с предната...
Ще се радвам ако някой има идея как да отстраним проблема.
п.с. от поста ми явно се вижда, че не съм навътре с материята. Моля да ме извините ако съм допуснал грешка при обяснението или наименованието на даден елемент.
Гърнето е готово, остана ми следния проблем.
Фланеца, който се намира между изпускателни тръби и гърнетата е потдал от задната си страна и е леко закривен, в следствие на това изгорелите газови се измъкват от там и звуците са ужасни (на практика все едно нямам гърнета, понеже до там не стига нищо).
Първият опит за ремонт беше като изрязахме 3 гарнитури от едно 3мм парче клингерит. Да обаче след 3дни гърменето се върна и се оказа, че от 3те гарнитури клингерит няма и помен, беше останала само оригиналната гарнитура, тя обаче е недостатъчна за да уплътни луфта между фланеца.
Посъветвайте ме как мога да реша проблема си, като изключим внос от япония на генераций фланци и прочеи, понеже до колкото разбрах никаде не ги държат на склад, пък и джипката е 94година едва ли ще има при Микрат. За автоморга не съм мислил понеже окончанието на двигателя ми е "G16C" а не както про другите "G16B" и имам малко съмнения че може би няма да пасне правилно.
Обмислям вариянта да се свали задната част на фланеца и леко да за поизпили, евентуално да може да се прибере по-плътно с предната...
Ще се радвам ако някой има идея как да отстраним проблема.
п.с. от поста ми явно се вижда, че не съм навътре с материята. Моля да ме извините ако съм допуснал грешка при обяснението или наименованието на даден елемент.
Коментар