Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сайдкик - Генерация

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Сайдкик - Генерация

    Здравейте, преди 10тина дни докато се прибирах от гората, се натъкнах на камък прикрит камък в една кална дълбока локва, последствията бяха спукано на 2 места гърне и пукнати изпускателни тръби на генерацията.
    Гърнето е готово, остана ми следния проблем.
    Фланеца, който се намира между изпускателни тръби и гърнетата е потдал от задната си страна и е леко закривен, в следствие на това изгорелите газови се измъкват от там и звуците са ужасни (на практика все едно нямам гърнета, понеже до там не стига нищо).
    Първият опит за ремонт беше като изрязахме 3 гарнитури от едно 3мм парче клингерит. Да обаче след 3дни гърменето се върна и се оказа, че от 3те гарнитури клингерит няма и помен, беше останала само оригиналната гарнитура, тя обаче е недостатъчна за да уплътни луфта между фланеца.
    Посъветвайте ме как мога да реша проблема си, като изключим внос от япония на генераций фланци и прочеи, понеже до колкото разбрах никаде не ги държат на склад, пък и джипката е 94година едва ли ще има при Микрат. За автоморга не съм мислил понеже окончанието на двигателя ми е "G16C" а не както про другите "G16B" и имам малко съмнения че може би няма да пасне правилно.
    Обмислям вариянта да се свали задната част на фланеца и леко да за поизпили, евентуално да може да се прибере по-плътно с предната...

    Ще се радвам ако някой има идея как да отстраним проблема.
    п.с. от поста ми явно се вижда, че не съм навътре с материята. Моля да ме извините ако съм допуснал грешка при обяснението или наименованието на даден елемент.

  • #2
    До: Сайдкик - Генерация

    Първоначално публикуван от xempirex Преглед на мнение
    Здравейте, преди 10тина дни докато се прибирах от гората, се натъкнах на камък прикрит камък в една кална дълбока локва, последствията бяха спукано на 2 места гърне и пукнати изпускателни тръби на генерацията.
    Гърнето е готово, остана ми следния проблем.
    Фланеца, който се намира между изпускателни тръби и гърнетата е потдал от задната си страна и е леко закривен, в следствие на това изгорелите газови се измъкват от там и звуците са ужасни (на практика все едно нямам гърнета, понеже до там не стига нищо).
    Първият опит за ремонт беше като изрязахме 3 гарнитури от едно 3мм парче клингерит. Да обаче след 3дни гърменето се върна и се оказа, че от 3те гарнитури клингерит няма и помен, беше останала само оригиналната гарнитура, тя обаче е недостатъчна за да уплътни луфта между фланеца.
    Посъветвайте ме как мога да реша проблема си, като изключим внос от япония на генераций фланци и прочеи, понеже до колкото разбрах никаде не ги държат на склад, пък и джипката е 94година едва ли ще има при Микрат. За автоморга не съм мислил понеже окончанието на двигателя ми е "G16C" а не както про другите "G16B" и имам малко съмнения че може би няма да пасне правилно.
    Обмислям вариянта да се свали задната част на фланеца и леко да за поизпили, евентуално да може да се прибере по-плътно с предната...

    Ще се радвам ако някой има идея как да отстраним проблема.
    п.с. от поста ми явно се вижда, че не съм навътре с материята. Моля да ме извините ако съм допуснал грешка при обяснението или наименованието на даден елемент.
    Стига се филмира ами вземай от някоя Витара на части тръбата с фланеца, ако не ти пасне режи само фланеца и го завари на твоята тръба.Елементарно Уотсън

    ПС
    И една молба към всички анонимни младши и не толкова младши участници, вземете си напишете от къде сте в профила че да ви упътваме, къде най-близо може да ви помогне някой колега.За какво е тази потайност не знам.
    DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
    Skype: pach_bs

    Коментар


    • #3
      До: Сайдкик - Генерация

      Проблема ти е лесен ,имах същия проблем със камъка !Отивш при първия майстор на гърнета ,имат меки връзки ,режат проблемната част слагат кека връзка която върши същата работа като фланеца и готово ,ико не ти се дават пари за мека връзка ти слагат тръба и пак готово !
      Suzuki Vitara 1,6 (8v)- къса,автомат !!!
      костeнурков спринт.... и в гората !!!!

      Коментар


      • #4
        До: Сайдкик - Генерация

        Първоначално публикуван от karata_z Преглед на мнение
        Проблема ти е лесен ,имах същия проблем със камъка !Отивш при първия майстор на гърнета ,имат меки връзки ,режат проблемната част слагат кека връзка която върши същата работа като фланеца и готово ,ико не ти се дават пари за мека връзка ти слагат тръба и пак готово !
        Абсолютно вярно! И ние сме правили генерация няколко пъти в следствие на срещи с камъни и пънове. Меки връзки, кърпения... накрая при един майстор за 60лв сменихме всичко от катализатора до голямата извивка над задния мост (включително задното кърне с по-тъно, че старото беше на едно ниво с гредите на рамата).
        о 88 з 417 оо 4 - Стоян

        Коментар


        • #5
          До: Сайдкик - Генерация

          В магазините се продават шарнирни /ябьлковидни/ врьзки за ауспух 8-10 лв. броиката.С такъв смених насрещните фланци /тръба-катализатор/ на Д Фероза.

          Коментар


          • #6
            До: Сайдкик - Генерация

            Благодаря на всички.
            Не, че толкова съм се филмирал, а се стремях да опиша по-подробно обстоятелствата.
            още веднъж мерси !

            Коментар


            • #7
              До: Сайдкик - Генерация

              Да не отвярам нова тема, а и проблема е подобен на този-редовно сменям гарнитурата на генерацжията(тази от към ауспуха) и непрекъснато се разхлабват болтовете, а тръгне ли веднъж.... Опитвах какво ли не за да ги фиксирам ама не става. Федер шайбите след известно време се отвъщат. С лепила не става поради високата темпратура.
              Някой да има някаквоо друго предложение? или идея на какво може да се дължи това?
              Мислих,Мислих и на Края го измислих - Не Може така,Треа нещо да се Измисли

              Коментар


              • #8
                До: Сайдкик - Генерация

                Сложи каруцарски болт с две контра гайки с фейдерка и си готов, като гривната за стягане от едната страна трябва да е с квадратен отвор за болта, успех

                Коментар


                • #9
                  До: Сайдкик - Генерация

                  Не мисля, че ще стане.Резбата на генесацията е 10х1,15. Не вярвам да успея да намеря такъв каруцарски болт
                  Мислих,Мислих и на Края го измислих - Не Може така,Треа нещо да се Измисли

                  Коментар


                  • #10
                    До: Сайдкик - Генерация

                    Пробвай и тогава пиши, аз пиша от опит, а ти

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X