Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Виското на перката !

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Виското на перката !

    Първоначално публикуван от karata_z Преглед на мнение
    Според мен има гуми които са устойчиви на ралични масла и силикони !След като си ползвал масло за принтер не е ли възможно то да е развалило семеринга на задвижващата ос и от там всички останали опити да не се получават от същия семеринг !Безкрайният винт наистина е капсулован и не подлежи на ремонт !!!
    Че не е правилно да се кара със зацепено виско съм съгласен ,още не съм минал 100 км. със това което съм сложил втора употреба и незнам каква ще е разликата във разхода на гориво ама като ги мина ще пиша !Проверил ли си цената та новото виско на мен ми обявиха 250 лв.!
    При всички положения течовете са от неправилно масло. За това няма две мнения. Но пак казва - всичко това беше за целите на експериментите. С постоянно зацепено виско карам от 3 или 4 месеца, около 2000 км. Разлика в разхода при мен няма.

    Тук може да видиш за цените на виското на Фероза. Има цитирани и парт номера и магазини:
    http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...1%EA%EE&page=3
    Дано е от полза.
    Аз не вярвам в чудеса!
    Разчитам на тях!

    Коментар


    • #17
      До: Виското на перката !

      Първоначално публикуван от Nik16 Преглед на мнение
      Така като гледам съм изпуснал много, но го наваксах току що . По въпроса: и аз съм с проблемно виско. Решението - 2 винта с гайки в края, за да не се огъва винта. Сега като е студено (в момента съм в Пловдив и ходих малко из балкана) държи една добра температура. Само ме притеснява дали не е много ниска за работата на автоматика. Иначе и аз събирам парички за виско, че у Варната ми се струва, че вдигнаха цените нещо!

      Колкото до снимки на работата ми по перката: като се върна във Вторник ще пусна.


      Имам един въпрос: какво ще стане ако виското се напълни по някакъв начин с обикновен силикон?

      Колега за винтовете знаем че е най- лесно даже съм ги слагал на една Г класа !Колкото до обикновения силикон -може ама ми се струва почти абсурдно да можеш да центроваш виското, все ще мята и ще разбие водната помпа !
      За автоматика ако се сещаш и аз съм със автоматик като твоя ,да знаеш ,че има ралика във набирането на прав път ,а в гората на бавни или при спокойно каране няма разлика !!!
      За работната температера на автоматика нищо немога да кажа трябва да се изкаже някой подготвен - аз не съм !!!!
      Suzuki Vitara 1,6 (8v)- къса,автомат !!!
      костeнурков спринт.... и в гората !!!!

      Коментар


      • #18
        До: Виското на перката !

        Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
        При всички положения течовете са от неправилно масло. За това няма две мнения. Но пак казва - всичко това беше за целите на експериментите. С постоянно зацепено виско карам от 3 или 4 месеца, около 2000 км. Разлика в разхода при мен няма.

        Тук може да видиш за цените на виското на Фероза. Има цитирани и парт номера и магазини:
        http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...1%EA%EE&page=3
        Дано е от полза.
        Аз карам със зацепено виско 1 година и 10 месеца, разход на гас 15 на 100 градско- обаче витарата е 3 степенен автоматик .Проблеми от зацепено виско нямам обаче както казваш не е правилно !!!!!
        За информацията благодаря полезна е !!! Едно е 250 лв. друго 130 лв.Мисля че тези на ферозата са същите като на витарата, утре ще меря със шублера !!!!
        Suzuki Vitara 1,6 (8v)- къса,автомат !!!
        костeнурков спринт.... и в гората !!!!

        Коментар


        • #19
          До: Виското на перката !

          Първоначално публикуван от karata_z Преглед на мнение
          Колега, слагал ли си на витара вентилатор и ако си от каква кола става ?Ако знаеш ще ми спестиш много чесане по главата !
          И за това имаше писано някъде, но не ми се рови в момента, че нещо ме е ухапало кучето... сори.
          Монтирането на ел. вентилатор иска и монтиране на правилния датчик на правилно място + някоя друга жица, знам, че го знаете, ама е лесно да се пропусне, а после си е г.зобол.
          Имаше спорове къде е правилното място на датчика. Според мен правилното място е долу, на студената част. Ако на някой му се спори, да си намери едно Балено с G16B, да поекспериментира и ще се откаже.

          И последно - все си мисля, че виското не е сложено за икономия, по-скоро идеята е да поддържа постоянна температура без резки преходи, което с ел. перка в калта става трудно.
          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

          Коментар


          • #20
            До: Виското на перката !

            Градски, взимай си едно ново виско - 250 лева е нищо. Моето оригинално е 650. Може да провериш и при Явор Вромоса, наскоро внесе от Китай на половин цена. Аз си купих от него и вече около 6 месеца си работи идеално.
            И аз загубих много време и нерви в експерименти със разваленото виското , а после и с ел.перки. Все не ставаше ,като преди (с работещо виско). Накрая ми писна и си купих ново виско, сега и при най гадните изкачвания и боксувания стрелката на температурата не мърда.
            Ако ще се занимаваш да слагаш ел.перка мисли за заден монтаж на по голям радиатор с един голям мощен вентилатор или два по малки (зависи от размера на радиатора), и евентуално една ел.помпа.
            И въобще не се занимавай да ремонтираш свършило виско. То си е консуматив , като акумулатора например. А самите повреди може да са най различни и трудно установими. При мен например забелязах , че алуминиевия корпус на виското е напукан - много на брой преплетени микропукнатини, откъдето най вероятно си е отишло част от флуида (масло с голям вискозитет). Може да се промени и характеристиката на спиралната биметална пружина, оттам се променя температурата на отцепване и зацепване - пак няма оправяне. Сигурно има и някакво триене между корпуса и фланеца, който се движи от биметалната пружина, следва износване и промяна в дроселирането на флуида.

            Коментар


            • #21
              До: Виското на перката !

              Първоначално публикуван от karata_z Преглед на мнение
              Колега, слагал ли си на витара вентилатор и ако си от каква кола става ?Ако знаеш ще ми спестиш много чесане по главата !
              Съжалявам,но не ми се е налагало. Избягвам такива коли.

              Коментар


              • #22
                До: Виското на перката !

                В темите на подфорум Опел нагледно е показано преминаването от виско към ел. вентилатор на Опел Фронтера А , има и богат нагледен снимков материал + разяснения ;

                Коментар


                • #23
                  От: Виското на перката !

                  промяна в разхода на гориво неби трябвало да има. вземете една стара лада. на същите обороти работи с постоянно зацепена перка конструктивно. нали има трмостат които регулира температурата.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Виското на перката !

                    Мисля, че покачването на разхода не е вследствие на неправилния температурен режим на двигателя. Разбира се, че и той оказва влияние, но е доста малко.
                    В сравнение с енергията необходима за постоянното въртене на перката. Тя си изисква енергията за въртене, а тя не е толкова малка. Може би и това е причината за по-големия разход на колите с постоянно задвижвана перка. Е, не съвсем де, тези двигатели по принцип са си стари като концепция...
                    На моята витара май виското също не е наред-перката си се върти постоянно. Още като я взех правих опита със спирането на перката с вестник-успях да я спра. Впоследствие така и двигателя не загря повече от нормалното, за да пробвам дали вече е зацепено по-здраво. А охлаждането си е на ниво. Въпреки всичкия тормоз на който е подложен двигателя-не съм виждал стрелката на температурата да мръдне на повече от 2-3 мм от нормалното си положение.
                    На състезанието в Нова Черна на моменти оборотите на няколко пъти минавах 7000... А температурата на въздуха беше 35 градуса...
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X