Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Двулитрова дизелова къса Витара.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Двулитрова дизелова къса Витара.

    Шнорхел, лебедка. Дявол знае какви и коя година. 6 500 лева.
    Това какво е, гробница, или кола? Ще я видя сигурно утре.
    Един колега я е видял, и сега и се чуди. Подскажете, а?

  • #2
    До: Двулитрова дизелова къса Витара.

    Ако е с редукторни мостове - вземай я
    Майтапиш ли се нещо?

    Коментар


    • #3
      До: Двулитрова дизелова къса Витара.

      Не, наистина нямам представа ...
      Това много ли е, малко ли ...

      Коментар


      • #4
        До: Двулитрова дизелова къса Витара.

        ако е дволитрова значи е с мотора 2.0хди 90кс тези резачки все още държът цена чак толкова да са паднали е страно.
        поздрави

        Коментар


        • #5
          До: Двулитрова дизелова къса Витара.

          Значи какво, да гледам само за гнило, и за строшени агрегати?
          Там каква трябва да е раздатката, и какво в предния мост?

          Коментар


          • #6
            До: Двулитрова дизелова къса Витара.

            Не разбрах майтапите ли се.
            Предлагали са ми '98 г. дизелова, къса Витара твърд таван, климатик за 5800. Външен вид - ПЕРФЕКТЕН. Нямаше грам гнило. Това преди "кризата", преди около година. Имаше сдухана гарнитура на главата и ме достраша да не е по - сериозно. По Горубляне им искаха по 8000 тогава. С двигател на Пежо 306 по думите на продавача.
            Баш за Витари обиколих България 3 пъти, гледах около 30-тина бр. , още ме майтапят на тая тема познатите. Не съм претенциозен, външен вид почти не гледам, като видя сериозен проблем и бягам към следващата. За да стигна 30 бр. сещате се на какво чудо съм се нагледал. За мен и цената беше важна, та добра кола на добра цена е трудно винаги. В София на една искаха 12 000 лв, пък нямаше даже климатик, нито поне LSD. Та, има какво да им се чупи на Витарите, а и годините не са без значение. Особено като станат към 20 - тина.
            За раздатката не разбрах какво питаш.
            Последно редактирано от Rabin; 19-09-09, 08:39.

            Коментар


            • #7
              До: Двулитрова дизелова къса Витара.

              Стефане, за тия пари може да е и двете - това е граничната стойност на цената за това автомобилче. По-добрия вариант е да е читава и със занижена цена заради кризата и прочие. По-лошия вариант е, ако е "бангия" със завишена цена заради наближаващата зима.
              Виж как е двигателя (макар, че той се прави най-безболезнено), след това виж дали е ръждясала рамата. Ако е тръгнала, моя съвет е да не я взимате. Погледни под и пред краката на шофьора и пътниците и ако можеш - под чергата в багажника. Ако не можеш - натискай . Ако има вежди на калниците, погледни как е на местата на захващане (ако са направени неграмотно, за една година оставаш без калници).
              Като проверяваш как е на 4х4 виж дали е с ръчни или автоматични хъбове - предполагам знаеш как да разбереш дали работят. Когато слушаш за шумове в раздатка и при включено 4х4 (не трябва да има никаква разлика в шума при вкл. и изкл.), важно е да покараш в тоя режим поне 5 минути, за да загреят чарковете. В повечето случаи нещата започват да вият само на загряло. На студено си траят гадините. Шнорхела го пробваш дали бачка, като го запушиш - тря'а да гасне. Лебетката дали бачка .... закачаш я на колана на готината кака от другата страна на улицата и ако дойде - бачка
              Ако можеш, снимай и пусни да видим. Най-вероятно съм забравил доста неща.
              Ако не свършва добре, значи не е свършило!
              0888 315 794
              LZ1UPI
              A1 (Rh+)

              Коментар


              • #8
                До: Двулитрова дизелова къса Витара.

                Да, примерно ясно, благодаря!
                Легендата е, че е купена преди няколко месеца за нещо си, после приоритетите са се сменили, и я продават заради това.
                Звучи една идея по-достоверно, от типовия случай със селския свещеник, или старата мома във Филаделфия, и 90 годишната и девствена сестра от Мюнхен. Макар че по моему, никой не подготвя кола, за да я продаде - това са изхвърлени пари и сили.

                Коментар


                • #9
                  До: Двулитрова дизелова къса Витара.

                  Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                  Да, примерно ясно, благодаря!
                  Легендата е, че е купена преди няколко месеца за нещо си, после приоритетите са се сменили, и я продават заради това.
                  Звучи една идея по-достоверно, от типовия случай със селския свещеник, или старата мома във Филаделфия, и 90 годишната и девствена сестра от Мюнхен. Макар че по моему, никой не подготвя кола, за да я продаде - това са изхвърлени пари и сили.
                  Не забравяй, че има много случай (belata да речем), в които човек си подготвя една машина, а после му изпада друга (в неговия случай - продаде на безценица напълно подготвената си витара, за да може да си купи напълно подготвена тойота ЛК). Във форума има доста такива зайгравки.
                  Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                  0888 315 794
                  LZ1UPI
                  A1 (Rh+)

                  Коментар


                  • #10
                    До: Двулитрова дизелова къса Витара.

                    Е, в такъв случай няма въпроси, разбира се. Но тогава щяха вече да са я обявили във форума, щом са тежко болни Да, ще питам.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Двулитрова дизелова къса Витара.

                      Стефане, пусни снимки все пак - може и да я познаваме лично - все пак сузукитата сме доста задружни дет' се вика - събори, всеки гледал с някой туй онуй .... най-общо, шанса да не я познава някой е минимален. Поне ще може да ти кажем какви са и детските болежки.
                      Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                      0888 315 794
                      LZ1UPI
                      A1 (Rh+)

                      Коментар


                      • #12
                        До: Двулитрова дизелова къса Витара.

                        Звучи ужасно добре, дори прекалено по описанието и на тази цена . Чакаме снимки
                        [COLOR=black]Suzuki Vitara 1,6 '94[/COLOR]
                        0899089976 Адриян

                        Коментар


                        • #13
                          До: Двулитрова дизелова къса Витара.

                          Първоначално публикуван от upi Преглед на мнение
                          Когато слушаш за шумове в раздатка и при включено 4х4 (не трябва да има никаква разлика в шума при вкл. и изкл.), важно е да покараш в тоя режим поне 5 минути, за да загреят чарковете. В повечето случаи нещата започват да вият само на загряло. На студено си траят гадините.
                          Малко извън темата да питам - ами чува се веригата на раздатката на 4 по 4 на бавни. И на студено и всякак. Като проверявах имаше масло вътре в раздатката, имам и подозрения че не е карана offroad от предния собственик. Щото още на първото ми излизане и първите следи по мостовете си ги направих аз . Та, наистина ли не трябва да се чува шум?

                          Коментар


                          • #14
                            До: Двулитрова дизелова къса Витара.

                            Първоначално публикуван от Rabindranat Преглед на мнение
                            Та, наистина ли не трябва да се чува шум?
                            Axa, наистина не трябва.
                            Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                            0888 315 794
                            LZ1UPI
                            A1 (Rh+)

                            Коментар


                            • #15
                              До: Двулитрова дизелова къса Витара.

                              За двигател с верига вместо ремък (ангренаж) съм чувал, че се правели допълнителни обезшумявания. Веригата си шуми! Нещо като недостатък на веригата, освен цената. Не ми е проблем че шуми леко, слухът на човека ако се не лъжа е все още непостижим за съвременната електроника... дори да е заминала раздатката ми ще я сменя като грохне съвсем, не са скъпи. Пиша това, за да не вкарваме в излишна параноя търсещите да си купят екземпляр от любимата ни марка. Не че нещо, ама мен новака доста ме впечатли с хубаво как се държи извън пътя гадинката. Този пост го пиша като колебание, а не като твърдение.
                              Последно редактирано от Rabin; 19-09-09, 14:27.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X