Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пред дилема съм.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Пред дилема съм.

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    Да де, ама на хасфалт, зимата?

    Мамка му и пълно щастие, никакво го няма. Аз например съм си доволен от мойте, ама те пък си заминават бързо.
    Е за тая цел нали има BFG AT. Аз разбирам, че търси гуми за разходки - кал и дълбок сняг. За хасфалта, че дори и заснежен BFG не се справят зле.
    http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


    http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
    http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

    Коментар


    • #32
      До: Пред дилема съм.

      Първоначално публикуван от marin199 Преглед на мнение
      Е за тая цел нали има BFG AT. Аз разбирам, че търси гуми за разходки - кал и дълбок сняг. За хасфалта, че дори и заснежен BFG не се справят зле.
      Да, ама в кал, сравнени с кобрите дори.......

      Не знам. Мен не ме кефят нещо. Сигурно не съм прав, ама не са мойте гуми. Всъщност, не знам кои са мойте.

      ПП: Може би кумхото не е лош вариант, макар че много хора и тях псуват. Що някой не продава INTERCO-то за по 120 долара, като в америка, мамка му!
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #33
        До: Пред дилема съм.

        Ако можеш да намериш от някъде и трите вида гуми само за тест и така ще е най добре да решиш кой да вземеш и кой ще са най добри за твоя стил на каране и нужди разбира се
        А ако ще е без проба подкрепям мнението на таргата с две ръце Дявола е с такива и доста добре се държи колата му на всякакъв терен.

        Поздрави
        SUZUKI VITARA къса база 1.6 16V
        +359 0878 888 874
        ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА ; A1, (Rh+)

        Коментар


        • #34
          До: Пред дилема съм.

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Те и ферозите така. С 31-ци каймани трошат преден диф, макар че си зависи и от карането. Аз съм шубе, така че при мен няма такава опасност.
          Колега вече Ферозата е с 235-75-15 Каймани и в събота съм на зад с още един преден диффф 4-ти вече
          Подстрекател на разходчици счупи ДЖИПКА покрай Габрово
          тел. 0898327627
          Радослав

          Коментар


          • #35
            До: Пред дилема съм.

            Първоначално публикуван от rado genev Преглед на мнение
            Колега вече Ферозата е с 235-75-15 Каймани и в събота съм на зад с още един преден диффф 4-ти вече
            Еми сложи и кобри. Кво да ти кажа повече?

            Аз късам 2 пъти тампони на двигателя и раздатката, но с кобрите диф не съм строшил.

            ...ама както казах, аз съм си шубе. При мен е малко вероятно да се строши диФ, понеже не съм толкоз диВ.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #36
              До: Пред дилема съм.

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Да, ама в кал, сравнени с кобрите дори.......

              Не знам. Мен не ме кефят нещо. Сигурно не съм прав, ама не са мойте гуми. Всъщност, не знам кои са мойте.

              ПП: Може би кумхото не е лош вариант, макар че много хора и тях псуват. Що някой не продава INTERCO-то за по 120 долара, като в америка, мамка му!
              Нещо не се разбираме май. Доколкото аз разбирам човека си има джанти с BFG AT за пътя и за зимата. Сега има други джанти и търси гуми за кални изпълнения. За тая цел аз мисля, че Каймани или там тази шарка, щото я има на няколко модела е най-компромисния вариант. Дори и да покара малко по асфалт стават. "Таралежките" може би са по-добри, но пък ако трябва да отидеш с това на 150 км по асфалта мисля, че ще е предизвикателство. Аз никога не съм имал кола с МТ гуми, но съм карал няколко, а и гледам доста познати и повечето се спират на шарка тип Кайман.

              Знаеш ли кой внася тия INTERCO? Аз ще огледам сайта на една от големите фирми вносители, може и да ги питам за тези гуми. Познавам се с шефа и мисля, че ако има възможност би свършил работа. Също така огледай по английско дали няма да намериш добра цена. Там може да те свържа с хора, на чийто адрес може да поръчаш, които редовно карат багаж с бусове.
              http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


              http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
              http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

              Коментар


              • #37
                До: Пред дилема съм.

                Пробвал съм "кобри", но в пъти повече съм доволен от Вранглер МТР 235/15 по съвет на Пламен Тенев. По-леки са от регенератите, по-лесно се развъртат и се чистят перфектно в калта. Стават и за асфалт повече от кобрите, макар че Иван не държи на това. Макар, че има скоба предния диф. и без много тормоз пак строши корубата към тампона на витарата.
                Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                Коментар


                • #38
                  До: Пред дилема съм.

                  Първоначално публикуван от marin199 Преглед на мнение
                  Нещо не се разбираме май. Доколкото аз разбирам човека си има джанти с BFG AT за пътя и за зимата. Сега има други джанти и търси гуми за кални изпълнения. За тая цел аз мисля, че Каймани или там тази шарка, щото я има на няколко модела е най-компромисния вариант. Дори и да покара малко по асфалт стават.
                  Той на асвалт и с Кайманите, няма да строши диф. Проблемът е, че баш в калта, с тях определено ще върви повече, но и шанса да счупи нещо е голям .
                  Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Пред дилема съм.

                    Колеги какво им чупите на тея диференцяли аз от година и половина карам Кайман и по дифовете проблеми не съм има никога.Смятам че за това което ги иска Ванката тея гуми Шарката тип Simex/Silverstone от която е копирна Каймана е най-добра.Разбира се ако има на добра цена Silverstone MT-117 EXTREME на 31" ще е най-добре но за сега алтернативата е регенератите.
                    ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
                    тел.088четири 9едно9 4нула4
                    -------------------------------------------------------

                    Коментар


                    • #40
                      До: Пред дилема съм.

                      Първоначално публикуван от rado genev Преглед на мнение
                      Колега вече Ферозата е с 235-75-15 Каймани и в събота съм на зад с още един преден диффф 4-ти вече
                      Покажи снимка на предния диф да го видя ? Разкажи малко повече как го счупи ? От какво е изработен, алумин или некакво джелязо ?
                      DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                      Skype: pach_bs

                      Коментар


                      • #41
                        До: Пред дилема съм.

                        Първоначално публикуван от marin199 Преглед на мнение
                        Нещо не се разбираме май. Доколкото аз разбирам човека си има джанти с BFG AT за пътя и за зимата. Сега има други джанти и търси гуми за кални изпълнения. За тая цел аз мисля, че Каймани или там тази шарка, щото я има на няколко модела е най-компромисния вариант. Дори и да покара малко по асфалт стават. "Таралежките" може би са по-добри, но пък ако трябва да отидеш с това на 150 км по асфалта мисля, че ще е предизвикателство. Аз никога не съм имал кола с МТ гуми, но съм карал няколко, а и гледам доста познати и повечето се спират на шарка тип Кайман.
                        Точно, имам един комплект джанти на които са БФ Гудрич АТ, а на другия ми комплект съм сложил Кобрите.Ама вече ми омръзнаха и искам да опитам нещо друго, иначе към тях нямам забележки, много добре се представят в калта и до момента нямам закъсване с тях.Само миналата година при прехода от Кошарица до Ичера съборих табелата на входа на Кошарица ама...то беше заледен асфалт и аз само на задно и ....веселба за колегите И на мен ми харесва каймана като шарка, само ми се иска да тествам как е, и след това да намеря добра цена за Силвърстоуна че не ми се иска да е регенерат.Като килограми регенератите Кобра и Кайман дали имат разлика ?
                        DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                        Skype: pach_bs

                        Коментар


                        • #42
                          До: Пред дилема съм.

                          Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                          Пробвал съм "кобри", но в пъти повече съм доволен от Вранглер МТР 235/15 по съвет на Пламен Тенев. По-леки са от регенератите, по-лесно се развъртат и се чистят перфектно в калта. Стават и за асфалт повече от кобрите, макар че Иван не държи на това. Макар, че има скоба предния диф. и без много тормоз пак строши корубата към тампона на витарата.
                          Предния мост вече е тунингован, за момента се надявам да нямам проблеми с него
                          DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                          Skype: pach_bs

                          Коментар


                          • #43
                            До: Пред дилема съм.

                            Първоначално публикуван от PACH - Иван Тодоров Преглед на мнение
                            Покажи снимка на предния диф да го видя ? Разкажи малко повече как го счупи ? От какво е изработен, алумин или некакво джелязо ?
                            Колега джелязото е чугун и не подлежи на въстановяване ето и малко снимчици.Ако някой модератор може да помогне за долните снимчици да станат поголеми ще бъда много благодарен.
                            Прикачени файлове
                            Последно редактирано от rado genev; 16-09-09, 23:41.
                            Подстрекател на разходчици счупи ДЖИПКА покрай Габрово
                            тел. 0898327627
                            Радослав

                            Коментар


                            • #44
                              До: Пред дилема съм.

                              Първоначално публикуван от rado genev Преглед на мнение
                              Колега джелязото е чугун и не подлежи на въстановяване ето и малко снимчици
                              Оправи долните снимки че не се отварят, разкажи и как се случи ?
                              DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                              Skype: pach_bs

                              Коментар


                              • #45
                                До: Пред дилема съм.

                                На моита витара наи ми харесаха 215r15 регенерат на малатеста самоче шарката е трак при тези гуми се получи наи добър баланс на мощност и височина и шарката е умерена по агресивна е от кобрата и по не агресивна от каимана според мен по големи гуми повече пречат на витарата от колкото да и помагат на проходимостта това е само в случаи че не се гони само визия за пред кафето .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X