Здравейте офроуд спецове,
След доста търсене на проходим автомобил за моите цели, изходни пунктове за планински преходи, си взех Витарка къса база (душегуб 1.6 16V). Както обикновенно се случва с втората злоупотреба коли, търговеца е скрил някои дефекти от наивния купувач(в случая от мен) с които сега се боря. Иначе колата ми харесва, проходима е за моите нужди, вече я тествах. Та на въпроса с най-дразнещия проблем, при движение по асвалта на 2H до 40 км/час е пълна тишина в купето, обаче след 40 се започва едно кррр, крр, крр в зависимост от честотата не въртене на гумите, ускорение, спиране или изключена от скорост не влияят по никакъв начин, опитите със завиване ляво/дясно мисля че има някакво минимално влияние на звука. След 90км в час това хрупане вече не се чува. Още малко за самия шум, той не е постоянен като стандартното румолене от колесен лагер, но идва като че точно от задно дясно колело, звука има периодичен характер съвпадащ със скоростта на въртене на колелата, по-скоро е приглушен, а не метално дрънчене. Може ли да помогнете с някакви насоки? Предполагайки, че се чува и при изкл. от скорост кола, би трябвало подозренията да се насочат от задни колела през диф, до кардан? Благодаря на всички включили се по моето питане.
След доста търсене на проходим автомобил за моите цели, изходни пунктове за планински преходи, си взех Витарка къса база (душегуб 1.6 16V). Както обикновенно се случва с втората злоупотреба коли, търговеца е скрил някои дефекти от наивния купувач(в случая от мен) с които сега се боря. Иначе колата ми харесва, проходима е за моите нужди, вече я тествах. Та на въпроса с най-дразнещия проблем, при движение по асвалта на 2H до 40 км/час е пълна тишина в купето, обаче след 40 се започва едно кррр, крр, крр в зависимост от честотата не въртене на гумите, ускорение, спиране или изключена от скорост не влияят по никакъв начин, опитите със завиване ляво/дясно мисля че има някакво минимално влияние на звука. След 90км в час това хрупане вече не се чува. Още малко за самия шум, той не е постоянен като стандартното румолене от колесен лагер, но идва като че точно от задно дясно колело, звука има периодичен характер съвпадащ със скоростта на въртене на колелата, по-скоро е приглушен, а не метално дрънчене. Може ли да помогнете с някакви насоки? Предполагайки, че се чува и при изкл. от скорост кола, би трябвало подозренията да се насочат от задни колела през диф, до кардан? Благодаря на всички включили се по моето питане.
Коментар