Здравейте , колеги. Имам проблем с витарата 1.6 16v , на 2 пъти ми гори бушона отпред при двигателя , който командва запалването(спира тока на дюзи,бензинова помпа) 15А. Колата прекъсва и не може да се изфорсира и прави детонации.Пали на четвърт. Грешките при самодиагностика са 33,14,21,14 . Общо взещо дебитомер , температурен датчик , MAP и TP сензор. Свалих компютъра и видимо няма нищо изгоряло по него.Дайте предложения , къде да търся проблема.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Vitara 1.6 16v прекъсва и гърми
Свий
X
-
Имате късо на някой кабел, тъй като снопа за помпата и задните светлини и т.н. минава през задният ляв калник на букса зад стопа редовно изгнива или се разпада от времето и химията по пътищата, общо взето детска болест на витара. Сваляте левият стоп на две видии и гледате, разкачате буксата, преди това обилно с някакъв спрей и ако не се разпадне и всичко е наред продължавате посока към резервоара.
Според мен имате няколко проблема, и причините са няколко, а не е една, със сигурност е ел. но може и прехвърлил зъб на ангренажа.
-
Проблема се оказа стопени кабели.Снопа от шофьора към купето има 4бр черно/бели кабели , който са свързани заедно и захранват ламбда сонда,бобината в делкото,едно реле и още нещо.След като ги възстанових спря окончателно да пали.Дори стартера не искаше да завърти.Не стигаше ток до сигналния кабел на стартера,който се губеше до 2те букси отпред ( до тях стигаше ) след тях не.Свалих цялата инсталация на двигателя и намериш на още едно място стопени кабели.Сега си търся друга инсталация на двигателя или ако не намеря ще възстановявам тази.
Коментар
-
Сложих инсталацията , възстанових другите кабели , който бяха нагорелели. Колата запали , работи и върви , няма детонации. Но се появи друг проблем. На бензин пуши черно ( богата смес ). Чека свети , с грешка за температурен датчик.Проверих го по аутодата и си дава стойности отговарящи за температурата. Проблеме е там , че дават при откачена букса на нея да се премери волтаж при контакт, трябва да е 5 волта, а волтажа е някакви миливолтове. Кабелите съм ги проверил от датчика до компютъра - здрави са. Пускам ток от единия край , а на буксата на компютъра с лампа 20волта проверявам. Отворих компютъра , видях само един резистор ( не съм сигурен дали е така ) е изгърмял. На него пише 1w 620j . Поръчах друг компютър да видим ще се оправи ли.
Коментар
-
Да пиша развитие по темата, ако някой се сблъсак с подобно нещо.Проблема с температурния датчик е отстранен. Свалих компютъра и имаше изгорял резистор, тъй като не се виждаше какъв е като Омове и ватове , а всички други бяха различни и не ми се правеха експерименти , че доста дни я възстановявам.Преминах към вариант взех друг компютър с имобилайзер и ключ.Смених компютъра и модула на имобилайзера, дръпнах четена на контактния ключ настрани и в него увих ключа от донора. Вече колата работи равномерно, няма богата смес.Оправи се и друг проблем от преди . Преди стъпковия мотор винаги седеше леко отворен.Закачаш буксата и го издърпва без значение топла или студена е . Сега този проблем го няма .
- 1 like
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар