Обява

Свий
Няма добавени обяви.

От кросов мотор,към 4х4......

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: От кросов мотор,към 4х4......

    Тук с джип не може!!!До някаде...после с двойката.
    Прикачени файлове
    Mercedes G 230E

    Коментар


    • #17
      До: От кросов мотор,към 4х4......

      Ти с моторите си започнал отзад напред.
      Я сега си вземи една 125-ца, научи се да караш, ако не си досега и не се отказвай толкова лесно от моторите

      Коментар


      • #18
        До: От кросов мотор,към 4х4......

        Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
        Ти с моторите си започнал отзад напред.
        Я сега си вземи една 125-ца, научи се да караш, ако не си досега и не се отказвай толкова лесно от моторите
        Хвърлил съм мерак на КТМ 4т, 450куб...ама за сега не,вълната е Витара!
        Mercedes G 230E

        Коментар


        • #19
          До: От кросов мотор,към 4х4......

          Мисля,че съм готов!Масла,ремъци,подложки,резервоар,гуми(Малатеста МТ215\75\15).Чакам голямата кал!!!
          Прикачени файлове
          Mercedes G 230E

          Коментар


          • #20
            До: От кросов мотор,към 4х4......

            Първоначално публикуван от Kavasaki-KX500 Преглед на мнение
            Мисля,че съм готов!Масла,ремъци,подложки,резервоар,гуми(Малатеста МТ215\75\15).Чакам голямата кал!!!
            привет,от зад можеш да сложиш предни от варбург без подложки/окачване Иван Попов/без грешка са а и тез степенки само ще ти пречат в калта
            не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

            Коментар


            • #21
              До: От кросов мотор,към 4х4......

              Първоначално публикуван от jaxan Преглед на мнение
              привет,от зад можеш да сложиш предни от варбург без подложки/окачване Иван Попов/без грешка са а и тез степенки само ще ти пречат в калта
              За сега се държи добре с подложките,а за степенките ми дадоха съвет да ги оставя,че пазели от високи дънери и камъни.
              Паживьом увидим!
              Mercedes G 230E

              Коментар


              • #22
                До: От кросов мотор,към 4х4......

                Първоначално публикуван от jaxan Преглед на мнение
                привет,от зад можеш да сложиш предни от варбург без подложки/окачване Иван Попов/без грешка са а и тез степенки само ще ти пречат в калта
                За задните пружини съм за с колкото ръце и лапи разполагаме цялото семейство
                Относно степенките, не знам как са хванати, но ако всичко е направено читаво, освен че пазят от камъни клечки и т.н., можеш да ги ползваш и за вдигане с хай-джака. Да не забравяме обаче, че както пазят от артефакти, така степенките много коварно могат и да се заклещват, забиват, увиват и т.н. около тях (около артефактите). Няма пълно щастие при тия работи. Прецени си къде ще караш предимно и реши кое ти е по-важно.
                Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                0888 315 794
                LZ1UPI
                A1 (Rh+)

                Коментар


                • #23
                  До: От кросов мотор,към 4х4......

                  Първоначално публикуван от upi Преглед на мнение
                  За задните пружини съм за с колкото ръце и лапи разполагаме цялото семейство
                  Относно степенките, не знам как са хванати, но ако всичко е направено читаво, освен че пазят от камъни клечки и т.н., можеш да ги ползваш и за вдигане с хай-джака. Да не забравяме обаче, че както пазят от артефакти, така степенките много коварно могат и да се заклещват, забиват, увиват и т.н. около тях (около артефактите). Няма пълно щастие при тия работи. Прецени си къде ще караш предимно и реши кое ти е по-важно.
                  С какво са по-добри Варбурговите,от оригиналните с подложки?А за степенките-влизат в тръби,които са заварени за рамата+болт през двете.
                  Mercedes G 230E

                  Коментар


                  • #24
                    До: От кросов мотор,към 4х4......

                    Първоначално публикуван от Kavasaki-KX500 Преглед на мнение
                    С какво са по-добри Варбурговите,от оригиналните с подложки?А за степенките-влизат в тръби,които са заварени за рамата+болт през двете.
                    Варбурговите с хубави амове возят много "мазно" и приятно меко.
                    DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                    Skype: pach_bs

                    Коментар


                    • #25
                      До: От кросов мотор,към 4х4......

                      Първоначално публикуван от PACH - Иван Тодоров Преглед на мнение
                      Варбурговите с хубави амове возят много "мазно" и приятно меко.
                      Освен това, съвсем логично е да си представиш, че една пружина се сгъва повече от система със същата дължина, в която има несгъваема подложка. Накратко, ходовете са по-големи без подложка, което пък ти е решаващо понякога.
                      Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                      0888 315 794
                      LZ1UPI
                      A1 (Rh+)

                      Коментар


                      • #26
                        До: От кросов мотор,към 4х4......

                        Мерси за съветите!А трябва ли да сменям моите амове(оригиналните) с по-дълги?
                        Mercedes G 230E

                        Коментар


                        • #27
                          До: От кросов мотор,към 4х4......

                          Първоначално публикуван от Kavasaki-KX500 Преглед на мнение
                          Мерси за съветите!А трябва ли да сменям моите амове(оригиналните) с по-дълги?
                          Колега, я прочети темата на Славин за лифт на неговата Витара, там си го пише всичко.Естествено че трябват и по-дълги амове
                          DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                          Skype: pach_bs

                          Коментар


                          • #28
                            До: От кросов мотор,към 4х4......

                            Първоначално публикуван от PACH - Иван Тодоров Преглед на мнение
                            Колега, я прочети темата на Славин за лифт на неговата Витара, там си го пише всичко.Естествено че трябват и по-дълги амове
                            Колега, аз съм чел темата на Славин за лифт на неговата Витара,но моите подложки са много по-ниски от неговите,нито се наложи фланец на кардана,нито ми удрят амовете по неравностите!
                            Прикачени файлове
                            Mercedes G 230E

                            Коментар


                            • #29
                              До: От кросов мотор,към 4х4......

                              Първоначално публикуван от Kavasaki-KX500 Преглед на мнение
                              Колега, аз съм чел темата на Славин за лифт на неговата Витара,но моите подложки са много по-ниски от неговите,нито се наложи фланец на кардана,нито ми удрят амовете по неравностите!
                              Малки ти са подложките, затова е така.За мен твоя лифт е много компромисен варинт без никаква реална полза освен визуална.Хвърляй се в дълбокото и направи нещата както трябва
                              DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                              Skype: pach_bs

                              Коментар


                              • #30
                                До: От кросов мотор,към 4х4......

                                Първоначално публикуван от PACH - Иван Тодоров Преглед на мнение
                                Малки ти са подложките, затова е така.За мен твоя лифт е много компромисен варинт без никаква реална полза освен визуална.Хвърляй се в дълбокото и направи нещата както трябва
                                Рано ми е ...Аз просто искам да не ми опират Малатестите МТ 215/75/15.А и това е подготовка само за ловния сезон....после ще видим.
                                Mercedes G 230E

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X