Здравейте момци и моми!Джипката мие Витара с В6 двигател 24клапана,края на 95година!Колата е карана и продължава да се кара само на бензин.Газова оредба няма!Проблема е защо прегря?Миналия ден решавам да се поразходя,изминавам около 50 километра без никаква индикация за покачване на температурата и по едно време стрелката започва бавно да се качва.Стигна малко преди червеното!Когато я пусна по енерция стрелката пада.Реших да я спра и да поработи на място-стрелката влезе в червеното.Загасих двигателя и я оставих да истине сама на отворен капак.В разширителния съд водата вреше!Джипката седя към 5 часа(през това време друга работа вършех).Проверихме охладителната течност-доляхме към 500милилитра,проверихме маслото да не е смесило-всичко наред.Тръгвам с колата няма проблем карах я на черен път към 2-3км.-нищо всичко наред.След 40км на 5-та придавка бях и стрелката пак почна да се вдига.Ту се вдига ту пада.Интересно защо но тогава ми се наложи да вляза в градско кормуване,а там би трябвало да загрее повече,а тя не даже всичко влезе в нормите.След като излязах от града и пак 4-та,5-та газз ма не повече от 3000оборота,почна да се дига тъпата стрелка,отбих щото пак влезна в червеното.Сега да поясня,в града я жопках а тя изобщо не показа признак да почне да прегрява,термодатчика работи,перката на термоглавата е постоянно зацепена,термостата го смених-профилактично.Когато дам по рязко газ при отворена капачка на радиатора хвърля охладителна течност.Стария термостат го тествахме отваря но не нацяло!Въпроса е от какво може да е?Забелязах,че радиатора затопляше преди да сменим термостата само отгоре,а оребрената му част чисто студена.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем-охлаждане на V6 двигател!
Свий
X
-
До: Проблем-охлаждане на V6 двигател!
Мисля, че колегата е прав. Шибни един маркуч и си промий радиатора. Щом само отгоре е топъл => от средата на долу е проблема. Има верочтност и някой от маркучите водещи към двг-то да е запушен(но това е малко верочтно). Може също така да потърсиш и препарат за промивка, но много хора се оплакват от такива. А ти с тая перка няма ли да имаш проблеми през зимата? Мойта я зацепих преди седмици, защото силикона предаде бого дух и сега си търся някакъв изход от ситуацията, че не мога да дам в момента 120-140 лева за виско.
Поздрави и успех!Сузуки Витара '89година, 1.6 8v, автоматик, газ-бензин.
0883 55 13 48 и/или 0879 38 38 08 Николай Николчев
/e-mail: nikolaynkl@gmail.com/
Коментар
-
До: Проблем-охлаждане на V6 двигател!
Колега според обясненията ти диагнозата е продухала гарнитура,дано да не съм прав .[CENTER][B]Да ме опази [COLOR=Red]Г[COLOR=Black]оспод [/COLOR][/COLOR]от[COLOR=Red] П[COLOR=Black]риятелите[/COLOR] [/COLOR] ми, а от [COLOR=Red]В[/COLOR]раго[/B][B]вете си сам ще се пазя.[/B][/CENTER]
Коментар
-
До: Проблем-охлаждане на V6 двигател!
След смяната на термостата радиатора затопля да.Ако е продухала гарнитура ще загрява и в градско,а в момента няма проблем дори когато я настъпвах до 4000оборота.Единствено след смяната на термостата не съм я пробвал на дълъг път.
-Ники моята перка е зацепена отдавна(виското и при мен е отишло),но и зимата нямах проблеми.Сега аз за моята Витарка копувам части само от вносител и за виско трябва да дам 450лева.Вчера само термостата ми излезе 33лева,но са оригинални.Карам така, развали ли се нещо по номера на частта и поръчка или ако има в наличност взимам.Предишния собственик и е турил датчик за масло от жигула серсемина му и на всичкото отгоре се е развил и ми капеше масло-шашнах се,а то....
Може ли гърнитурата да е отишла при положение,че сега не загрява?Държи се точно в средата стрелката.Маслото е чисто,а във водата няма признаци да е смесила.
Коментар
-
До: Проблем-охлаждане на V6 двигател!
Дядо Владо и тук така мислят-или ремъка или зацепването на водната помпа.Може да зацикля в даден момент.Аз все си мисля,че има нещо общо със смяната на скоростите-в града се налага по-често да ги сменям и тогава проблем няма изобщо.Като че ли се появява на прав път когато работя със 4-та и 5-та придавка.По-горе писах че когато я оставих да работи на място уж да се охлади тя прегря!Тук в града нарочно я оставих да работи на място-проблем никакъв!Възможно е тогава в ония момент когато стрелката тръгна нагоре нещо да е отказало да работи.Въпроса е кое!Термостата е сменен с нов и работи!Ще проверим помпата дали има луфт,ако има ще я сменя с нова защото в момента колата си е под риск.Най-лошото е че каквото и се случва е симптом,а не постоянна повреда и може да го направи по сяко време!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар