Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Преработване на Suzuki Samurai

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Преработване на Suzuki Samurai

    Първоначално публикуван от baltazar Преглед на мнение
    Според мен проблема си го бива, но има решение-реже се опашката
    прав си колега проблема си го бива,ще режем,но още не сме стигнали до там.ремонтираме мостовете.на задния има блокаж ,но не работи,тия дни ще се занимажаме с него....
    няма начин да няма начин
    http://album.bg/offroad_
    0878 613 163

    Коментар


    • #17
      До: Преработване на Suzuki Samurai

      Ако, ще режиш кардана много внимавай за съостието. Според мен, не режи самият кардан, а изттържи заварката с флекс вилката на карето, избий го, отрежи колкото трябва /ако няма шийка/ набий го пак и на стуга го балансираш. Като се балансира с точкови заварки около 4 броя, естествено без да го сваляш от стуга го проверяваш пак за биене, понеже заварката винаги /придърпва / зависи от материала. Ако има шийка ще се наложи да се среже самият кардан. По здраво става като се стругова втулка, която се набива на по -дългата част. След това се качва на струга прикапва се, ако е добре се заварява срещуположно /материала е леко кален/ за да се избегне измятането, пристъргва се леко, набива се втулката, пак се балансира и ако е добре се заваряват и двата края на втулката.
      Изглежда много сложно нали? Но един с добър сругар и заварчик става за 2-3 часа. Пробвано е. Успех с начинанието ти колега.

      Коментар


      • #18
        До: Преработване на Suzuki Samurai

        Първоначално публикуван от KOSER Преглед на мнение
        Ако, ще режиш кардана много внимавай за съостието. Според мен, не режи самият кардан, а изттържи заварката с флекс вилката на карето, избий го, отрежи колкото трябва /ако няма шийка/ набий го пак и на стуга го балансираш. Като се балансира с точкови заварки около 4 броя, естествено без да го сваляш от стуга го проверяваш пак за биене, понеже заварката винаги /придърпва / зависи от материала. Ако има шийка ще се наложи да се среже самият кардан. По здраво става като се стругова втулка, която се набива на по -дългата част. След това се качва на струга прикапва се, ако е добре се заварява срещуположно /материала е леко кален/ за да се избегне измятането, пристъргва се леко, набива се втулката, пак се балансира и ако е добре се заваряват и двата края на втулката.
        Изглежда много сложно нали? Но един с добър сругар и заварчик става за 2-3 часа. Пробвано е. Успех с начинанието ти колега.
        Благодаря, колега! Карданът ще скъсим със сигурност, но най- вероятно ще се наложи да скъсим и опашката на скоростната кутия. В процес на работа ще качвам снимки, ако ти е интересно!?
        няма начин да няма начин
        http://album.bg/offroad_
        0878 613 163

        Коментар


        • #19
          До: Преработване на Suzuki Samurai

          Всичко на този свят е интересно , и човек ако иска се учи цял живот. Прати ако желаеш. Може да направя някоя снимка на бившият ми саморай, да видиш как го бях направил.

          Коментар


          • #20
            До: Преработване на Suzuki Samurai

            колеги аз също имах предвид да се реже опашката и мога да го набавя като снимков материал (в цялостен вид и изрязан такъв), защото вече съм участвал в сходен проект, но не знам как да кача снимки

            Коментар


            • #21
              До: Преработване на Suzuki Samurai

              Първоначално публикуван от baltazar Преглед на мнение
              колеги аз също имах предвид да се реже опашката и мога да го набавя като снимков материал (в цялостен вид и изрязан такъв), защото вече съм участвал в сходен проект, но не знам как да кача снимки
              благодаря колега,много ще ми е от полза ако можеш да качиш снимки,направи като мен, намери си специалист
              няма начин да няма начин
              http://album.bg/offroad_
              0878 613 163

              Коментар


              • #22
                До: Преработване на Suzuki Samurai

                Здравей,
                Занимавам се със дизайн, изработка на промишлени изделия, калъпи, олекотяване на детайли и всичко това от композити - полиестерна смола, стъкломат, стъклоплат . Ако мога да съм Ви от помощ тук на Вас или други Ваши приятели ще се радвам. Не съм мислили да се занимавам точно с елементи и детайли на джипове, но един приятел ме посъветва и каза, че съм щял да се справя без проблем, но незнам дали хората ще имат желание, затова реших да видя ако някой има желание и възможност . Тук имам разни щуротии, но те са други поръчки, пък и нали се занимава с продуктов дизайн, но ще гледате там където ви е полезно......


                Последно редактирано от CarTest™; 07-09-09, 16:19. Причина: Линк към лична страница

                Коментар


                • #23
                  До: Преработване на Suzuki Samurai

                  Страхотно колега,може да заменим много от ламарините със по леки материали,има ли начин да изработим цяло купе от стъклоплат,и колко ще струва.На времето в царежо са правели цели купета за джиповете "преслав"във форума някъде има снимки...пиши...чакам
                  няма начин да няма начин
                  http://album.bg/offroad_
                  0878 613 163

                  Коментар


                  • #24
                    До: Преработване на Suzuki Samurai

                    Самурайчето, ще стане по леко, по красиво, но много по слабо. Не ще издържа на удар и натиск. Сигурно ще има да хвърчат стъкопласти из доловете, ако ходиш из тях. При метала, изчукваш и ако се наложи заварка, а при стъклопласта? Не ти пожелавам, да се удряш, но в гората винаги става нещо, я камък, я дънер. Зимно време при подхлъзване и упрял /пример в някое дърво/. И това се случва нали?

                    Коментар


                    • #25
                      До: Преработване на Suzuki Samurai

                      Първоначално публикуван от dany.1 Преглед на мнение
                      Страхотно колега,може да заменим много от ламарините със по леки материали,има ли начин да изработим цяло купе от стъклоплат,и колко ще струва.На времето в царежо са правели цели купета за джиповете "преслав"във форума някъде има снимки...пиши...чакам

                      Те купетата още си стоят. Аз ги имам снимани , че даже някъде и размери бях записвал, ама няма да мога да ги намеря размерите де. Сиерските кутии са 4 и петстепенни едната беше с 5-8 см по- къса . В предния кош не достигаха 7-10 см за монтаж на сиерски двигател. Мисля, че трябваше да се разширява тунела на купето и скоростите идваха малко неудобно назад. Трябваше доста да се побългарява и захващането на двигателя и агрегатите бяха доста тежки и като компенсация трябваше лебедката да отива отзад. Видя ми се прекалено трудоемко и почти безмислено. Като височина двигателя почти пасваше, ама говоря за преден капак от 1,3 самурая.
                      [IMG]http://htftp.domainbg.com/MARINHAKER/MARINHAKER/marin2.JPG[/IMG]

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X