Здравейте колеги!След година и половина принудителна стоянка за ламаринено обновление и ремонт на тенекий,пуска на Сузукито е неуспешен-залепнал съединител.Многобройните опити-палене на 1-ва със стартера,лашкане по дупки и кратери не доведоха до успех.Някой да се е сблъсквал с такъв пробле и как го е решил.Естествено пропускам свалянето на скоростната кутия-това е последен вариант.Ако се стигне до там, вероятно ще има смяна на съединителя.По спомени мисля че ставаше от Самара.Ще съм благодарен на всякъкви разумни съвети.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Самурай-Залепнал съединител
Свий
X
-
Първоначално публикуван от slav1955 Преглед на мнениеЗдравейте колеги!След година и половина принудителна стоянка за ламаринено обновление и ремонт на тенекий,пуска на Сузукито е неуспешен-залепнал съединител.Многобройните опити-палене на 1-ва със стартера,лашкане по дупки и кратери не доведоха до успех.Някой да се е сблъсквал с такъв пробле и как го е решил.Естествено пропускам свалянето на скоростната кутия-това е последен вариант.Ако се стигне до там, вероятно ще има смяна на съединителя.По спомени мисля че ставаше от Самара.Ще съм благодарен на всякъкви разумни съвети.
Бутате го някъде на трева, или пръст. Ако няма LSDта, (...знам ли...) може да отворите всички диференциали и да вдигнете 1 гума на крик и да го запалите.
Внимателно спускате на гумата надолу, докато почне да вдига прахоляк.
Вариантите са да се отлепят диска и съединителя или просто да се откърти точката на закачане на крика.. .или някой да пострада.
Коментар
-
Пише,че си пали нормално на статер.
За раздвижване на ръждясали и не-мазни железа водните разтвори са много добри. Вода с веро, с антифриз, със сол, със спирт и други.
Коментар
-
Натискаш съединителя, включваш на 4-та скорост, завърташ стартера за секунда. Пробвай веднъж-дваж. Ако нищо не стане, пробвай да стартираш двигателя изключен от скорост, остави да загрее напразен ход към 15мин, после при натиснат съединител подаваш газ рязко няколко пъти. Евентуално от загряването ще отлепи. Друг вариянт е просто да я оставиш даработи на празен ход към 2ч да загреят чарковете, може сами да отлепят, после пак пробваш горното ако няма какво друго.
Коментар
-
Благодаря за идейте на всички отзовали се!До момента какви опити са правени:1.Изпръскан 1 флакон WD40 през отвора за центровка при маховика.2.Каране по черни пътища и лашкане в гората с рязко подаване и отнемане на газта с натиснат и отпуснат съединител-около 30-35мин.3.Работа на място със запален двигател около 1 час с надеждата температурата да помогне и форсиране периодично.До тук всичко е без резултат.Ще пробвам идейте които не съм правил до сега и ще повторя т.2.Ако няма резултат отивам на подемника.Благодаря на всички още веднъж и Ви желая безаварийно каране и крепко здраве!
Коментар
-
Защо за архива, колега ?!
Не е ли добре да наснимаш всичко което правите и да поразкажеш, та когато на някой друг му дойде нещо подобно до главата да не отваря нова тема, а да чете тази и да си реши проблема, или да я продължи ?
ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
Така де, и накрая "оправих си проблема, темата е за триене".
С ясното съзнание, че звуча като досадна лекичка, съвсем нарочно пиша подобни постове, белким стигне поне до очите на повече хора, а ще бъде добре и по-навътре в черепната кутия.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
- 2 likes
Коментар
-
Резултат при свалянето на скоростната кутия:Съединителя отлепен от страната на огледалния диск(от страната на двигателя),но "заварен" с ръжда от страната на притискателният диск.Всичко си дойде на място с нов комлект лагер,съединител,притискателен диск.Огледалният беше внимателно почистен с водна шкурка.
- 1 like
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар