Здравейте,
От няколко дни имам проблем с ниските обороти на Гранд Витара 2.0l ,128 к.с., 2005г , J20A, първоначално започна с гаснене на ниски обороти при включен климатик, след пробег от 300 км по магистрала все още работеше нормално при изключен климатик, но реших да откача акумулатора за 2-3 дни /не ми се налагаше да я карам/ , като след тази манипулация вече не иска да държи изобщо ниски обороти......
Около 10 дни преди този проблем съм сменял масло, което ме кара да се замислям дали е възможно от страната на масления филтър да е измъкнат някакъв вакуум маркуч или кабел?
За капак на цялата работа и конденза от климатика ми протече вътре на пода......
От няколко дни имам проблем с ниските обороти на Гранд Витара 2.0l ,128 к.с., 2005г , J20A, първоначално започна с гаснене на ниски обороти при включен климатик, след пробег от 300 км по магистрала все още работеше нормално при изключен климатик, но реших да откача акумулатора за 2-3 дни /не ми се налагаше да я карам/ , като след тази манипулация вече не иска да държи изобщо ниски обороти......
Около 10 дни преди този проблем съм сменял масло, което ме кара да се замислям дали е възможно от страната на масления филтър да е измъкнат някакъв вакуум маркуч или кабел?
За капак на цялата работа и конденза от климатика ми протече вътре на пода......
Коментар