Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ниски обороти на Гранд Витара J20A

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ниски обороти на Гранд Витара J20A

    Здравейте,

    От няколко дни имам проблем с ниските обороти на Гранд Витара 2.0l ,128 к.с., 2005г , J20A, първоначално започна с гаснене на ниски обороти при включен климатик, след пробег от 300 км по магистрала все още работеше нормално при изключен климатик, но реших да откача акумулатора за 2-3 дни /не ми се налагаше да я карам/ , като след тази манипулация вече не иска да държи изобщо ниски обороти......

    Около 10 дни преди този проблем съм сменял масло, което ме кара да се замислям дали е възможно от страната на масления филтър да е измъкнат някакъв вакуум маркуч или кабел?

    За капак на цялата работа и конденза от климатика ми протече вътре на пода......

  • #2
    Карам следващата и там след откачане на акумулатор, първото палене става като се остави на контакт 10 секунди и светнати лампи, връща се ключа и чак след това като се е обучил дросела се пали нормално. Тая с жило ли е или с ел. дросел ? Имаш ли темпомат ? Ако имаш си с ел. дросел.

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от tabu_bg Преглед на мнение
      Карам следващата и там след откачане на акумулатор, първото палене става като се остави на контакт 10 секунди и светнати лампи, връща се ключа и чак след това като се е обучил дросела се пали нормално. Тая с жило ли е или с ел. дросел ? Имаш ли темпомат ? Ако имаш си с ел. дросел.
      Нямам темпомат. С жило е.

      Коментар


      • #4
        Еми някой трябва да си играе да търси кое как що .. във форума няма как да стане. Като се почне от стъпков мотор и така по веригата. Отделно, странно е да ти гасне на климатик, понеже при пускане на климатика оборотите се вдигат с поне 100.

        Коментар


        • #5
          За OBD2 да сте чували, диагностика, или хвърлянето на боб е по-лесно. Всички се втурнахме да оправяме великият проблем. Малко по-сериозно и по-систематизирано.

          Коментар


          • tabu_bg
            tabu_bg коментира
            Редактиране на коментар
            Тая май не поддържа OBD2 стандарта ...

        • #6
          Баш си поддържа, още от 2002 бензинките са на ОБД2.

          Коментар


          • #7
            Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
            За OBD2 да сте чували, диагностика, или хвърлянето на боб е по-лесно. Всички се втурнахме да оправяме великият проблем. Малко по-сериозно и по-систематизирано.
            На диагностиката не излизаше проблем! Разбира се с това се започна! Идеята на форума не е ли да се дава насока от хора, които са се сблъсквали, а не да се хокаме, как зад клавиатурата не се оправят проблеми!?! В крайна сметка почистих дросела и стъпковото моторче, като и двете видимо не изглеждаше да имат нужда и колата се оправи! Благодаря на всички за отзива все пак!

            Коментар


            • #8
              Първоначално публикуван от viking Преглед на мнение

              На диагностиката не излизаше проблем! Разбира се с това се започна! Идеята на форума не е ли да се дава насока от хора, които са се сблъсквали, а не да се хокаме, как зад клавиатурата не се оправят проблеми!?! В крайна сметка почистих дросела и стъпковото моторче, като и двете видимо не изглеждаше да имат нужда и колата се оправи! Благодаря на всички за отзива все пак!
              Колега, нищо лично, но когато желаете някой да ви помогне бъдете изчерпателни, започва се с модела на автомобила, година, двигател, най-добре код на двигателят, какво е правено и т.н.
              Изстреляни хаотични неща ей така не помагат на никого.

              Коментар


              • #9
                Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение

                Колега, нищо лично, но когато желаете някой да ви помогне бъдете изчерпателни, започва се с модела на автомобила, година, двигател, най-добре код на двигателят, какво е правено и т.н.
                Изстреляни хаотични неща ей така не помагат на никого.
                Още в заглавието на темата е посочен кода на двигателя, а в първия пост изчерпателно е описан модела и годината, нищо не е правено и затова не е описано! Нищо лично е излишно, особено, когато не е четено дори заглавието... Както и да е.... Половината постове са си чисто заяждане!

                Коментар


                • #10
                  Viking, отдавна сте във форума, би трябвало да знаете отношението на повечето знаещи колеги при така зададеният въпрос, личи си и от отговорите.
                  Преспокойно можеше да напишете, че сте я закачали на диагностика, която също има значение. Принципно за много от монтьорите е важно да имат информация от къде е закупен автомобила, като нов внос ли е или от Миркат, няма да обяснявам защо. Отделно след покупката е много важно да се знае какво е правено по колата, този двигател е с верига и си е капризен от към много неща. Колега в другият форум се чуди защо му гори масло, след като кара на ГВ 2,5 масло 10В40. Така, че нито се заяждам, нито имам време за това. Успех.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X