Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Теч на масло от интеркулера - 2 HDI - 2004 г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Теч на масло от интеркулера - 2 HDI - 2004 г.

    Колеги, от кулера ми капе масло. Спукан ли е, лепи ли се, от турбото ли е - дайте съвет, който е препатил с подобна драма.
    Предварително благодаря !

  • #2
    В кулера масло няма, та и да е разпорен, освен въздух под налягане няма какво друго да излиза при работещ двигател.
    Турбината ти е фирясала. Ако не я оправиш и маслото форсира мотора - ще го гледаш отстрани как става на топка докато цялата кола е в пушаци и нищо няма да можеш да направиш.

    P.S. Ако маслото в двигателят не мърда - значи това в кулера е от раздатката или от дифа.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • pan_rt
      pan_rt коментира
      Редактиране на коментар
      ама кажи на човека как да го познае трябва да мирише на чесън

    • Джоу (x3mrjoe)
      Джоу (x3mrjoe) коментира
      Редактиране на коментар
      Ааа, не става само с мирисане, трябва и да се опита !

  • #3
    Благодаря ! Педложения за добри сервизи за рециклаж на турбото ?

    Коментар


    • #4
      Ми не е лошо да кажеш къде си локализиран.
      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

      Коментар


      • димитър николов
        димитър николов коментира
        Редактиране на коментар
        Сандански............

      • Джоу (x3mrjoe)
        Джоу (x3mrjoe) коментира
        Редактиране на коментар
        Ще се консултирам с колега от Форума който е в Благоевград, да видим там наоколо някой може ли да ти свърши работа.
        Ако няма кой, ще измислим нещо.

    • #5
      Ето какво се случва когато турбото пуска масло, и двиgателя го засмуче:

      Diesel engine runaway - YouTube
      Последно редактирано от Кольо; 25-01-21, 17:02.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • димитър николов
        димитър николов коментира
        Редактиране на коментар
        Ял сам го този с Audi A 3 1.9 TDI - маслото отиде на задния прозорец

      • pan_rt
        pan_rt коментира
        Редактиране на коментар
        включваш 5-та и скачаш на спирачката....иначе виждаш биела около стартера

      • stefsab
        stefsab коментира
        Редактиране на коментар
        VAG не случайно имат клапа на всмукателния колектор, която затапва притока на въздух при "врътване " на ключа.

    • #6
      Ако е автоматик, единственият полезен ход е евентуално да запушиш въздуха. Скоро се случи на едно служебно Волво V50. и спря, когато една биела изскочи през блока.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • Джоу (x3mrjoe)
        Джоу (x3mrjoe) коментира
        Редактиране на коментар
        Що не се съблече и като Морозов да запушиш всмукателният колектор (като няма амбразура) а гледаш сеир ?!

      • Иванов Иван
        Иванов Иван коментира
        Редактиране на коментар
        Матросов.
        123456789

      • Джоу (x3mrjoe)
        Джоу (x3mrjoe) коментира
        Редактиране на коментар
        "Едни му викат така, други така."
        Дядо мраз ми е размил фамилиите.
        ... а и в тази връзка вчера се чудех как се казваше тоя дето е топил по партийна линия баща си ?

    • #7
      Може да се е посъбрало масло от картерната вентилация в комбинация с масло от турбото и в един момент като цъфне пластмасовото казанче и почва да излиза гняс.
      Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
      Ford Fiesta 1.4 Tdci

      Коментар


      • димитър николов
        димитър николов коментира
        Редактиране на коментар
        Прав си колега. И от сепаратора бута масло, ама не знам на тия от PSA сменя ли се сепаратор като на колите или трябва нов капак

      • Иванов Иван
        Иванов Иван коментира
        Редактиране на коментар
        Може да се смени само мембраната. Сменял съм на 1.6 ХДИ.

    • #8

      Коментар


      • #9
        Това не е теч,това е ........съвсем нормално омазняване на кулер.

        Коментар


        • димитър николов
          димитър николов коментира
          Редактиране на коментар
          Тече другар, та чак капе оп ДВГ и оттам по гаража. Отдоло кулера е целия в масло. От Спукано съединение /снимката по-горе/ и спукан кулер.

      • #10
        Точно от картерната вентилация е. Аз поради тази мизерия си взех ойл кеч кен, но съм много мързелив в последно време и не съм го сложил. Имитация на mann/humel само дето не е с хартиен чорап а метален.
        Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
        Ford Fiesta 1.4 Tdci

        Коментар


        • димитър николов
          димитър николов коментира
          Редактиране на коментар
          приложим ли е за всички мотори. и коъ модел е най-хубав ?

        • Juiced
          Juiced коментира
          Редактиране на коментар
          Той е универсален, слага се преди интейка и просто кондензира маслените пари преди да влязат в колектора. Напиши в гугъл oil catch tank mann/hummel.

      • #11
        Първоначално публикуван от Juiced Преглед на мнение
        Точно от картерната вентилация е. Аз поради тази мизерия си взех ойл кеч кен, но съм много мързелив в последно време и не съм го сложил. Имитация на mann/humel само дето не е с хартиен чорап а метален.
        Постави ли го? Има ли събрано масълце?

        Коментар


        • Juiced
          Juiced коментира
          Редактиране на коментар
          Не, както отбелязах горе съм доста мързелив в последно време относно джипа,а и откакто ми се роди малката март месец не остава много време за човъркане.

      • #12
        Джоу (x3mrjoe) : Не шашкай човека. В интеркулера даже и при перфектно турбо и двигател винаги има масло. Даже при чисто нов автомобил. Най-малкото, картерната вентилация винаги минава и през турбото, и през интеркулера. А и турбо, дето да не пуска никакво масло, още не е измислено.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #13
          Едно е да е омазано, друго е да е олято и

          Първоначално публикуван от димитър николов Преглед на мнение
          ... от кулера ми капе масло.
          ...
          та щом колегата задава такъв въпрос, по-добре е да се шашка превантивно и да вземе мерки òвреме, вместо смело да стане атракция на пътя.

          P.S. Колега, до къде докара проблема породил темата ?
          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

          Коментар


          • димитър николов
            димитър николов коментира
            Редактиране на коментар
            Смених кулера и съединението и сега е ОК . Смених и клапана за меко гасене - и от там капеш.

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X