Трябваше да кова тоя уикенд! Ще кова, ама да стане малко по-хладно, че е 30 градуса в 10 сутринта ... в един следобед вече е 40. Е, какво да се прави. Воден от няколкото основни принципи, а именно : Човек все нещо трябва да прави; Залудо работи, золудо не стой; Ако не можеш да направиш нещо важно, направи нещо, което ти е интересно; От пръдня - боя .... и всичкото това подплатено с житейската филосовия: Ако ти е скучно, значи си умрял, се захванах да си сложа паркет на "паркетника".
Основните параметри на проекта са:
1. Размекнат от жегата мозък
2. Наличните на 30км от най-близката железария (която и без друго не работи в неделя) материалите са 2 алуминиеви лайсни и ламинирани плоскости за гръб за гърдероб (купени преди години с цел да правя кутия за моливи
.
3. Желание за правене на "нещо"
4. Кофти подредба на багажа в багажника на витарката.
5. Наличие на бормашина, малко менгеме, кръстата отверка и зеге.
6. Безрасъдна смелост в решенията и действията
7. Но не на последно място, пълната липса на желаещи да ми подарят една тойота модел ЛК от 76 до 120
И така - почва едно чудене как и къде да се захванат тия лайсни.



Решението е взето - няма да се променя нищо по колата - ще се използват оригиналните дупки и корите ще си дойдат на мястот . Време е са кройки.

Разрезче 3см

малко огъване,

Има едно доста важно ъгълче, което трябва да се запази, за да не се прецака пластмасата. Между другото, широчината на лайсната е 2см. - точно влиза в мястото оставено ни от японеца-производител.

Все пак трябва да оставим място и за кората - нали ..


Воала!


Време е да видим какво е стършел всършил


Идва време и за качествен контрол

И така, след удобрението на вещото лице идва време и за паркета

Всичко е точно - плоскости има
Едно нещо сме изпуснали обаче. За да е по-стабилно трябва да се сложат и крачета, а и по този начин ще се отдели газовата бутилка от багажното отделение.

Размерите са дадени на снимките - следете резките с молив върху лайсните






Време е да сглобим конструкцията









Е, с останалия материал - завършващ щрих - да ползваме лайсната и като лайсна


Надявам се, че ви е било забавно колкото и на мен докъто си спомнях за този така далечен и горещ уикенд от преди 5 дни.
За тези, които ще попитат как съм захванал крачетата за пода - отговора е : не съм!
Тъй като решението да не правя никакви дупки и щети по колата беше основополагащо за проекта, крачетата просто стъпват на пода. Най-странното от всичко е, че на черен път и по камъни и дупки (както и на асфалта р'збира се) не се чуват никакви вибрации от зад и няма нищо, което да тропа и дрънчи.
За тези, които биха решили да правят нещо подобно, ще дам следните съвети: Не ползвайте алуминиева лайсна по-тънка от 3-4 мм, като по-добре е профилчето да е Т или П. Не ползвайте ламиниран картон за кутия за моливи. И двете НЕ-та са от гледна точка на товароносимост на горната част - огъва се картона ако го натоварите повечко, което се отнася и за лайсничката (под повечко разбирам 25-30 кг). Друг дефект с пътуването на багаж там е това, че "се разхожда" наляво надясно, а ако не му се сложи предпазна мрежа (решетка) и напред при рязко спиране.
Ако има забележки по правописа - виновен е часовникът и ... мастичката??
Основните параметри на проекта са:
1. Размекнат от жегата мозък
2. Наличните на 30км от най-близката железария (която и без друго не работи в неделя) материалите са 2 алуминиеви лайсни и ламинирани плоскости за гръб за гърдероб (купени преди години с цел да правя кутия за моливи


3. Желание за правене на "нещо"
4. Кофти подредба на багажа в багажника на витарката.
5. Наличие на бормашина, малко менгеме, кръстата отверка и зеге.
6. Безрасъдна смелост в решенията и действията
7. Но не на последно място, пълната липса на желаещи да ми подарят една тойота модел ЛК от 76 до 120

И така - почва едно чудене как и къде да се захванат тия лайсни.



Решението е взето - няма да се променя нищо по колата - ще се използват оригиналните дупки и корите ще си дойдат на мястот . Време е са кройки.

Разрезче 3см

малко огъване,

Има едно доста важно ъгълче, което трябва да се запази, за да не се прецака пластмасата. Между другото, широчината на лайсната е 2см. - точно влиза в мястото оставено ни от японеца-производител.

Все пак трябва да оставим място и за кората - нали ..


Воала!


Време е да видим какво е стършел всършил



Идва време и за качествен контрол


И така, след удобрението на вещото лице идва време и за паркета


Всичко е точно - плоскости има

Едно нещо сме изпуснали обаче. За да е по-стабилно трябва да се сложат и крачета, а и по този начин ще се отдели газовата бутилка от багажното отделение.

Размерите са дадени на снимките - следете резките с молив върху лайсните







Време е да сглобим конструкцията









Е, с останалия материал - завършващ щрих - да ползваме лайсната и като лайсна



Надявам се, че ви е било забавно колкото и на мен докъто си спомнях за този така далечен и горещ уикенд от преди 5 дни.
За тези, които ще попитат как съм захванал крачетата за пода - отговора е : не съм!
Тъй като решението да не правя никакви дупки и щети по колата беше основополагащо за проекта, крачетата просто стъпват на пода. Най-странното от всичко е, че на черен път и по камъни и дупки (както и на асфалта р'збира се) не се чуват никакви вибрации от зад и няма нищо, което да тропа и дрънчи.
За тези, които биха решили да правят нещо подобно, ще дам следните съвети: Не ползвайте алуминиева лайсна по-тънка от 3-4 мм, като по-добре е профилчето да е Т или П. Не ползвайте ламиниран картон за кутия за моливи. И двете НЕ-та са от гледна точка на товароносимост на горната част - огъва се картона ако го натоварите повечко, което се отнася и за лайсничката (под повечко разбирам 25-30 кг). Друг дефект с пътуването на багаж там е това, че "се разхожда" наляво надясно, а ако не му се сложи предпазна мрежа (решетка) и напред при рязко спиране.
Ако има забележки по правописа - виновен е часовникът и ... мастичката??
Коментар