Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моля за съвет относно мотор 3.2i за Grand Vitara

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Мерси на всички!

    Да доложа, какво всъщност се случи:
    Излъгаха ме с тая 3.2 мотор - чаках, чаках, така и не излезе от бокса, някакъв "случаен човек" минал, харесал я на външен вид и я купил за повече пари, забележете
    Така е с познати и приятели.

    Сега съм в изходно положение и вече се оглеждам и за дизели. Попаднах на интересна тема тук и за рено Koleos - паркетник малко, но на шасито и мотора на X-Trail, изобщо хареса ми.

    До сега витарите дето гледах всичките бяха вече с ръджи доста, направо страшна работа. Моята тойота беше 2002 година и нямаше грам ръжда, тия Витари що тъй прават, нИзнам..

    Коментар


    • #17
      Не са те излъгали , а са ти направили услуга. За да подържаш такава Витара се иска "дупе"(мерак, пари, търпение ). Моторът е хубав, но дори и нй малката гарнитурка е на поръчка и се чака с дни.(а е и пари) Разхода на гориво приятен само за маниаци. Всички останали витари ще са ти тромави. За да не се вкарваш във филми вземи си едно бензиново ЦРВ (най малкото ще си знаеш, че не е супер пупер джип и няма да ти се налага да търсиш трактор) Разходите по подръжката са малки и няма да се вкарваш във филми от рода на лифтове, яки гуми и т.н. За асвалта е супер , а и върви прилично по черно. Всичко това го написах от личен опит и наблюдения. Всички клиенти дето се нахвърляха на яки джипове след като им минаха мераците се прехвърляха на сувове. ( аз още не съм де)

      Коментар


      • cnc82
        cnc82 коментира
        Редактиране на коментар
        А дизел защо не ?

    • #18
      Моята статистика за подържани 5 броя ЦРВ (говоря за разходи в пари) най малко дефекти дава бензинова с автомат (при това служебна) за 200 000 км само масла , свеци и накладки и една частна с газова , но тя има наполовината километри.. Дизилови три с ръчни скорости две2 генерация другата 3 . то не бяха вериги ( като на колело балканче), дюзи, съединител плюс демфер , все цифри .

      Коментар


      • #19
        Съгласен съм, че са цифри тия обслужвания. Но реално са такива съединителя и веригата, дюзите може и за ремонт да се брои.
        Според мен дизела превъзхожда бензина по усещане за мощност и разхода.
        Оглеждам се за ЦРВ, но все на кочини попадам..
        Който търси , намира !
        Човекът е човек, когато е на път !

        Коментар


        • #20
          Имам Црв 3 дизел ръчка, на големия син купих същата, но бензин и автомат. Засега и двете са безпроблемни, и наистина дизела има доста по скъпи потенциални ремонти. Разликата в разхода е значителен около 4,5л на 100км. Моята показва среден разход 7.2, никога не е нулирана от както съм я купил, 134х км. Бензиновата е 2.4 мотора и показва средно 11.9 за около 30х км, от както е при нас.

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X