Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гранд Витара 2.0->1.8т въпрос за преходен фланец

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Гранд Витара 2.0->1.8т въпрос за преходен фланец

    Здравейте колеги нов съм във форума и имам питане към вас. Захванал съм се да сменявам двигателя на Гранда който беше 2.0 128 но за жалост блокира сега съм се насочил към 1.8 турбо мотор от Ауди А4. Взех двигател барабар с цялото Ауди стигнах до момент обаче в който не мога да намеря преходен фланец от мотора към скоростите. Въпроса ми към вас е знае ли някой от къде мога да си закупя фланец или човек който може да ми го изработи? Поздрави.

  • #2
    Първоначално публикуван от mmiittee Преглед на мнение
    Здравейте колеги нов съм във форума и имам питане към вас. Захванал съм се да сменявам двигателя на Гранда който беше 2.0 128 но за жалост блокира сега съм се насочил към 1.8 турбо мотор от Ауди А4. Взех двигател барабар с цялото Ауди стигнах до момент обаче в който не мога да намеря преходен фланец от мотора към скоростите. Въпроса ми към вас е знае ли някой от къде мога да си закупя фланец или човек който може да ми го изработи? Поздрави.
    Готов забрави да намериш! Някой който се е занимавал с подобна задача може да ти помогне само. Решенията са различни в зависимост от конструкционните особености на 2-та агрегата. Понякога може да се мине само с проста преходна плоча, в други случай се налага рязане на камбаната на скоростите и насаждане на "новата". Съединителя който ще ползваш също е от съществено значение.

    Успех с проекта и качвай снимки

    Коментар


    • #3
      До колко съм запознат двигателните блокове на 1.9 tdi от VW и този на 1.8т са с еднакви захфати та си мисля дали фланеца който се използва за 1.9 tdi-то дали няма да стане и за 1.8т. За съединителя разбрах че се използват маховик и притискател от Golf GTI 16V като маховика се престъргва отзад за да се премести венеца отзад и да използва Витаровия стартер.

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от mmiittee Преглед на мнение
        До колко съм запознат двигателните блокове на 1.9 tdi от VW и този на 1.8т са с еднакви захфати та си мисля дали фланеца който се използва за 1.9 tdi-то дали няма да стане и за 1.8т. За съединителя разбрах че се използват маховик и притискател от Golf GTI 16V като маховика се престъргва отзад за да се премести венеца отзад и да използва Витаровия стартер.
        Захватите са еднакви - ДА!

        Ето тази тема ако не си видял, може да я прочетеш и да се свържеш с хората

        Коментар


        • #5
          Четох я тази тема колега, но колегите са насаждали камбаната може би с цел да не се мести венеца на маховика. Аз също го обмислях този вариянт, но аз лично не мога да го направя това нещо и за това търся вариянт с преходен фланец

          Коментар


          • #6
            1.8Т май е само с демпферен маховик фабрично (поне на голфа дето карам е така), а такива не съм виждал някой да престъргва/олекотява. Ако престъргваш афтърмаркет не-демпферен маховик може да има вариант.

            Щом има отъпкан пък (със смяна на камбаната) следвай него. Опитай се да се свържеш с хората и да събереш максимално информация преди да почнеш. Ако решиш да минеш по нов път ще се появяват все проблеми който никой не е решавал и ще трябва да ги бориш сам.

            В далеч по-прост вариант минах по този път (смяна от 5 степенна към 6 степенна кутия на Passat B5) и докато стигна до успех си беше доста борба.

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от brum Преглед на мнение
              1.8Т май е само с демпферен маховик фабрично (поне на голфа дето карам е така), а такива не съм виждал някой да престъргва/олекотява. Ако престъргваш афтърмаркет не-демпферен маховик може да има вариант.

              Щом има отъпкан пък (със смяна на камбаната) следвай него. Опитай се да се свържеш с хората и да събереш максимално информация преди да почнеш. Ако решиш да минеш по нов път ще се появяват все проблеми който никой не е решавал и ще трябва да ги бориш сам.

              В далеч по-прост вариант минах по този път (смяна от 5 степенна към 6 степенна кутия на Passat B5) и докато стигна до успех си беше доста борба.
              Да колега 1.8т е само с демпферен маховик поради тази причина се сменява с такъв от голф 3ка който е твърд и пак феродовия диск е 225мм по спомен. Вариянта със преправата на камбаните също е вариант, но си мисля че демпферния маховик пак трябва да се замени с твърд.

              Коментар


              • #8
                Колеги да попитам знаете ли някой в София и региона който може да преправи камбаната?

                Коментар


                • #9
                  Колега успя ли да намериш фланец или преправихте камбаната
                  ​​

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X