Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Самурай харчи масло

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Самурай харчи масло

    От три месеца имам Самурай , всичко е супер обаче има един проблем който засега не мога да реша! По някой път сутрин ка то го запаля пуши-ама много! Смених гумички на клапани -няма разлика! Ако някой е имал този проблем нека помогне! Благодаря! Трябва да го оправя вече ме е срам от комшийте

  • #2
    До: Самурай харчи масло

    сегменти?? неподходящо масло?? гарнитури??
    май се нуждяе от преглед а не от съвет-наизуст не мога да кажа повече,има доста причини да пуши
    куче или вълк?
    в клетка ,или свободен?
    въпрос на личен избор.
    Вихрен Илиев
    0888249888
    blood:[COLOR=red] [B]B[/B][/COLOR] Rh ([COLOR=red][B]-[/B][/COLOR])
    Pajero 2 exeed[SIGPIC][/SIGPIC]

    Коментар


    • #3
      До: Самурай харчи масло

      Колега, а какъв ти е мотора все пак?
      Приемам, че харчи масло, заради заглавието на темата, но харчи ли наистина или само пуши?
      Има ли склоност към прегряване/прегряван ли е?
      Има ли странни мазнотии в антифриза?

      Понякога пушляви и заради запушен EGR и какво ли още не, но ако харчи масло насериозно, сегменти ще да е, особено пък ако е каран с неправилно масло, например диона или приста или (пази боже, ама съм го виждал не еднъж ) с отработено масло от някой друг.
      И тук не става дума за това ти какво масло си налял само, а и с какво го е експлоатирал предишния собственик. Самураеца е адски корава машинка, но на скапани масла не издържа - спек на сегментите и хайде ремонти.
      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

      Коментар


      • #4
        До: Самурай харчи масло

        Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
        Колега, а какъв ти е мотора все пак?
        Приемам, че харчи масло, заради заглавието на темата, но харчи ли наистина или само пуши?
        Има ли склоност към прегряване/прегряван ли е?
        Има ли странни мазнотии в антифриза?

        Понякога пушляви и заради запушен EGR и какво ли още не, но ако харчи масло насериозно, сегменти ще да е, особено пък ако е каран с неправилно масло, например диона или приста или (пази боже, ама съм го виждал не еднъж ) с отработено масло от някой друг.
        И тук не става дума за това ти какво масло си налял само, а и с какво го е експлоатирал предишния собственик. Самураеца е адски корава машинка, но на скапани масла не издържа - спек на сегментите и хайде ремонти.

        Моторът е 1.3/60к.с. а за харченето мисля че е сериозно-2000км/3.0л. масло! Не прегрява работи супер и няма нищо в антифриза. За тези 2000км съм му сменял маслото три пъти-ESSO 15W40-1300км-2.0л.долях после сипах Селения HPX 20W50 700км-1.0л Сега сум с Мобил Супер М 15W40! Все нови масла! Проблемът е друг мъникът пуши само когато си пожелае-например:работи без проблеми една седмица и при първоначално палене и през деня , след това два дена сутрин като запаля става срташно. после 1-2 седмици никакъв проблем и т.н. Извинявай за въпроса но какво е EGR?

        Коментар


        • #5
          До: Самурай харчи масло

          Колега, проверявал ли си дали има шупли по картера? Имаш ли някъде признаци за теч? ... Все пак огледаи добре картера и най-вече гарнитурата. Може някъде да се е захабила критично и да има нужда от смяна. Друго не ми иде на акъла.
          Сузуки Витара '89година, 1.6 8v, автоматик, газ-бензин.

          0883 55 13 48 и/или 0879 38 38 08 Николай Николчев
          /e-mail: nikolaynkl@gmail.com/

          Коментар


          • #6
            До: Самурай харчи масло

            Първоначално публикуван от Nik16 Преглед на мнение
            Колега, проверявал ли си дали има шупли по картера? Имаш ли някъде признаци за теч? ... Все пак огледаи добре картера и най-вече гарнитурата. Може някъде да се е захабила критично и да има нужда от смяна. Друго не ми иде на акъла.


            Колата е от Италия и няма ръжди и шупли. Картерът е сух!

            Коментар


            • #7
              До: Самурай харчи масло

              Първоначално публикуван от tonni Преглед на мнение
              ...Картерът е сух!
              Надявам се, че е сух само отвън

              EGR е система за рециркулация на отработените газове и понякога се задънва зверски и започва да прави каквото си иска. Има една вакумна мембрана, малко по-различна от останалите, може по нея да се ориентираш, но чак пък 1.5 литра на 1000km не ми се вярва да е от нея.

              Сега, не си спомням съвсем точно, но имаше някакъв клапан за циркулацията на картерните газове, май горе на капака на клапаните към колектора, с отделен маркуч, и ако е заседнал в отворено положение, като че ли е възможно да засмуква и каквото не трябва, тоест капчици масло и да ги трупа във входящия колектор.
              Мисля, че се сваляше лесно, то ще си личи отвътре ако е пълен с нагар и масло, грозна картинка е.

              За друго не се сещам в момента, което може да пуши само от време на време.
              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

              Коментар


              • #8
                До: Самурай харчи масло

                Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                Надявам се, че е сух само отвън

                EGR е система за рециркулация на отработените газове и понякога се задънва зверски и започва да прави каквото си иска. Има една вакумна мембрана, малко по-различна от останалите, може по нея да се ориентираш, но чак пък 1.5 литра на 1000km не ми се вярва да е от нея.

                Сега, не си спомням съвсем точно, но имаше някакъв клапан за циркулацията на картерните газове, май горе на капака на клапаните към колектора, с отделен маркуч, и ако е заседнал в отворено положение, като че ли е възможно да засмуква и каквото не трябва, тоест капчици масло и да ги трупа във входящия колектор.
                Мисля, че се сваляше лесно, то ще си личи отвътре ако е пълен с нагар и масло, грозна картинка е.

                За друго не се сещам в момента, което може да пуши само от време на време.


                Благодаря,за изчерпателния отговор! Днес отворих мотора и да ви кажа вътре всичко е супер само на 1-ви цил. масленият сегмент беше малко запекъл! А за EGR-ра си напълно прав -задънила се е наистина зверски от генерацията през главата та чак и в колекторите. Утре ще я почистя , а пък и така и така съм го отворил ще е престъпление да не сменя сегментите и биелните лагери. Мъникът вече е много скъп поне да е както мен ме кефи да бъде!

                Коментар


                • #9
                  До: Самурай харчи масло

                  Най-добре

                  Не забравяй, че клапаните (ако ги пипаш) се регулират на топъл двигател (hot). И внимавай с буталата. Като зачистиш останките от старата гарнитура, на самия блок, някъде над крепежа на водната помпа (дано не те заблуждавам, че това е чисто по спомени) има 4 цифри. Ако пише 1111 или 2222, все тая, но ако пише 1121 или 2122 примерно, е много важно да сложиш буталата и мотовилките където са си били, въпреки новите сегменти и лагери. Абе най-добре разрови документацията

                  Последно: на два пъти съм попадал на ремонтни комплекти с гарнитури, уж оригинални, качествени и т.н. в които има едно малко о-пръстенче за маслената магистрала, което е по-малко от колкото трябва. Ако стои хлабаво - махай го и слагай друго, че става огромна беля.

                  Успех!
                  О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                  Коментар


                  • #10
                    До: Самурай харчи масло

                    Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                    Най-добре

                    Не забравяй, че клапаните (ако ги пипаш) се регулират на топъл двигател (hot). И внимавай с буталата. Като зачистиш останките от старата гарнитура, на самия блок, някъде над крепежа на водната помпа (дано не те заблуждавам, че това е чисто по спомени) има 4 цифри. Ако пише 1111 или 2222, все тая, но ако пише 1121 или 2122 примерно, е много важно да сложиш буталата и мотовилките където са си били, въпреки новите сегменти и лагери. Абе най-добре разрови документацията

                    Последно: на два пъти съм попадал на ремонтни комплекти с гарнитури, уж оригинални, качествени и т.н. в които има едно малко о-пръстенче за маслената магистрала, което е по-малко от колкото трябва. Ако стои хлабаво - махай го и слагай друго, че става огромна беля.

                    Успех!
                    Благодаря ти колега, много ми помогна! Сега ремонтирам главата-пасвам клапани, шлайфам и т.н.! Понеделник-вторник да сме биви и здрави ще паля!

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X