Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нов член в отбора на Сузуки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Нов член в отбора на Сузуки

    Първоначално публикуван от lilia_prim Преглед на мнение
    с тази Пуканка ще си ходиш на лов в Граматиково. В наше село не идвай с нея,че някой ще я ОпукаАко и оправиш генерацията няма проблем разбира се.
    Всичко се оправя стига да имаш желание време и възможност.А за Граматиково има друга тя се казва УАЗ.

    Коментар


    • #32
      До: Нов член в отбора на Сузуки

      Първоначално публикуван от prado Преглед на мнение
      Здравейте,
      Вчера му направихме един добър тест драйв на Джимнито. Представи се много добре, въртях се в една кал да видя дали и четирите гуми въртят, и на бързи и на бавни са си зацепени. Но ще послушам Зенит и ще си купя едни ръчни хубове за всеки случай.
      Отностно гумите, има едни англичани до Търново със 215 гуми и не им опира никъде. Ама той протектора на калните е по-голям затова се чудя още.
      Едно клипче от вчера

      http://www.youtube.com/watch?v=4xU2bAWC3tk

      Поздрави
      Иво
      преди време да намериш свястна гума с щатния размер беше лудост
      единствено на вранглер ат/р ама тва гума за джип ли е
      сега иам едни които се казват МАКСИС ТРЕПАТОР в щатен размер
      гарантирам ти че ще ти аресат
      иначе регенерат нема смисал вие в БГ не прайте легализациая такаче смело ако ще и 215/75/15 да му сложиш без фланци и джанто е ет минус не е кой знае къв проблем пък ако нещо опира резваш малко пласмаса и си готов за траял.
      поздрави

      Коментар


      • #33
        До: Нов член в отбора на Сузуки

        Оф пуканката е страна но все пак тази тема беше за една друга пуканка нека модераторите разделят едната с другата така ще е по
        подредено и нема се бъркаме.имам въпроси и към жълтата пуканка
        но нека си дойде най напред всяка пуканка на място.
        поздрави

        Коментар


        • #34
          До: Нов член в отбора на Сузуки

          Последно се спрях на гуми 215 и сега събирам оферти. Мисля да започна с един лифт от 2", понеже няма да се подготвя колата за Траял мисля че това ще ми стигне. Решението за мигащата лампа на двойното ще го реша радикално с едни ръчни хъбове. Вече имам оферта за тях от Явор 318 лв SUPERWINCH, ама още ги обмислям. Много мисля са мястото и захващането на лебедката. Щото и на нея ще и дойде времето. На първо място гуми и хъбове, това е програмата.
          Поздрави,
          Иво
          Мълчанието не доказва наличието на ум, но доказва липсата на глупост.

          Коментар


          • #35
            До: Нов член в отбора на Сузуки

            става много интересно на какъв кит си се спрял? то само с един кит 2 на trail master съм виждал да влизат гуми 37 и се кълчи невероятно
            но е с мостове дана.
            цената на хъбовете е добра.
            относно лебедката мога да ти пратя линк на безплатното дигитално списаните ,,само джимни ,, имаме добре описано как си монтира лебедката.има един проблем само на испански е.
            поздрави

            Коментар


            • #36
              До: Нов член в отбора на Сузуки

              Направих запитване за гуми 215 и се оказа че най близкото до моя размер за регенерати 215/80/15 и Гудиър МТР но 235/75/15 а за тях мой ще митрябва доста лифт и нови джанти. А не ми се дават пари за нови джанти още. Иска ми се колата да ги върти тези гуми, не да ги влаче.
              Дилемата се задълбочава, ама така е от начало. Всяко начало е трудно.
              ПС: прати тази статия нали има картинки ще я разбера.
              Мълчанието не доказва наличието на ум, но доказва липсата на глупост.

              Коментар


              • #37
                До: Нов член в отбора на Сузуки

                ето ти директен линк да си свалиш списанието
                http://www.megaupload.com/?d=HYZ2A3TA

                Относно гумите не е само да ги върти добре ами удългаваш страшно много предавките на надолнище ще слизаш само със спирачка по зле и от паркетите в града като искаш да се качиш на бордура може и да не можеш съеденитела ще изпуши бързо така става с тази раздатка и големи гуми.
                РЕГЕНЕРАТ
                малатеста имат щатан размер 205.70.15
                инса турбо също имат този размер
                НОВИ
                максис имат трепатора който е много агресивен
                гудиар имат вранглер ат.р не е лоша стига де няма кал
                235.75.15 влизат и в щатна джанта в БГ няма легализация не слагай фланци и с едни подложки 4см си готов.предни амове от витара задни
                задни амове от терано 2 задни. ефтин кит спирачни маркучи от витара
                не е задължително подложки на дъмпстопите по мярка и най много леко кръц кръц на някоя вежда.
                поздрави

                Коментар


                • #38
                  До: Нов член в отбора на Сузуки

                  Първоначално публикуван от zenit Преглед на мнение
                  235.75.15 влизат и в щатна джанта в БГ няма легализация не слагай фланци и с едни подложки 4см си готов.предни амове от витара задни
                  задни амове от терано 2 задни. ефтин кит спирачни маркучи от витара
                  не е задължително подложки на дъмпстопите по мярка и най много леко кръц кръц на някоя вежда.
                  поздрави
                  Ще стане ли, някой опитвал ли го е този ефтин лифт до сега. Може да го пробвам и без това бюджета ми е малък за момента. Какви гуми да му вкарам според теб.
                  На този клип съм с на един познат Джимнито с Кобри 195 Р15. Добре катерят в калта, и добре запълват калниците.
                  http://www.youtube.com/watch?v=tflPWLGlAzE
                  Благодаря за много полезнта информация.
                  Разгледах списанието, има хубави идеи.
                  Поздрави
                  Иво
                  Мълчанието не доказва наличието на ум, но доказва липсата на глупост.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Нов член в отбора на Сузуки

                    има няколко начина на наджипване единият е за пред каферто другият е друсни полянка и третият е когато се търси максималното
                    от едно щатно джипче. на практика не зависи само от това наяма да забравя как на един селски траял станах за смях имам джимни със скъп тунинг боклук за който дадох една шапка стотинки от този ден си взех много добра поука след като видях как едно скромно бензиново джимни карано от един опитен старец премина препядствията без никакъв проблем.така това че имам 10см кит и по големи ходове не значи че е по добре стареца кара с кит 7см без кой знае какви ходове но с гуми 30.9.5.15 без фланци и джанти с отрицателно ет.това е с което играе но и два блокажа АРБ и самурайска раздатка с тунинг зъбчатки.обшо взето инвестира в основните неща без да набляга кой знае на окачване заштити и една камара подобрения кото има моя джип.аз обаче си продължавам да си
                    подобрявам какви ли не работи но един преден блокаж не слагам
                    за това и ще гледам пак някой ден как стареца прелита без проблеми.
                    много се поразписах но искам да ме разбереш правилно ако искаш
                    ефективност инвестирай в поне един заден блокаж и една самураиска
                    раздатка с тунинг зъбчатки 4.16 към 1 отам на сетне дали е лифтнато и какви гуми за мен е на втори план.един стругар ти прави 4 подложки от алуминий и слагаш малко по дълги амовете с дъмпстопите можеш да ограничиш при максимално сгъване да не ти упират по големите гуми можеш да поурежеш малко веждите.от това да ли ще скъсяваш зависят гумите ако няма да бараш предавки
                    щатни гуми.един пример аз карам с къси дифове от 3.4 към едно съм с
                    4.3 към 1 има ефект но ми е недостатъчен искам още по къси с едни по големи гуми само ще загубя това което съм постигнал.
                    поздрави

                    Коментар


                    • #40
                      До: Нов член в отбора на Сузуки

                      Здравейте
                      Моля някой модератор да смени името на темата на "Лек тунинг на Джимни за офроуд експлоатация". Това ще и бъде насоченоста, или да направя нова тема?

                      Ръчните хъбове пристигнаха и колицата днеска е в бокса. Поръчал съм да ми направят 35 мм подложки на пружините и удължители за амовете. Реших да остана с оригиналните засега.
                      След лифта отивам да си търся гуми. Оказва се че има избор само в размер 235/75/15 всички по-малки са много дефицитни. Ще потърся регенерат за начало с най-агресивната шарка. В размер който влезе, малко рязане на калниците също не се изключва.

                      Тази събота си направих готина разходчица и съм учуден на проходимоста с тези гуми и без нищо повече. Но в дълбоката се чувства напрежение задницата играе много, абе гуми си му трябват.
                      Щом си го взема ще пусна някоя снимка с резултата.
                      Мълчанието не доказва наличието на ум, но доказва липсата на глупост.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Нов член в отбора на Сузуки

                        Темата продължава тук:

                        http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=66857

                        Поздрави
                        Иво

                        ПС: моля тази да се заключи
                        Мълчанието не доказва наличието на ум, но доказва липсата на глупост.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X