Днес при нас дойде човек който само чете из форума и много се кефи на разходките в гората, купил си Витарка и леко и изкривил гредата на предния диф. Това е била и причината да ни потърси.
Желанието беше да се монтира зашита под предния диф и картер.

Това изисква и монтирането на кормилен демфер

Речено сторено това трябва да се

качи тук

ето така

но винаги има НО, като направих една бърза инспекция на детайлите открих, че задната опора на алуминиевия диференциал е счупена и всички тампони са престанали да бъдат такива доста отдавна, задните амортисьори също бяха предали богу дух. Това провокира Жоро собственика на Витарата да реши направо кардинално проблема с ето това: Система окачване CALMINI +2"

Това всичкото трябва да слезе на масата за операция

И докато отпред свалят чаркалъци, отзад монтирахме новите по дълги амортисьори и пружини


днес времето стигна до тук, монтирахме новите планки на предния мост и му сменихме счупения кожух.

Утре трябва да е готова
Желанието беше да се монтира зашита под предния диф и картер.

Това изисква и монтирането на кормилен демфер

Речено сторено това трябва да се
качи тук
ето така
но винаги има НО, като направих една бърза инспекция на детайлите открих, че задната опора на алуминиевия диференциал е счупена и всички тампони са престанали да бъдат такива доста отдавна, задните амортисьори също бяха предали богу дух. Това провокира Жоро собственика на Витарата да реши направо кардинално проблема с ето това: Система окачване CALMINI +2"

Това всичкото трябва да слезе на масата за операция
И докато отпред свалят чаркалъци, отзад монтирахме новите по дълги амортисьори и пружини
днес времето стигна до тук, монтирахме новите планки на предния мост и му сменихме счупения кожух.
Утре трябва да е готова

Коментар