До: Витара
Не плашете така хората, нито едно от нещата, които изписахте не може да се каже че е абсолютно предимство . Относно двигателя 8v бил по надежден .. дрън, дрън . Двигателите нямат ядове ако охладителната система е изрядна . Проблемите идват от задръстени радиатори, неработещо виско, спукани маркучи, каране с вода или 100 годишен антифриз . Хъбовете : принципно ако се кара тежък офроуд е по добре ръчни, за леки разходки и зимата на сняг е много по удобно с автоматични и едва ли някога ще създадат някакви проблеми ...
Не плашете така хората, нито едно от нещата, които изписахте не може да се каже че е абсолютно предимство . Относно двигателя 8v бил по надежден .. дрън, дрън . Двигателите нямат ядове ако охладителната система е изрядна . Проблемите идват от задръстени радиатори, неработещо виско, спукани маркучи, каране с вода или 100 годишен антифриз . Хъбовете : принципно ако се кара тежък офроуд е по добре ръчни, за леки разходки и зимата на сняг е много по удобно с автоматични и едва ли някога ще създадат някакви проблеми ...

Дори така има въртене с по-голяма скорост вътре в хъба(гумата/джантата върти хъба,а полуоската/карето не се върти)
Коментар