Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Витара

    Не плашете така хората, нито едно от нещата, които изписахте не може да се каже че е абсолютно предимство . Относно двигателя 8v бил по надежден .. дрън, дрън . Двигателите нямат ядове ако охладителната система е изрядна . Проблемите идват от задръстени радиатори, неработещо виско, спукани маркучи, каране с вода или 100 годишен антифриз . Хъбовете : принципно ако се кара тежък офроуд е по добре ръчни, за леки разходки и зимата на сняг е много по удобно с автоматични и едва ли някога ще създадат някакви проблеми ...
    Фенери, sorbe.bg, реглаж на преден мост

    Коментар


    • #17
      До: Витара

      Първоначално публикуван от pastora Преглед на мнение
      Колега 16v e куц кон като вървене. 8V e куц кон болен от шап.
      Ако ме питаш мен търси само 16V. A най добрия вариант на двигател е 128 к.с. 2000 16V. Но той е само на Гранд Витарата , а пък тя е малко по паркетна и по скъпа. Успех в покупката.
      Има един 2000 16 v 131 к.с. от 96-99 г. много са редки и скъпи

      Първоначално публикуван от gogodim Преглед на мнение
      В понеделник ако стои Витарата ще ходя на оглед 8 клапонова е без серво усилвател с ръчни хъбове. Отзад буквите са JX.Гледам че на някои модели буквите са JLX, L данеби да означава че е с ел пакет
      Обърни внимание на състоянието на окачването на тенекиите, разбира се и на двиг., серво може да се сложи.
      Успех

      Коментар


      • #18
        До: Витара

        огледай добре подкалниците. задните, особено в дясно зад предпазителя на гьрловината на резервоара.
        Б. Бонев
        0осем88две6шест71три

        Коментар


        • #19
          До: Витара

          80 к.с. си вървят като за 80 кс.
          Какво искате от колата?И така с тая лека задница губи лесно сцепление,да не говорим пък за 130к.с.
          На който не му стига мощност може да се ориентира към други марки и модели.

          Коментар


          • #20
            До: Витара

            Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
            80 к.с. си вървят като за 80 кс.
            Какво искате от колата?И така с тая лека задница губи лесно сцепление,да не говорим пък за 130к.с.
            На който не му стига мощност може да се ориентира към други марки и модели.
            съгласен съм с колегата .мойта е 80кс авт хъбове и се държи много прилично и на кал и на сняг.абе до сега не са ме дърпали
            не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

            Коментар


            • #21
              До: Витара

              Витарата ми трябва като втора кола по специално за разходки в стара и средна гора и ще се кара основно по горски пътища като лек или среден оф роад Мощноста неме бърка щом има бавни важното колата да е запазена Интересувамсе без да са включени хъбовете и предниа мост можели да се включи на бавните

              Коментар


              • #22
                До: Витара

                Може, няма проблеми, ама май няма и смисъл, освен ако не теглиш нещо тежко.

                Коментар


                • #23
                  До: Витара

                  Първоначално публикуван от gogodim Преглед на мнение
                  Витарата която ще пробам е без серво управление и ме интересува нормалнолие джип 92 да е без него Проблем ли ще е за каране в гора без серво
                  Проблем е! Карал съм със и без серво в гората - тая без серво НЕ СТАВА за нищо по-сериозно от паваж в случай, че Арнолд не е по-хилавия ти брат. Нека колегите, които си сложиха серво да кажат
                  Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                  0888 315 794
                  LZ1UPI
                  A1 (Rh+)

                  Коментар


                  • #24
                    До: Витара

                    Какво стана закупи ли колегата gogodim Витара или друга 4х4 ?

                    Коментар


                    • #25
                      До: Витара

                      Първоначално публикуван от gogodim Преглед на мнение
                      Витарата ми трябва като втора кола по специално за разходки в стара и средна гора и ще се кара основно по горски пътища като лек или среден оф роад Мощноста неме бърка щом има бавни важното колата да е запазена Интересувамсе без да са включени хъбовете и предниа мост можели да се включи на бавните

                      Бавните май не можеш да ги включиш без да си включил на 4х4. А ако не са включени хъбовете на бавни рискуваш да си потрошиш задните полуоски , точно заради по- голямата мощност , дето отива само на задния мост...
                      Аз така мисля.
                      Your conscience is all you can take to your grave.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Витара

                        за да се вклучи раздатката първо вунаги се вклучва предното предаване на джимнито е така макар и предните xъбове да не зацепени въртящия момент се разпределя и на двата моста.според мен ако се кара само на задно тогава само става опасно за задните полуоски.
                        поздрави

                        Коментар


                        • #27
                          До: Витара

                          Колега , аз нямам Сузуки и не съм сигурен , но на Ферозата не можеш да включиш бавни в режим 4х2...
                          Последно редактирано от TigerHunter; 10-05-09, 01:20.
                          Your conscience is all you can take to your grave.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Витара

                            На Витара с ръчни хъбове е възможно да се включат бавните,при изключени хъбове.Само незнам дали няма да се развалят хъбовете така.Или е едно и също като при изключени хъбове и само на задно Дори така има въртене с по-голяма скорост вътре в хъба(гумата/джантата върти хъба,а полуоската/карето не се върти) въпроса е само дали има проблем с хъбовете.Не вярвам при такова каране ако няма проблем с хъбовете да има проблем с задните полуоски.По-скоро натоварването ще го отнесе скоростната кутия и съединитела.
                            Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

                            Коментар


                            • #29
                              До: Витара

                              Първоначално публикуван от gogodim Преглед на мнение
                              Интересувамсе без да са включени хъбовете и предниа мост можели да се включи на бавните
                              Много пъти съм ползвам задни бавни, няма проблем, но гледам да не претоварвам полуоските.
                              Каквато и машина да използвам за движение сред природата, най-приятно си остава ходенето пеш...

                              Коментар


                              • #30
                                До: Витара

                                Проблемът е , че когато включиш бавни от раздатката се включва 4х4 и върти и предния кардан , диференциала и полуосите , но няма такова натоварване като отзад ако не са включени хъбовете...
                                Та колегата е прав , че може да го отнесе и раздатката и задните полуоси...
                                Особено на посдкачане с резки натоварвания ...
                                Ма , ако е бавно и на равно ....може.
                                Your conscience is all you can take to your grave.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X