Интересувамсе от предимсвата и недостатъците от ръчни и автоматични хъбове Разликата на двигателя при 8 и 16 клапана Извинявамсе но пари ще се броят
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Витара
Свий
X
-
До: Витара
Ръчните хъбове имат само предимства. И само 1 недостатък. Трябва да слезеш да ги включиш (и двата) преди да закъсаш. Най-добре е преди да влезеш в гората. И съотвентно да ги изключиш на края на разходката.
Относно двигателите знам че 8 клапановия е по-здрав от 16. До този извод стигнах от следните факти: МОБИЛЕ е пълно с евтини 16кл. Витари все с пукнати глави. НО това е лично мое мнение! Не съм имал 16кл. Витара за да направя сравнения.Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
http://www.cardomain.com/ride/2562837
-
До: Витара
Колега 8 клапановите ги дават много по надеждни от 16.Според мен автоматичните хъбове са си удобство не трябва да слизаш да ги включваш само буташ лостчето и газ.Има доста писано тук прочети това което те интересува и успех с покупката.Бялото BUZUKI 1.6 8в
0899368772 ;) 0897229322
Коментар
-
До: Витара
Предната седмица срещтнах американско изпълнение на Витара в гората и тои ми каза че включва ръчните хъбове само когато закъса Въпросами е можели в гората да са постоянно включени и до каква скорост Витарата беше с две ръчни от което много се учудих
Коментар
-
До: Витара
Аз съм с '93 и пак е без серво.За нормално каране считам че волана е достатъчно лек.Така че един проблем по-малкоЗа офроуд вече проблем могат да са резките препятствия по траекторията на движение и е добре да се помисли за демпфер.
Коментар
-
До: Витара
Първоначално публикуван от gogodim Преглед на мнениеПредната седмица срещтнах американско изпълнение на Витара в гората и тои ми каза че включва ръчните хъбове само когато закъса Въпросами е можели в гората да са постоянно включени и до каква скорост Витарата беше с две ръчни от което много се учудихне ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам
Коментар
-
До: Витара
Съжалявам, че се отклонявам от темата, но все още съм новобранец и няма как да поставя собствена тема. Някой може ли да ми каже как се държат на пътя Витара около 2000 година и Гранд Витара, късата база, след 2000 година. Замислям се да си купя подобно возило, след като предишната ми любов Фрийлендъра беше разжалвана в този форумДайте съвети, за дефекти и други такива.
Коментар
-
До: Витара
Това, че 8 клапановите са по-надеждни, не означава че ще имаш късмет и няма да се счупи, ако си вземеш такаваЗа кола на такава възраст разликата е в мощноста, а другото е късмет. Подобна е ситуацията при хъбовете, може би ще дойде момент когато ще се счупи единия и тогава по-добре си вземи ръчни. Ако мислиш да караш колата извън пътя, според мен задължително трябва да има серво. По тези въпроси наистина има много написано, погледни как някои участници са си направили Витарите, за да ти е ясно каде да акцентираш при избора си.
Коментар
-
До: Витара
Първоначално публикуван от gogodim Преглед на мнениеИнтересувамсе от предимсвата и недостатъците от ръчни и автоматични хъбове Разликата на двигателя при 8 и 16 клапана Извинявамсе но пари ще се броят.
Ако ме питаш мен търси само 16V. A най добрия вариант на двигател е 128 к.с. 2000 16V. Но той е само на Гранд Витарата , а пък тя е малко по паркетна и по скъпа. Успех в покупката.NISSAN TERRANO II , 2.4 i,къса база,BF Goodrich Winter slalom, 235/75/15
Коментар
-
До: Витара
Първоначално публикуван от vitarrra Преглед на мнениеСпоред мен автоматичните хъбове са си удобство не трябва да слизаш да ги включваш само буташ лостчето и газ.Има доста писано тук прочети това което те интересува и успех с покупката.
Освен това има едно предимство - капачките не се чупят!
Ето за такива става въпрос:
http://forum.offroad-bulgaria.com/at...6&d=1194559689По-добре късно, отколкото по-късно.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар