Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Витара

    Интересувамсе от предимсвата и недостатъците от ръчни и автоматични хъбове Разликата на двигателя при 8 и 16 клапана Извинявамсе но пари ще се броят

  • #2
    До: Витара

    Ръчните хъбове имат само предимства. И само 1 недостатък. Трябва да слезеш да ги включиш (и двата) преди да закъсаш. Най-добре е преди да влезеш в гората. И съотвентно да ги изключиш на края на разходката.
    Относно двигателите знам че 8 клапановия е по-здрав от 16. До този извод стигнах от следните факти: МОБИЛЕ е пълно с евтини 16кл. Витари все с пукнати глави. НО това е лично мое мнение! Не съм имал 16кл. Витара за да направя сравнения.
    Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
    http://www.cardomain.com/ride/2562837

    Коментар


    • #3
      До: Витара

      Колега 8 клапановите ги дават много по надеждни от 16.Според мен автоматичните хъбове са си удобство не трябва да слизаш да ги включваш само буташ лостчето и газ.Има доста писано тук прочети това което те интересува и успех с покупката.
      Бялото BUZUKI 1.6 8в
      0899368772 ;) 0897229322

      Коментар


      • #4
        До: Витара

        16 клапоновата моно или пълна инжекцияа е

        Коментар


        • #5
          До: Витара

          Предната седмица срещтнах американско изпълнение на Витара в гората и тои ми каза че включва ръчните хъбове само когато закъса Въпросами е можели в гората да са постоянно включени и до каква скорост Витарата беше с две ръчни от което много се учудих

          Коментар


          • #6
            До: Витара

            Колега за да караш 4x4 с ръчни хъбове те трябва да са включени, съотвено в гората ако караш 4x4 те трябва да са постоянно включени.Изключваш ги като минеш на задно.Четене му е майката.
            Успех.
            Jeep Cherokee 4.0l-Звяр
            Volkswagen Passat 1.9TDI-Шосейка
            OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

            Коментар


            • #7
              До: Витара

              Не плашете човека за 16V. Като чета из форума повечето оплакващи се са с 8V.
              Каквато и машина да използвам за движение сред природата, най-приятно си остава ходенето пеш...

              Коментар


              • #8
                До: Витара

                Витарата която ще пробам е без серво управление и ме интересува нормалнолие джип 92 да е без него Проблем ли ще е за каране в гора без серво

                Коментар


                • #9
                  До: Витара

                  Аз съм с '93 и пак е без серво.За нормално каране считам че волана е достатъчно лек.Така че един проблем по-малкоЗа офроуд вече проблем могат да са резките препятствия по траекторията на движение и е добре да се помисли за демпфер.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Витара

                    Първоначално публикуван от gogodim Преглед на мнение
                    Предната седмица срещтнах американско изпълнение на Витара в гората и тои ми каза че включва ръчните хъбове само когато закъса Въпросами е можели в гората да са постоянно включени и до каква скорост Витарата беше с две ръчни от което много се учудих
                    двете ръчни се използват за блокаж
                    не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

                    Коментар


                    • #11
                      До: Витара

                      Съжалявам, че се отклонявам от темата, но все още съм новобранец и няма как да поставя собствена тема. Някой може ли да ми каже как се държат на пътя Витара около 2000 година и Гранд Витара, късата база, след 2000 година. Замислям се да си купя подобно возило, след като предишната ми любов Фрийлендъра беше разжалвана в този форум Дайте съвети, за дефекти и други такива.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Витара

                        Това, че 8 клапановите са по-надеждни, не означава че ще имаш късмет и няма да се счупи, ако си вземеш такава За кола на такава възраст разликата е в мощноста, а другото е късмет. Подобна е ситуацията при хъбовете, може би ще дойде момент когато ще се счупи единия и тогава по-добре си вземи ръчни. Ако мислиш да караш колата извън пътя, според мен задължително трябва да има серво. По тези въпроси наистина има много написано, погледни как някои участници са си направили Витарите, за да ти е ясно каде да акцентираш при избора си.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Витара

                          В понеделник ако стои Витарата ще ходя на оглед 8 клапонова е без серво усилвател с ръчни хъбове. Отзад буквите са JX.Гледам че на някои модели буквите са JLX, L данеби да означава че е с ел пакет

                          Коментар


                          • #14
                            До: Витара

                            Първоначално публикуван от gogodim Преглед на мнение
                            Интересувамсе от предимсвата и недостатъците от ръчни и автоматични хъбове Разликата на двигателя при 8 и 16 клапана Извинявамсе но пари ще се броят
                            Колега 16v e куц кон като вървене. 8V e куц кон болен от шап.
                            Ако ме питаш мен търси само 16V. A най добрия вариант на двигател е 128 к.с. 2000 16V. Но той е само на Гранд Витарата , а пък тя е малко по паркетна и по скъпа. Успех в покупката.
                            NISSAN TERRANO II , 2.4 i,къса база,BF Goodrich Winter slalom, 235/75/15

                            Коментар


                            • #15
                              До: Витара

                              Първоначално публикуван от vitarrra Преглед на мнение
                              Според мен автоматичните хъбове са си удобство не трябва да слизаш да ги включваш само буташ лостчето и газ.Има доста писано тук прочети това което те интересува и успех с покупката.
                              Не забравяйте и варианта без хъбове! В този случай има капачки, "само буташ лостчето и газ".
                              Освен това има едно предимство - капачките не се чупят!
                              Ето за такива става въпрос:
                              http://forum.offroad-bulgaria.com/at...6&d=1194559689
                              Последно редактирано от Жоро; 25-04-09, 22:57. Причина: допълнение - снимка
                              По-добре късно, отколкото по-късно.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X