Здравейте колеги !Искам да попитам лесно ли се сменя гарнтурата на картера !Ако се отвият болтовете които държат картера и тои падне на долу до предния дефиренциал ще може ли да се провре гарнитурата в получената пролука и да се монтира отново ?Иначе ми се струва, че за да се свали целия картер ще падне много разглобяване!!!Дали маслената помпа ще причи да се пъхне гарнетурата ???Става дума за Витара къса база -1,6 мотор ,95г.Ако някой е правил процедурата нека помогне !!!Благодаря предварително !!!!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Гарнитура на картера
Свий
X
-
До: Гарнитура на картера
Първоначално публикуван от CZ 350 Преглед на мнениеМалко ще ти е трудно да я смениш трябва да откачиш предния мост за да се смени иначе няма да станеHonda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited
Sofrace Offroad Team
Коментар
-
До: Гарнитура на картера
Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнениеДа това за моста е точно така но защо си мисля ,че картера беше фабрично залепен със силикон и нямаше гарнитура?„глупава глава на краката почивка не дава”
Коментар
-
До: Гарнитура на картера
Първоначално публикуван от karata_z Преглед на мнениеСигурни ли сте че няма гарнитура ?Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited
Sofrace Offroad Team
Коментар
-
До: Гарнитура на картера
Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнениеДа сигурен съм!Suzuki Vitara 1,6 (8v)- къса,автомат !!!
костeнурков спринт.... и в гората !!!!
Коментар
-
До: Гарнитура на картера
Със сигурност е със силикона само.Сваляш картера почисваш хубаво ако не става с препарат,телената четка на бормашината и го зачистваш идеално.Мой съве-взимаш черен силикон Viktor RenZ,мажеш картера,оставяш силикона да изсъхне.След това,като е изсъхнал мажеш тънко в/у него и лепиш на блока,Сед това идва операция стягане.УспехSuzuki Vitara 1.6 8v Limited Slip Diff, BFGoodrich T/AKM2 215x75x15
Коментар
-
До: Гарнитура на картера
Хм лоша работа значи ще трябва да се сваля предния диф.
И аз слушах че е само силикон ама не е!има си гарнитура даже по късно ще направя снимка и ще я покажа.
Молбата ми към някой който е свалял тва магара да даде малко акъл как?,що?,възможни проблеми и прочие ...
Коментар
-
До: Гарнитура на картера
Първоначално публикуван от rotter Преглед на мнениеХм лоша работа значи ще трябва да се сваля предния диф.
И аз слушах че е само силикон ама не е!има си гарнитура даже по късно ще направя снимка и ще я покажа.
Молбата ми към някой който е свалял тва магара да даде малко акъл как?,що?,възможни проблеми и прочие ...
Добър съвет, оттренирайте "напъхването" на картера БЕЗ силикон, щото е малко тегаво. Черния силикон на Виктор Рейнц си заслужава парите, но за разлика от другите маслоустойчиви, детайла, в случая картера, се монтира веднага след намазване. Маже се тънко, че доста хора съм виждал да мацат юнашки и после "ама що ми блокира двигателя"? Ако е намацан мъжката, част от излишния силикон влиза в картера и се залепва много качествено по смукателния филтър на маслената помпа. И ако е в повече, просто го запушва. Нататък и сами се сещате какво се случва
Проверете как картера ляга на блока на сухо, ако трябва изправете го (внимателно!) и мажете тънко между отворите за болтовете и съвсем тънко около самите отвори. Лично аз предпочитам да вкарам силикона в каналчето по средата (ако се налага заради кривина - и по външния ръб).
Почистете предварително болтовете и гайките, за да може да ги завиете бързо. Май за задните 4 става само с тънкостенен ключ. като приберете всички болтове и гайки, ги натегнете внимателно, без да се улисате, изчакайте поне половин-един час и това е.О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...
Коментар
-
До: Гарнитура на картера
Картера е със силико и около 200 000 км този силикон заминава и протича . това е един от критерите за да разберете реално на колко хиляди ви е Витарата иначе начина е предня диф или да се извади двигатела ако имате нужните пособя !
Коментар
-
До: Гарнитура на картера
Първоначално публикуван от rotter Преглед на мнениеА малко повече информация относно свалянето на предния диф ?
1. Освободи кардана като бележиш предварително положението. Не го вади от раздатката.
2. Освободи диференциала от тампона на моста. По мой съвет използвай двата болта, които държат тампона за моста или двата, които държат дифа, че централния през тампона няма къде да отиде (при развиване опира в картера)
3. Освободи двете планки, които носят диференциала. По избор от горния болт през тампона или от долните 3 и 4 болта. При освобождаване придържай диференциала, че остава само на каретата.
4. Бележи и развий трите болта на лявото каре. Надявам се, че това ще ти освободи достатъчно място за работа по картера. Привържи диференциала докато работиш за да не виси на карето. Ако не е достатъчен достъпа трябва да разглобиш и дясното. По книгите пише с измъкване, но аз лично незнам как. Ако не се предаде може да го извадиш от главината - зегер шайба.OFFROAD CLUB STARA ZAGORA
Коментар
-
От: До: Гарнитура на картера
Колеги темата е стара,но и аз опрях до този момент със теча на масло от гарнитурата на картера.
Въпросът е :ще мога ли да сменя гарнитурата(или да мажа със силикон) без да се вкарвам във филма със сваляне на всичките карантии на предния мост?Ще стане ли картера само да се отвие и подпре на предния диф , да измия и сложа силикон(или гарнитура) на картера и да си го завия по обратния ред?Един вид да вкарам силикон между картера и блока без да свалям целия пр.диф. Е разбрахте ме де. Ако някой го е правил по най-безболезнения начин ,да сподели.
Последно редактирано от ники72; 16-04-12, 18:45.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар