Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гарнитура на картера

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Гарнитура на картера

    Здравейте колеги !Искам да попитам лесно ли се сменя гарнтурата на картера !Ако се отвият болтовете които държат картера и тои падне на долу до предния дефиренциал ще може ли да се провре гарнитурата в получената пролука и да се монтира отново ?Иначе ми се струва, че за да се свали целия картер ще падне много разглобяване!!!Дали маслената помпа ще причи да се пъхне гарнетурата ???Става дума за Витара къса база -1,6 мотор ,95г.Ако някой е правил процедурата нека помогне !!!Благодаря предварително !!!!
    Suzuki Vitara 1,6 (8v)- къса,автомат !!!
    костeнурков спринт.... и в гората !!!!

  • #2
    До: Гарнитура на картера

    Малко ще ти е трудно да я смениш трябва да откачиш предния мост за да се смени иначе няма да стане
    Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
    Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

    Коментар


    • #3
      До: Гарнитура на картера

      Първоначално публикуван от CZ 350 Преглед на мнение
      Малко ще ти е трудно да я смениш трябва да откачиш предния мост за да се смени иначе няма да стане
      Да това за моста е точно така но защо си мисля ,че картера беше фабрично залепен със силикон и нямаше гарнитура?
      Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
      Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

      Sofrace Offroad Team

      Коментар


      • #4
        До: Гарнитура на картера

        Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнение
        Да това за моста е точно така но защо си мисля ,че картера беше фабрично залепен със силикон и нямаше гарнитура?
        Абе май наистина го даваха че е с силикон, ама ако е като на моя Самурай крив бая силикон ще се слага
        „глупава глава на краката почивка не дава”

        Коментар


        • #5
          До: Гарнитура на картера

          Сигурни ли сте че няма гарнитура ?
          Suzuki Vitara 1,6 (8v)- къса,автомат !!!
          костeнурков спринт.... и в гората !!!!

          Коментар


          • #6
            До: Гарнитура на картера

            Първоначално публикуван от karata_z Преглед на мнение
            Сигурни ли сте че няма гарнитура ?
            Да сигурен съм!
            Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
            Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

            Sofrace Offroad Team

            Коментар


            • #7
              До: Гарнитура на картера

              Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнение
              Да сигурен съм!
              Благодаря на колегите за мненията .Във скоро време ще се заиграя със селикона !!!
              Suzuki Vitara 1,6 (8v)- къса,автомат !!!
              костeнурков спринт.... и в гората !!!!

              Коментар


              • #8
                До: Гарнитура на картера

                Със сигурност е със силикона само.Сваляш картера почисваш хубаво ако не става с препарат,телената четка на бормашината и го зачистваш идеално.Мой съве-взимаш черен силикон Viktor RenZ,мажеш картера,оставяш силикона да изсъхне.След това,като е изсъхнал мажеш тънко в/у него и лепиш на блока,Сед това идва операция стягане.Успех
                Suzuki Vitara 1.6 8v Limited Slip Diff, BFGoodrich T/AKM2 215x75x15

                Коментар


                • #9
                  До: Гарнитура на картера

                  Хм лоша работа значи ще трябва да се сваля предния диф.
                  И аз слушах че е само силикон ама не е!има си гарнитура даже по късно ще направя снимка и ще я покажа.
                  Молбата ми към някой който е свалял тва магара да даде малко акъл как?,що?,възможни проблеми и прочие ...

                  Коментар


                  • #10
                    До: Гарнитура на картера

                    Първоначално публикуван от rotter Преглед на мнение
                    Хм лоша работа значи ще трябва да се сваля предния диф.
                    И аз слушах че е само силикон ама не е!има си гарнитура даже по късно ще направя снимка и ще я покажа.
                    Молбата ми към някой който е свалял тва магара да даде малко акъл как?,що?,възможни проблеми и прочие ...
                    Няма гарнитура. Поне на тия, дето съм виждал. Както е казал колегата Arkus, поиства се идеално, което освен почистването на самия картер, включва и почистване на вътрешната страна на блока, за да не се стича масло. Най добре е да стои отворен поне един ден, след това да се забърше внимателно всичко и чак след това с бензин.

                    Добър съвет, оттренирайте "напъхването" на картера БЕЗ силикон, щото е малко тегаво. Черния силикон на Виктор Рейнц си заслужава парите, но за разлика от другите маслоустойчиви, детайла, в случая картера, се монтира веднага след намазване. Маже се тънко, че доста хора съм виждал да мацат юнашки и после "ама що ми блокира двигателя"? Ако е намацан мъжката, част от излишния силикон влиза в картера и се залепва много качествено по смукателния филтър на маслената помпа. И ако е в повече, просто го запушва. Нататък и сами се сещате какво се случва

                    Проверете как картера ляга на блока на сухо, ако трябва изправете го (внимателно!) и мажете тънко между отворите за болтовете и съвсем тънко около самите отвори. Лично аз предпочитам да вкарам силикона в каналчето по средата (ако се налага заради кривина - и по външния ръб).

                    Почистете предварително болтовете и гайките, за да може да ги завиете бързо. Май за задните 4 става само с тънкостенен ключ. като приберете всички болтове и гайки, ги натегнете внимателно, без да се улисате, изчакайте поне половин-един час и това е.
                    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                    Коментар


                    • #11
                      До: Гарнитура на картера

                      Картера е със силико и около 200 000 км този силикон заминава и протича . това е един от критерите за да разберете реално на колко хиляди ви е Витарата иначе начина е предня диф или да се извади двигатела ако имате нужните пособя !

                      Коментар


                      • #12
                        До: Гарнитура на картера

                        Това е гарнитурата която закупих.А в момента колата е с някакъв червен силикон мацана.А малко повече информация относно свалянето на предния диф ?
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                        • #13
                          До: Гарнитура на картера

                          Първоначално публикуван от rotter Преглед на мнение
                          А малко повече информация относно свалянето на предния диф ?
                          А скоро го свалях по друг повод.
                          1. Освободи кардана като бележиш предварително положението. Не го вади от раздатката.
                          2. Освободи диференциала от тампона на моста. По мой съвет използвай двата болта, които държат тампона за моста или двата, които държат дифа, че централния през тампона няма къде да отиде (при развиване опира в картера)
                          3. Освободи двете планки, които носят диференциала. По избор от горния болт през тампона или от долните 3 и 4 болта. При освобождаване придържай диференциала, че остава само на каретата.
                          4. Бележи и развий трите болта на лявото каре. Надявам се, че това ще ти освободи достатъчно място за работа по картера. Привържи диференциала докато работиш за да не виси на карето. Ако не е достатъчен достъпа трябва да разглобиш и дясното. По книгите пише с измъкване, но аз лично незнам как. Ако не се предаде може да го извадиш от главината - зегер шайба.
                          OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                          Коментар


                          • #14
                            До: Гарнитура на картера

                            колега зимаш си по скъп селикон има един немски сега немога да се сетя как се казваше мн.качествен скъпичък е 15-16лв но ште си решиш проблема казвамго от личен опит
                            Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

                            Коментар


                            • #15
                              От: До: Гарнитура на картера

                              Колеги темата е стара,но и аз опрях до този момент със теча на масло от гарнитурата на картера.
                              Въпросът е :ще мога ли да сменя гарнитурата(или да мажа със силикон) без да се вкарвам във филма със сваляне на всичките карантии на предния мост?Ще стане ли картера само да се отвие и подпре на предния диф , да измия и сложа силикон(или гарнитура) на картера и да си го завия по обратния ред?Един вид да вкарам силикон между картера и блока без да свалям целия пр.диф. Е разбрахте ме де. Ако някой го е правил по най-безболезнения начин ,да сподели.
                              Последно редактирано от ники72; 16-04-12, 18:45.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X