Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Блокирал цилиндър на спирачките

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Блокирал цилиндър на спирачките

    Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
    Колега - позна от първия път ! Никога не съм имал Самурай !
    Но - започвам да се притеснявам , че съм изостанал !
    Не знаех , че спирачните системи на Самурая са по-различно измислени от тези които познавам ( Трабант , Талбот , Фиат , Волксваген , Волга ,Форд , Вартбург,БМВ и мотор ИЖ )
    ....И вместо да пишеш празни приказки - по-добре дай съвет за отстраняване на проблема ! По същество !
    Нищо лично , колега ! Поздрави !
    Съвета го дадох:
    1. разглобяваш всичко.
    2. почистваш до заводски блясък (най-вече каналчетата на буталцето)
    3. сглобяваш (бавно, внимателно, без груба сила.)

    Трабант , Талбот , Фиат , Волксваген , Волга ,Форд , Вартбург,БМВ и мотор ИЖ - ти ме върна в комунизма, когато за ремонта ти трябваше само чук и мазен парцал. Нито едно от изброените не е с плаващи спирачни челюсти.
    Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
    http://www.cardomain.com/ride/2562837

    Коментар


    • #17
      До: Блокирал цилиндър на спирачките

      Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
      Хайде сега по спокойно...

      Шпилките ръждясват и за това заяждат. Особено през зимата!
      Това налага и ползването на специални смазки на втулките. Най-вече за предпазване от корозията.

      И полседно да ти кажа, че WD40 не е смазка, което е видно от името му.
      Благодаря колега ! Светна ме !
      Шпилките ръждясват - от спукани маншони !
      Използване на някаква тънка смазка или WD 40 за да няма вода - може , но ..... ДА СЕ ГРЕСИРА е грешка ! Голяма грешка - греста събира всичкия прахоляк и го прави на абразивна паста !
      И последно - спокоен съм , колега !
      Просто правя крехък опит да помогна за решаването на един проблем, споделен от колега в нужда !
      Да се извинявам ли за това ? Май не искате да общувате с нови колеги ?
      За съветите - никой не ги налага , нито иска нещо в замяна ! Проумейте добрите намерения !!! Отворете се за нови приятели ..... ако искате ! Успех на всички !



      Първоначално публикуван от Kaskadiora Преглед на мнение
      Трабант , Талбот , Фиат , Волксваген , Волга ,Форд , Вартбург,БМВ и мотор ИЖ - ти ме върна в комунизма, когато за ремонта ти трябваше само чук и мазен парцал. Нито едно от изброените не е с плаващи спирачни челюсти.
      Извинявай колега - мисли , преди да хвърляш упреци !
      Спирачките се ремонтират по същия начин , както тогава - през Социализма ! Комунизъм ..... мечти....
      Прочети за Комунизма - само мечтаят хората за него , но го няма никъде , освен в Канада !
      За спирачките е Темата - същите майстори произвеждат спирачни гумички и спирачни маркучи - които произвеждаха и тогава !
      В Пловдив - казва се ШКОДРОВ ! Попитай за него ! Няма тайни от занаята ! Ако търсиш нещо - всички са учили занаята от него !
      Каквото и ново да е дошло - спирачките са си същите като система ! Виж си годината на Самурая ? ......
      Как е ? С изключение на Талбота - всички други изброени коли са след 90 година ! Почти са ти набори !
      Това го пиша с уважение към марката !
      Поздрави на всички колеги ! И повече усмивки !

      П.С. До сега разглеждах упътването на Сузуки - спирачната система е като на другите автомобили .
      Просто е поставена в най-високата точка на спирачния диск .
      Но принципа си е същия . Съответно - и проблемите и ремонтите ще са подобни ! Това е !
      Последно редактирано от bgbul; 25-03-09, 23:34.

      Коментар


      • #18
        До: Блокирал цилиндър на спирачките

        Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
        Благодаря колега ! Светна ме !
        Шпилките ръждясват - от спукани маншони !
        Използване на някаква тънка смазка или WD 40 за да няма вода - може , но ..... ДА СЕ ГРЕСИРА е грешка ! Голяма грешка - греста събира всичкия прахоляк и го прави на абразивна паста !
        И последно - спокоен съм , колега !
        Просто правя крехък опит да помогна за решаването на един проблем, споделен от колега в нужда !
        Да се извинявам ли за това ? Май не искате да общувате с нови колеги ?
        За съветите - никой не ги налага , нито иска нещо в замяна ! Проумейте добрите намерения !!! Отворете се за нови приятели ..... ако искате ! Успех на всички !
        Много цветно пишеш и не сме глухи.
        Даже и при здрави маншони пак ръждясват.
        Има си специални смазки за спирачни апарати.
        Мисля, че се разбрахме.
        Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
        Drag Grand Canyon Daily
        Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
        LZ1JYM

        Коментар


        • #19
          До: Блокирал цилиндър на спирачките

          Вслушах се в съвета на Каскадиора ,но се оказа че има 4 броя ремонтни гумички за самурая взех моя размен и направих това което беше написал.Лъснах абсолютно всичко със доста псувни вкарах гумичките дори и маркучетата проверих.Мисля че всияко ще е наред,но шпилките доста бяха изядени от ръжда почистих ги хубаво,но сигурно ще се наложи да ги сменя за да съм по-спокоен.Благодаря на всички за помоща.

          Коментар


          • #20
            До: Блокирал цилиндър на спирачките

            Че принципите на масовите спирачни системи са се запазили през годините е факт.Ще се опитам да обясня с прости думи за по-незапознатите,за да знаят къде да търсят критичните тички.
            Ще опиша дисковите спирачни механизми.При барабанните обратния ход е благодарение на пружини и като че ли по-рядко се сещат подобни проблеми.
            Има 2 основни вида спирачни апарати.С едностранно и с двустранно разположени спирачни цилиндри.При двустрасранните (пример Лада)движението е само в буталцата и проблемите със задържането са в тях.
            При едностранните има един спирачен цилиндър от едната страна на апарата(например Сузуки,някои Фиати,Рена...).При тях движението вече е в 2 повърхности.Едното е пак в спирачното цилиндърче,но второто вече е с целия спирачен апарат за да се компенсира износването на срещуположната накладка.Тук вече има различни решения.Едното е плъзгане по щифтове както при Сузукито.Другото е плъзгане на спирачния апарат по плъзгащи повърхности,които обикновено са открити и изложени на корозия.
            Просто периодично трябва да се обръща внимание на тези места.
            Става дума за обратен ход от порядъка на десети от милиметъра,а силите които го пораждат са много маки и корозията и замърсяването оказват влияние.

            Коментар


            • #21
              До: Блокирал цилиндър на спирачките

              Днес и аз това правих.
              Почнах да стягам АНТИКАТА Suzuki LJ 80 и реших да заменя барабанните спирачки с дискови. От колега от Форума бях купил преден мост, свалих главините и ....ИЗНЕНАДА - апаратите блокирали.
              КОЛЕГИ моля консервирайте частите, като ги сваляте.
              Пред отворите за спирачните маркучи течноста изтекла и вътре имаше какви ли не гадости, включително и гнезно на ПАЯК. Почнах в 11 и успешно в 3 и нещо отидох да "обядвам". Но ... резултата е почти перфектен. Остава да падне ръждата от дисковете, но това ще стане като го подкарам. Има малко липси по двигателя, но повечето пасват от 410.
              Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
              http://www.cardomain.com/ride/2562837

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X