Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Блокирал цилиндър на спирачките

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Блокирал цилиндър на спирачките

    Смених си накладките на джипа и малко след това ми се случи.Започна да тегли на дясно помислих си ,че е спукана гума ,но се оказа силно загрята джанта.Вдигнах на крик свалих супорта,извадих цилиндърчето с водна шкурка обрах ръбчето и се оправи.след 1000 км. пак се повтори случая.Помогнете ми кое не е наред,може би трябва да кажа ,че не съм сменил гумения пръстен немога да го намера като резервна част.Самураи 88г.1.3.

  • #2
    До: Блокирал цилингър на спирачките

    Най-вероятно не е блокрало цилидърчето, а водачите на спирачния апарат. Махни гумените маншончета, почисти добре от ръждата втулките и ги гресирай с високотемпературна грес. Всъщност ако можеш извади втулкте без да махаш маншоните, защото много трудно се слагат, ако не са нови. А най-хубаво е да вземеш нов ремонтен комплект.
    Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
    Drag Grand Canyon Daily
    Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
    LZ1JYM

    Коментар


    • #3
      До: Блокирал цилиндър на спирачките

      Също така провери да не се е разложило отвътре спирачното маркуче и от него да не връща цилиндърчето.
      ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
      Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

      Коментар


      • #4
        До: Блокирал цилиндър на спирачките

        Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнение
        Също така провери да не се е разложило отвътре спирачното маркуче и от него да не връща цилиндърчето.
        А това се установява когато спирачния цилиндър не иска да се прибере, развиваш пробката за обезвъздушаване - ако отпусне веднага значи сменяш маркуча.
        Иначе ти като си свалял супорта би трябвало да си усетил дали втулките движат или задържат....
        Don't hunt IF you can't kill
        първо 0883 после 333 накрая 448

        LZ1BGD

        Коментар


        • #5
          До: Блокирал цилингър на спирачките

          Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
          Най-вероятно не е блокрало цилидърчето, а водачите на спирачния апарат. Махни гумените маншончета, почисти добре от ръждата втулките и ги гресирай с високотемпературна грес. Всъщност ако можеш извади втулкте без да махаш маншоните, защото много трудно се слагат, ако не са нови. А най-хубаво е да вземеш нов ремонтен комплект.
          Имах същия проблем и се указаха втулките,използвах старите маншончета а втулките лъснах с водна шкурка, сега работи безотказно.
          [CENTER][B]Да ме опази [COLOR=Red]Г[COLOR=Black]оспод [/COLOR][/COLOR]от[COLOR=Red] П[COLOR=Black]риятелите[/COLOR] [/COLOR] ми, а от [COLOR=Red]В[/COLOR]раго[/B][B]вете си сам ще се пазя.[/B][/CENTER]

          Коментар


          • #6
            До: Блокирал цилиндър на спирачките

            Маркучетата на спирачките са нови и няма проблем с тях.Може би със втулките и маншоните там да е проблема, търсих но ги няма като резервна част.Шпилките са се поизносили също минх ги и тях със шкурка,освен да търся втора употреба ако намеря някаде.Ако е патил някои даите предложение за генерално решение на проблема Благодаря ви.

            Коментар


            • #7
              До: Блокирал цилиндър на спирачките

              В общи линии колегите са прави за всичко. Това е често срещан "дефект" при смяна на накладките, тъй като дълго време апаратите не са работели в отворено положение.
              Вземи си БИРА, приятели за приказка, и ГОЛЯМО количество нерви. Разглобяваш апаратите ИЗЦЯЛО и почистваш ЯКО. Първо махни ВСИЧКИ гумички и ги накисни в нафта. Не ползвай водна или друга шкурка в почистването на буталцето !!! С парцалче, бензин или друг разтворител.
              Лъскаш всичко до заводски блясък, няколко МАЙНИ докато вкараш гумичките, и си тип-топ.
              Отнема около 2 часа. Ако те кефи, може да ги боядисаш Червени, Зелени.... Розови
              В твоя случай може да ти трябват и нови накладки, ако си ги "изпекъл", нищо че са нови.
              Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
              http://www.cardomain.com/ride/2562837

              Коментар


              • #8
                До: Блокирал цилиндър на спирачките

                В Горна Баня има един много стар майстор на спирачни системи-бай Кольо.Прави гумички,манщончета и други за доста модели.
                От него знам,че използва технически вазелин за консервирането на всички такива невралгични места,като живота им се увеличавал многократно.Той го знаел от германската военна техника през 2та световна война.Всички хидравлични цилиндри и спирачни системи били омазани по този начин,и дори след десетки години корозия нямало.А знаете как корозират спирачни цилиндри от вътре.
                Проблема е ,че той ми даде малко немски технически вазелин,но аз не знам от къде да се снабдя с още.Някой има ли идея?

                Коментар


                • #9
                  До: Блокирал цилиндър на спирачките

                  Срежал съм го в специализираните магазини
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                  • #10
                    До: Блокирал цилиндър на спирачките

                    и в армията...някой познат военен особено в танково поделение,или артилерия..с технически вазелин се смазват оръдията,и гилзите на снарядите
                    куче или вълк?
                    в клетка ,или свободен?
                    въпрос на личен избор.
                    Вихрен Илиев
                    0888249888
                    blood:[COLOR=red] [B]B[/B][/COLOR] Rh ([COLOR=red][B]-[/B][/COLOR])
                    Pajero 2 exeed[SIGPIC][/SIGPIC]

                    Коментар


                    • #11
                      До: Блокирал цилиндър на спирачките

                      Имах такъв проблем с друга кола .След смяна на целиндърчета и задни наклатки при натискане на спирачката нищо не се връщаше - оказа се че е спирачния мъркуч който слиза от купето към моста . Беше сменен скоро поради напукване а новия беше някаква гаражна изработка за нула време се беше разложил от вътре ,пропускаше течноста само в една посока . Дано това може да помогне с нещо !
                      Suzuki Vitara 1,6 (8v)- къса,автомат !!!
                      костeнурков спринт.... и в гората !!!!

                      Коментар


                      • #12
                        До: Блокирал цилиндър на спирачките

                        Първоначално публикуван от senii Преглед на мнение
                        Маркучетата на спирачките са нови и няма проблем с тях.Може би със втулките и маншоните там да е проблема, търсих но ги няма като резервна част.Шпилките са се поизносили също минх ги и тях със шкурка,освен да търся втора употреба ако намеря някаде.Ако е патил някои даите предложение за генерално решение на проблема Благодаря ви.
                        Като слушам болежките - нещо не ми се връзва!
                        Как да има корозия вътре в спирачен апарат - не мога да си обясня?
                        Как един спирачен маркуч да пуска само в едната посока - знаете ли с каква сила е спирачното усилие ?
                        Как макар и поизносени шпилки да заяждат - освен да са завити на криво ?

                        Все интересни въпроси с отговор - не е в това причината.

                        Моето мнение :
                        Вероятно има въздух в това спирачно цилиндърче и този въздух пречи на добрата работа на буталото .
                        Нужно е да се обезвъздуши доста през пробката на това колело ( на спирачното цилиндърче ) и да се раздвижи буталото . Това е лесно .

                        Няколко пъти се помпи само с едната накладка и после се прибира обратно буталото .... и така няколко пъти !(дано да говорим за спирачки АБС с плочки , А НЕ БАРАБАННИ с челюсти ) Иначе - раздвижването е друго !
                        Оставя се да изтече около 50 мл спирачна течност и тогава се обезвъздушава това колело.
                        Хубаво е да се обезвъздушат всички колела . По правилния начин !
                        По този начин ще се смени голяма част от спирачната течност , а тя е много хигроскопична ( поема влагата ) и през 2 години е добре да се сменя изцяло !( ако не е правено )

                        А сега един въпрос- да не сте сменяли и лагер на това колело ( ако сте пренатегнали лагера - резултата е пак същия - главината грее ).
                        Преди да преминете на варианти за смяна ма гумички , спирачни маркучи или спирачна помпа - опитайте това за което ви пиша !
                        По лесно е ! Успех !

                        П.С. -
                        водачите на спирачния апарат( шпилките ) - НЕ СЕ ГРЕСИРАТ , те работят на сухо - иначе следват проблеми !



                        Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
                        В Горна Баня има един много стар майстор на спирачни системи-бай Кольо.Прави гумички,манщончета и други за доста модели.
                        От него знам,че използва технически вазелин за консервирането на всички такива невралгични места,като живота им се увеличавал многократно.Той го знаел от германската военна техника през 2та световна война.Всички хидравлични цилиндри и спирачни системи били омазани по този начин,и дори след десетки години корозия нямало.А знаете как корозират спирачни цилиндри от вътре.
                        Проблема е ,че той ми даде малко немски технически вазелин,но аз не знам от къде да се снабдя с още.Някой има ли идея?
                        Всеки вазелин ще ти свърши работа - за консервиране !
                        Добра работа ще ти свърши и оръжейна смазка ( има и на спрей ) .
                        Новите технологии са създали и WD смазката ! Върши същата работа
                        Последно редактирано от bgbul; 25-03-09, 19:30.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Блокирал цилиндър на спирачките

                          Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                          Като слушам болежките - нещо не ми се връзва!
                          Как да има корозия вътре в спирачен апарат - не мога да си обясня?
                          Колега.... явно никога не си имал САМУРАЙ !
                          Джипчето е много добре измислено, но не е съвършенно и това със задържането на спирачките се среща често. Така че вместо да разсъждаваш кое , как, защо.... послушай хората, които вече са минали по тази пътека.
                          Факта е че между компресионнната гумичка и прахозащитната се събира прах, кал, и всякаква гадост и корозира. Освен това по чисто физичен закон за температурни разлики в спирачния апатат от КОНДЕЗ се появява ВОДА. Може да са няколко сантиграма, но ИМА. а щом има вода, има и корозия.

                          За да направя темата по-интересна ще споделя един малко известен факт: Спирачната течност има "живот" около 2 години. След това химическия й състав се променя и се появяват кристалчета. С течение на годините кристалите нарастват и почват да надират буталцето и спирачния апарат. Разбира се това е МИКРО мащаб, но на "дядо ти" ЛАДА-та 20 години е вървяла с една и съща спирачна течност и изведнъж текнали апаратите, ей тъй от НИЩОто.
                          Последно редактирано от Kaskadiora; 25-03-09, 22:05.
                          Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
                          http://www.cardomain.com/ride/2562837

                          Коментар


                          • #14
                            До: Блокирал цилиндър на спирачките

                            Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                            ?
                            Как макар и поизносени шпилки да заяждат - освен да са завити на криво ?

                            Все интересни въпроси с отговор - не е в това причината.

                            П.С. - водачите на спирачния апарат( шпилките ) - НЕ СЕ ГРЕСИРАТ , те работят на сухо - иначе следват проблеми !
                            Хайде сега по спокойно...

                            Шпилките ръждясват и за това заяждат. Особено през зимата!
                            Това налага и ползването на специални смазки на втулките. Най-вече за предпазване от корозията.

                            И полседно да ти кажа, че WD40 не е смазка, което е видно от името му.
                            Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                            Drag Grand Canyon Daily
                            Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                            LZ1JYM

                            Коментар


                            • #15
                              До: Блокирал цилиндър на спирачките

                              Първоначално публикуван от Kaskadiora Преглед на мнение
                              Колега.... явно никога не си имал САМУРАЙ !
                              Джипчето е много добре измислено, но не е съвършенно и това със задържането на спирачките се среща често. Така че вместо да разсъждаваш кое , как, защо.... послушай хората, които вече са минали по тази пътека.

                              За да направя темата по-интересна ще споделя един малко известен факт: Спирачната течност има "живот" около 2 години. След това химическия й състав се променя и се появяват кристалчета. с течения на годините кристалите нарастват и почват да надират буталцето и сп. апарат. Разбира се това е МИКРО мащаб, но на "дядо ти" ЛАДА-та 20 годи е вървяла с една и съща спирачна течност и изведнъж текнали апаратите, ей тъй от НИЩОто.
                              Колега - позна от първия път ! Никога не съм имал Самурай !
                              Но - започвам да се притеснявам , че съм изостанал !
                              Не знаех , че спирачните системи на Самурая са по-различно измислени от тези които познавам ( Трабант , Талбот , Фиат , Волксваген , Волга ,Форд , Вартбург,БМВ и мотор ИЖ )
                              Ако ти се струва малко - споко . На всяка от тези коли съм сменял поне по веднъж !
                              Айде стига се хваля - че и днес смених на БМВто предните накладки !
                              Ако не вярваш - касовата бележка ще ти снимам ! С днешна дата !

                              А на колегата с проблема - от проверката на моя съвет глава не боли , нито ще ти струва повече от 10 лева ! Опитай !
                              Ако си от Пловдив - помощта ти е безвъзмездна ! Кажи !

                              П.С. Благодаря за съвета , колега - но аз винаги умувам , преди да пиша глупости ( не винаги ми се отдава , но .... човешко е )
                              В спирачната течност има кристали ( може би ) само през зимата. Защото поема влагата от въздуха . Водичка !
                              Тези кристали да надерат спирачен цилиндър от вътре ( яка стомана )- как да стане ? Само в твоята глава !
                              Просто тези кристали пречат на добрата работа на спирачната течност ( тя не се свива - почти )- това е смисъла от тази течност !
                              Но .... учебниците ги има в книжарниците . За мен - вече е късно , но ти има какво да научиш от тях !
                              И вместо да пишеш празни приказки - по-добре дай съвет за отстраняване на проблема ! По същество !
                              Нищо лично , колега ! Поздрави !

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X