Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Постепенно започва да върти все повече преди да запали.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Постепенно започва да върти все повече преди да запали.

    Двигателят е 1,6 16v нa suzuki vitara. Постепенно започва да върти все повече преди да запали. Преди 1 седмица си палеше от полвин оборот, но от няколко дни, стартерът започна да върти все по-дълго преди да запали, когато колата е студена. Като е загряла, пали си както трябва, но ако седи повече от 2 часа някъде, пак тоя проблем. Странното е, че всеки ден времето на въртене преди да запали се увеличава. Бавно но сигурно. Ясно е, че ще има разглобявка, но интересното ми е от къде би могъл да идва проблема.
    Сигурно ще я оставя да се мъчи до края на седмицата, и ако не е "утепала" акомулатора до тогава ще я водя на диагностика. До тогава ще се радвам ако някой е имал подобен проблем и сподели решение. Ще съм благодарен и на логично обяснение на произхода (генезиса ) на проблема.

    ПП уточнявам. ден 1 - 1 завъртане и запали, ден 2 - 3 завъртания и пали, ден 3 - 5-6 завъртания, ден 4 десетина завъртания, днес - не съм ги броил, ама са повече. След като запали веднъж, до края на деня (обикновено не я оставям да изстине) никакви проблеми за нищо - бачка си нормално.
    Ако не свършва добре, значи не е свършило!
    0888 315 794
    LZ1UPI
    A1 (Rh+)

  • #2
    До: Постепенно започва да върти все повече преди да запали.

    Задавя се. Пробвай на следващото запалване да дадеш газ докрай. Или направо да запалиш на "нищо" - нито бензин, нито газ, ако АГУ го позволява. Ако това помага, имаш утечка на бензин или газ през инжекторите.

    Коментар


    • #3
      До: Постепенно започва да върти все повече преди да запали.

      И тая отечка да става все по-голяма от ден на ден?
      Ако си прав, нови дюзи ли да си търся?

      Ако гам газ докрай като запалвам, със сигурност няма да сапали Тоя модел джипки са така - палят се съвсем без газ.
      Ако не свършва добре, значи не е свършило!
      0888 315 794
      LZ1UPI
      A1 (Rh+)

      Коментар


      • #4
        До: Постепенно започва да върти все повече преди да запали.

        Първоначално публикуван от upi Преглед на мнение
        ...Тоя модел джипки са така - палят се съвсем без газ.
        Това е, когато са наред. Както и повечето инжекционни машини. Затова ти го писах. Пробвай.

        Коментар


        • #5
          До: Постепенно започва да върти все повече преди да запали.

          OK, мерси - ще пробвам
          Ако не свършва добре, значи не е свършило!
          0888 315 794
          LZ1UPI
          A1 (Rh+)

          Коментар


          • #6
            До: Постепенно започва да върти все повече преди да запали.

            При мойта винаги, откакто съм я взел, чуквам леко газта, за да тръгне нормално. Ако не го направя това тя си вдига обороти но за съвсем кратко след което аха аха да загасне ... Моноинжекция е 1.6
            Сузуки Витара '89година, 1.6 8v, автоматик, газ-бензин.

            0883 55 13 48 и/или 0879 38 38 08 Николай Николчев
            /e-mail: nikolaynkl@gmail.com/

            Коментар


            • #7
              До: Постепенно започва да върти все повече преди да запали.

              Първоначално публикуван от upi Преглед на мнение
              OK, мерси - ще пробвам
              Юпи, пиши после какво е станало.

              Коментар


              • #8
                До: Постепенно започва да върти все повече преди да запали.

                Ще пише, я - това е само тест. Истинските резултати ще са по-натам.

                Коментар


                • #9
                  До: Постепенно започва да върти все повече преди да запали.

                  Първоначално публикуван от upi Преглед на мнение
                  Двигателят е 1,6 16v нa suzuki vitara. Постепенно започва да върти все повече преди да запали. Преди 1 седмица си палеше от полвин оборот, но от няколко дни, стартерът започна да върти все по-дълго преди да запали, когато колата е студена. Като е загряла, пали си както трябва, но ако седи повече от 2 часа някъде, пак тоя проблем. Странното е, че всеки ден времето на въртене преди да запали се увеличава. Бавно но сигурно. Ясно е, че ще има разглобявка, но интересното ми е от къде би могъл да идва проблема.
                  Сигурно ще я оставя да се мъчи до края на седмицата, и ако не е "утепала" акомулатора до тогава ще я водя на диагностика. До тогава ще се радвам ако някой е имал подобен проблем и сподели решение. Ще съм благодарен и на логично обяснение на произхода (генезиса ) на проблема.

                  ПП уточнявам. ден 1 - 1 завъртане и запали, ден 2 - 3 завъртания и пали, ден 3 - 5-6 завъртания, ден 4 десетина завъртания, днес - не съм ги броил, ама са повече. След като запали веднъж, до края на деня (обикновено не я оставям да изстине) никакви проблеми за нищо - бачка си нормално.
                  Нямам опит със Сузуки , но инжекциона е еднакъв по принцип на действие ( ако твоята е инжекцион ). Затова - на инжекционната рейка има клапан за поддържане на налягането. Той се грижи винаги в системата да има работно налягане- обикновено е 3 атмосфери.
                  Вероятно този клапан вече е за смяна или неговите уплътнения .Ще усетиш дали поддържа налягане или не като провериш на студено някой бензинопровод ( трябва да имаш и клапанче ( винтил като на гумите )- с игличка и капаче . Като развиеш капачето и натиснеш игличката трябва да пръсне силно - под налягане бензин . Обикновено така се проверява , ако нямаш този винтил - развии бензинопровода след клапанчето и пак ще пръсне бензин под налягане .
                  Друга вероятност е да имаш за смяна бензинов филтър . Провери !
                  На инжекционите би трябвало да се пали без да натискаш газ на студено ( имаш си автоматичен смукач ) и натискането на газта затруднява паленето ( дави ) понякога !
                  Успех !

                  Коментар


                  • #10
                    До: Постепенно започва да върти все повече преди да запали.

                    Нямам вентил. Налягането си го има. Тая сутрин ме изненада приятно, като си запали на половин оборот. Вечерта пак.
                    К'во да ви кажа - самооправи се , но това с клапанчето за налягането ми звучи логично и ще го проверя при първа възможност. Благодаря на всички.
                    Мисля си, че може да е някой боклук от бензина - да е запушил (оставил незатворен) някой чарк.
                    Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                    0888 315 794
                    LZ1UPI
                    A1 (Rh+)

                    Коментар


                    • #11
                      До: Постепенно започва да върти все повече преди да запали.

                      Първоначално публикуван от upi Преглед на мнение
                      Нямам вентил. Налягането си го има. Тая сутрин ме изненада приятно, като си запали на половин оборот. Вечерта пак.
                      Кво да ви кажа - самооправи се , но това с клапанчето за налягането ми звучи логично и ще го проверя при първа възможност. Благодаря на всички.
                      Мисля си, че може да е някой боклук от бензина - да е запушил (оставил незатворен) някой чарк.
                      Стига само си карал, ами легни под Витарата и смени бензиновия филтър под купето.Обещавам да не те издавам на жена ти, че лягаш и под други...любими
                      DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                      Skype: pach_bs

                      Коментар


                      • #12
                        До: Постепенно започва да върти все повече преди да запали.

                        Мамка му и бензинов филтър! На всеки 50 000 км ли трябва да го сменям?

                        П.П. Ти само смей да кажеш на жена ми, после .... тове чудо та ничие (както казвше баба ми)
                        Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                        0888 315 794
                        LZ1UPI
                        A1 (Rh+)

                        Коментар


                        • #13
                          До: Постепенно започва да върти все повече преди да запали.

                          Първоначално публикуван от upi Преглед на мнение
                          Мамка му и бензинов филтър! На всеки 50 000 км ли трябва да го сменям?

                          П.П. Ти само смей да кажеш на жена ми, после .... тове чудо та ничие (както казвше баба ми)
                          Знам ли на колко трябва да се сменя, то с нашите горива...
                          Споко на никой, нищо няма да кажа...ако ме подкупиш с малко информация корумпиран съм.Търся летни гуми за витарата, някакви АТ или подобни с размер 235/75/15 до 255/75/15, ако нещо имаш на ум драсни едно лично
                          DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                          Skype: pach_bs

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X