Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сузуки Гранд Витара или Тойота Rav4...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Сузуки Гранд Витара или Тойота Rav4...

    Моля ви колеги за мнения в помощ на правилния избор.И двете ми харесват,и чувах доста противоречини мнения...
    Приемам всякакви мнения-теоретични и практични.
    Благодаря предварително.

  • #2
    До: Сузуки Гранд Витара или Тойота Rav4...

    Карал съм около 25 хиляди км 4Runner - служебно, главно по асфалт /95%/. Мога да се изкажа само за нея и то като ламер ползвател - връчиха ми ключовете и ми показаха къде седи резервната гума. Нямам претенции за изчерпателност, просто ще ще ти напиша моите субективни впечатления.
    Положителни
    :
    - "удобно голяма" кола /субективно възприятие/. В нея могат да се качат до 7 човека спокойно /правили сме го/, а леко трудно даже 8 / 4 един върху друг на задните седалки, двама в багажника, двама на предните - и това го направихме една вечер/. Когато седиш на задните седалки не си удряш коленете в предните седалки - сравнително комфортно е за джип / е, не е ауди А8, но не е и голф 2-3-4/. Вътре нещата са прости, здрави и издръжливи.
    - този модел който карах 3.0 дизел съчетаваше добро поведение по асфалт с възможността благодарение на високия клиренс бързо да преминаваш през проблемни участъци /големи дупки, траншей и тн./ докато отново излезеш отново на асфалта. Издържа сравнително голям ъгъл на атака или както там се нарича когато имаш преден наклон - не знам колко е точно но ми се е свивал стомаха докато съм се спускал/катерил по черните пътища. Съответно не се притесняваш и с големите локви. Но не е истински оффроуд въпреки наличието на бавни скорости.
    -по пъргава е от другите джипове които съм карал - ЛК и Нисан Патрол
    Негативи за които се сещам:
    - задното предаване я прави нестабилна при остри планински завои. Лично аз при навлизането в планински участъци включвах 4х4, независимо от времето. Преди да се кача на нея карах Ланд Крузер Г70 по планински район. Махнах се от района, сдадох ЛКрузера и поех 4Runner-a. Koгато веднъж се върнах там на един завой щях да се обърна с 4Runner-a -загубих управление, колата се разтанцува а едни хлапета на 10 метра пред мен се навряха в храстите да ми гледат сеира. Чак когато спрях колата се успокои. Става въпрос за 180" завой през който с ЛК съм минавал безброй пъти полуспящ през 2-3-4 през нощта и който и сега знам наизуст като дължина, широчина и тн. Просто 4Runner-a създава погрешно впечетление за стабилна кола но ... Когато се движа с по висока скорост и виждам завой вкл 4х4. Даже го правех и когато мн бързам и ми се налгам да се движа на зиг-заг за да изпреварвам в двете ленти на едно платно.
    -разхода с климатик /вярно зависи и от климатика/ скача доста.
    - много е висока за паркетник. Парадоксът е че с нея съм се занасял настрани а не напред. Ако пътят/улицата имат наклон и се опиташ да спреш, много е възможно след спирането на движението напред да започнеш да се хлъзгаш перпендикулярно на посоката на движение /два пъти съм го правил, вторият път опрях в една кола за ужас на близката охрана на някакво посолство. Но нищо не ми казаха - бяха свидетели на шоуто, бавна скорост, бавно хлъзгане... настрани/. Разбира се огромно значение има и състоянието на гумите. Много по голямо отколкото на другите коли които съм карал.
    Нашите коли минаваха на всеки 5 хиляди задължително през сервиз, но не знам кои части се сменяха най-често. Извън сервиза проблеми сме имали с акумулаторите /доста, не само аз/ и с нафтовия филтър. Май проблемът не беше само нафтата, защото при минусовите температури само филтъра на 4Runner-a се запушваше, а примерно дизеловите голфове - не.
    На кратко - кръстоска между офроуд /висок клиренс, има бързи и бавни скорости/ и паркетник /има нормални удобства в купето, набира скорост и развива до 140 км/, събрал и от двете по малко.

    Коментар


    • #3
      До: Сузуки Гранд Витара или Тойота Rav4...

      Зависи за какво искаш да го ползваш. Ако е за по-сериозно газене по калта и горите - витара, ако ти е за по-градско - тойотата.
      Аз лично за новата гранд витара (говоря за последната - без рама) не съм чул добра дума.
      Ако не свършва добре, значи не е свършило!
      0888 315 794
      LZ1UPI
      A1 (Rh+)

      Коментар


      • #4
        До: Сузуки Гранд Витара или Тойота Rav4...

        Съгласен съм с upi. Трябва сам да решиш за какво ще изполваш джипката.
        Сузуки Витара '89година, 1.6 8v, автоматик, газ-бензин.

        0883 55 13 48 и/или 0879 38 38 08 Николай Николчев
        /e-mail: nikolaynkl@gmail.com/

        Коментар


        • #5
          До: Сузуки Гранд Витара или Тойота Rav4...

          Нашата Гранд Витара е 2007 г.1.9 DDis ... за 1 година(откакто сме я взели от магазина) сме и навили 42000 км...... доволни сме много.. !!!

          преди 1 година и нещо го взехме чистоново .. на този лизинг.. за 6 г.... мисля че имаше няква първоначална вноска.. ама няма оскъпяване....
          плсщаме си по 8 стотака на месец..и подръжката му не е никак скъпа...
          (Поне за маслата и филтрите и задължителните консоматииви за смяна..)

          на 40 000 км- масла (2-та деферинцяла... раздатачната, скотостната, двигател), филтри (въздух, масло, клима), антифриз.... 560 лв с труда
          ..
          наскоро бендикса на стартера отказа... и смениха стартера с чистонов! (БЕЗПЛАТНО)! 3г. или 10000 км ГАРАНЦИЯ НА ЦЕЛИЯ ДЖИП

          много меко вози.. седалките са адски удобни... направо те обгръщат (незнам как е с кожа)!!!
          адски стабилна на асвалта(с добри гуми ест.)....
          пробвал съм я и в баира.. пак си вози мекинко ..винаги е 4х4..има 2 системи бързи .... на бавните мноо мощ налива...... ама тоя дизел



          явно аз съм свикнал на бенз.. и само БЕНЗ!!

          мисля че двигателя не е на сузуки..

          среден разход.... 11 км с 1 литър (така отчита дачика....)



          мисля че на визия е 3-пъти по як от РАВ4
          лошите неща .. ме правят по добър човек...

          Коментар


          • #6
            До: Сузуки Гранд Витара или Тойота Rav4...

            забравих да допълня че в мобиле.де ... вече на по 40-50 хил. километра има за по 18-20 хлм. евро
            лошите неща .. ме правят по добър човек...

            Коментар


            • #7
              До: Сузуки Гранд Витара или Тойота Rav4...

              Витарата за кал. RАVчето за хАсфалта.
              Където Бирата, Там и Аз...

              Коментар


              • #8
                До: Сузуки Гранд Витара или Тойота Rav4...

                Мерсиии мерсиии много мерси на колегите ,ма никой не спомена за хъркане на 2-ра или нещо такова-дето сина ми ме плаши и го е чул 3 (три) пъти.Пардон-туй е за Гранд Витарата.Та туй,че зависи за к'во е ясно,ама за к'во ша си дам паричките е отделен въпрос...
                Още повече ,че вече ми отнесоха Рав-а 4-ката веднаж..........и завинаги
                Последно редактирано от VGDinev; 03-03-09, 20:16. Причина: допълване - уточняване

                Коментар


                • #9
                  До: Сузуки Гранд Витара или Тойота Rav4...

                  Здравата в повечето случаи е по-добрата джипка, но тук си мислехме, че го знаеш това. Друго важно е да не ти е бежова. (Сериозно - статистиката показва, че бежовите коли се блъскат средно 4 пъти повече от всеки друг цвят)
                  Споко- твойта си джипка ще те намери и може да не е нито едната от горните 2 модела.
                  Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                  0888 315 794
                  LZ1UPI
                  A1 (Rh+)

                  Коментар


                  • #10
                    До: Сузуки Гранд Витара или Тойота Rav4...

                    Първоначално публикуван от VGDinev Преглед на мнение
                    Мерсиии мерсиии много мерси на колегите ,ма никой не спомена за хъркане на 2-ра или нещо такова-дето сина ми ме плаши и го е чул 3 (три) пъти.Пардон-туй е за Гранд Витарата.
                    Абе то има един педал който се натиска при превключване. Намера се най вляво. Та това хъркане може да се дължи и на неупотребата му
                    Където Бирата, Там и Аз...

                    Коментар


                    • #11
                      До: Сузуки Гранд Витара или Тойота Rav4...

                      [quote=nyvatest;659455]Абе то има един педал който се натиска при превключване. Намера се най вляво. Та това хъркане може да се дължи и на неупотребата му[/quote


                      и аз така в началото.. съм хъркал на 2-рата.. апак то искало бавно и додоло съединитяля... хаха ами да иначе много добре тая витара.. повече и се кефя....
                      лошите неща .. ме правят по добър човек...

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X